Ліна Костенко [Текст] : Навчальний посібник-хрестоматія / ідея, упорядкування, інтерпретація творів Григорія Клочека
Publication: Кіровоград : Степова Еллада, 1999Description: 319 с. : іл. ; 199 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 966-7514-04-8.Серія: Рідне слово в рідній школіРозділ знань: Навчальне виданняУДК: 82-1.161.2-2.09Методичні матеріали, що містяться у книзі, - це запитання і завдання, які сприяють глибокому осягненню творчості поетеси, тематика письмових творів, а також система тестів для перевірки знань.
Цей посібник задовольнить інтереси вчителів-словесників, студентів-філологів, учнів-старшокласників, зрештою всіх, хто любить поетичне слово і прагне розвинути свою літературну освіченість.
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 82-1.161.2-2.09/К75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | SC7LV008394 |
Рекомендовано Міністерством освіти України (Лист № 424 від 18.04.1997р.)
Рецензент: доктор філологічних наук Володимир Панченко.
Нескорена (Штрихи до біографії Ліни Костенко) 3
Вибрані поезії 23
Пам’ять 24
“І засміялась провесінь: - Пора!..” 24
“Я хочу на озеро Світязь...” 24
“В маєтку гетьмана Івана Сулими...” 25
Цавет Танем! 25
Пастораль XX сторіччя 27
“Тут обелісків ціла рота...” 27
“Вже почалось, мабуть, майбутнє” 28
Іма Сумак 29
Плем’я Тода 30
Місто Ур 31
Чадра Марусі Богуславки 32
“Життя іде і все без коректур...” 33
Творчість 35
“Мій перший вірш написаний в окопі...” 35
Доля 36
“Вечірнє сонце, дякую за день!” 37
“Покремсали життя моє на частки...” 37
“Яка різниця - хто куди пішов?” 38
“І тільки злість буває геніальна...” 38
“О, не взискуй гіркого меду слави!” 39
“Я, що прийшла у світ не для корид...” 39
“Ми мовчимо - поезія і я” 40
Червоні краплі глоду 40
“Поезія згубила камертон” 41
“Чекаю дня, коли собі скажу...” 41
“Умирають майстри...” 43
“Якщо не можна вітер змалювати...” 43
Біль єдиної зброї 43
Повернення Шевченка 45
“Кобзар співав в пустелі Косаралу...” 45
Княжа гора 46
Незнятий кадр незіграної ролі 47
“Є вірші - квіти” 48
Любов 49
Світлий сонет 49
“Очима ти сказав мені: люблю” 49
Пелюстки старовинного романсу 50
“В пустелі сизих вечорів...” 51
Хуртовини 52
“Ти пам’ятаєш, ти прийшов із пристані” 52
“Я дуже тяжко Вами відболіла” 53
“Спини мене отямся і отям...” 53
“І як тепер тебе забути?” 53
“Осінній день березами почавсь” 54
“Гуде вогонь - веселий сатана...” 54
“Моя любове! Я перед тобою” 55
Природа 56
“Мене ізмалку люблять всі дерева...” 56
“Я вранці голос горлиці люблю” 56
“Цей ліс живий” 57
“Послухаю цей дощ. Підкрався і шумить” 57
“Дощ полив, і день такий полив’яний” 58
“Звичайна собі мить. Звичайна хата з комином” 58
“Пекучий день... лісів солодка млява...” 58
“Люблю чернігівську дорогу...” 59
“Обступи мене, ліс...” 59
“Ще назва є, а річки вже немає” 60
Хутір Вишневий 60
“Шипшина важко віддає плоди” 62
“Старі дуби, спасибі вам за осінь...” 62
“Осінній день, осінній день, осінній!” 62
“Виходжу в сад, він чорний і худий...” 63
Маруся Чурай 65
Якби знайшлась неопалима книга 66
Полтавський полк виходить на зорі 89
Сповідь 91
Гінець до гетьмана 137
Страта 141
Проща 151
Дідова балка 172
Облога Полтави 179
Весна, і смерть, і світле воскресіння 192
ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ТВОРІВ ТА МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ 197
Пам’ять 198
Творчість 213
Любов 235
Природа 245
“Маруся Чурай" 256
Тематика письмових творів 312
Тести для перевірки знань 315
Структура та зміст посібника дозволяють реалізувати нову ефективну навчальну технологію, побудовану на принципі так званого «паралельного читання». Спочатку читач цієї книжки знайомиться з біографією поетеси, з її вибраними творами, в тому числі й знаменитим романом у віршах «Маруся Чурай», а потім - з їх інтерпретаціями, здійсненими відомим літературознавцем, академіком AH Вищої школи України Григорієм Клочеком.
Методичні матеріали, що містяться у книзі, - це запитання і завдання, які сприяють глибокому осягненню творчості поетеси, тематика письмових творів, а також система тестів для перевірки знань.
Цей посібник задовольнить інтереси вчителів-словесників, студентів-філологів, учнів-старшокласників, зрештою всіх, хто любить поетичне слово і прагне розвинути свою літературну освіченість.
There are no comments on this title.