Здорова школа: рухова активність [Текст] : Навчальний посібник / О. I. Шиян, Н. С. Сороколіт, І. Х. Турчик

Автори: Шиян Олена Іллівна; Сороколіт Наталія Стефанівна ; Турчик Ірина Хосенівна
       Департамент освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації; Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ; Львівський державний університет фізичної культури
Вихідні дані: Львів : Кольорове небо, 2013Опис: 83 с. : іл. ; 196 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 966-8800-06-0.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 37:796.012.3(075.8)
Загальні примітки:
Рекомендовано до друку вченою радою Львівського державного університету фізичної культури (протокол № 2 від 12 грудня 2013 року). Рекомендовано до друку вченою радою Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (протокол № 5 від 11 грудня 2013 року).
Примітка про читацьке призначення: Видання адресується учителям фізичної культури, методистам, які здійснюють методичний супровід предмета «Фізична культура», директорам, заступникам директорів та педагогам-організаторам загальноосвітніх навчальних закладів, аспірантам, студентам профільних вищих навчальних закладів.Анотація:
    У посібнику розглянуто програмне забезпечення фізичного виховання учнів кінця XX - початку XXI століття в Україні та за кордоном, виявлено причини реформування фізичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах України та європейських країн, окреслено основні завдання шкільних програм з фізичної культури у країнах Європи, а також розкрито особливості сучасної навчальної програми з фізичної культури, що ґрунтується на принципі варіативності. Висвітлено особливості рухової активності учнів, які мають вади у стані здоров’я, та подано методичні рекомендації щодо організації фізичного виховання учнів підготовчої та спеціальної медичних груп. Запропоновано сценарії проведення спортивних свят у загальноосвітньому навчальному закладі з учнями основної медичної групи в позанавчальний час.
Зміст:
Вступ 5
Розділ 1. Програмне забезпечення фізичного виховання учнів кінця XX - початку XXI століття в Україні та за кордоном 6
1.1. Шкільні програми з фізичної культури для учнів загальноосвітніх навчальних закладів кінця XX - початку XXI століття в Україні 6
1.2. Реформування фізичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах України 15
1.3. Основні завдання шкільних програм з фізичної культури у країнах Європи 20
1.4. Особливості сучасної навчальної програми з фізичної культури, що ґрунтується на принципі варіативності 25
Контрольні запитання та завдання до І розділу 28
Розділ 2. Особливості рухової активності учнів різних медичних груп 29
2.1. Нормативне забезпечення розподілу школярів на медичні групи під час уроків фізичної культури 29
2.1.1. Положення про медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням школярів 29
2.1.2. Інструкція розподілу школярів загальноосвітніх навчальних закладів на медичні групи 32
2.2. Рухова активність учнів основної медичної групи в позаурочний час 40
Контрольні запитання та завдання до II розділу 44
Розділ 3. Методичні рекомендації щодо організації рухової активності школярів підготовчої та спеціальної медичних груп 45
3.1. Методичні рекомендації до забезпечення рухової активності учнів підготовчої медичної групи 45
3.2. Методичні рекомендації щодо організації рухової актив-
ності школярів, зарахованих за станом здоров’я до спеціальних медичних груп 46
Контрольні запитання та завдання до III розділу 58
Література 59
Додатки 64
Сценарії спортивних свят 64
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37:796.012.3(075.8)/Ш64 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно SC7LV008989

Рекомендовано до друку вченою радою Львівського державного університету фізичної культури (протокол № 2 від 12 грудня 2013 року).
Рекомендовано до друку вченою радою Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (протокол № 5 від 11 грудня 2013 року).

Рецензенти:
доктор педагогічних наук, професор Є. Н. Приступа (Львівський державний університет фізичної культури);
доктор наук з державного управління, професор І. С. Фліонт (Дрогобицький державний університет ім. І. Франка).

Вступ 5
Розділ 1. Програмне забезпечення фізичного виховання учнів кінця XX - початку XXI століття в Україні та за кордоном 6
1.1. Шкільні програми з фізичної культури для учнів загальноосвітніх навчальних закладів кінця XX - початку XXI століття в Україні 6
1.2. Реформування фізичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах України 15
1.3. Основні завдання шкільних програм з фізичної культури у країнах Європи 20
1.4. Особливості сучасної навчальної програми з фізичної культури, що ґрунтується на принципі варіативності 25
Контрольні запитання та завдання до І розділу 28
Розділ 2. Особливості рухової активності учнів різних медичних груп 29
2.1. Нормативне забезпечення розподілу школярів на медичні групи під час уроків фізичної культури 29
2.1.1. Положення про медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням школярів 29
2.1.2. Інструкція розподілу школярів загальноосвітніх навчальних закладів на медичні групи 32
2.2. Рухова активність учнів основної медичної групи в позаурочний час 40
Контрольні запитання та завдання до II розділу 44
Розділ 3. Методичні рекомендації щодо організації рухової активності школярів підготовчої та спеціальної медичних груп 45
3.1. Методичні рекомендації до забезпечення рухової активності учнів підготовчої медичної групи 45
3.2. Методичні рекомендації щодо організації рухової актив-
ності школярів, зарахованих за станом здоров’я до спеціальних медичних груп 46
Контрольні запитання та завдання до III розділу 58
Література 59
Додатки 64
Сценарії спортивних свят 64

У посібнику розглянуто програмне забезпечення фізичного виховання учнів кінця XX - початку XXI століття в Україні та за кордоном, виявлено причини реформування фізичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах України та європейських країн, окреслено основні завдання шкільних програм з фізичної культури у країнах Європи, а також розкрито особливості сучасної навчальної програми з фізичної культури, що ґрунтується на принципі варіативності. Висвітлено особливості рухової активності учнів, які мають вади у стані здоров’я, та подано методичні рекомендації щодо організації фізичного виховання учнів підготовчої та спеціальної медичних груп. Запропоновано сценарії проведення спортивних свят у загальноосвітньому навчальному закладі з учнями основної медичної групи в позанавчальний час.

Видання адресується учителям фізичної культури, методистам, які здійснюють методичний супровід предмета «Фізична культура», директорам, заступникам директорів та педагогам-організаторам загальноосвітніх навчальних закладів, аспірантам, студентам профільних вищих навчальних закладів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine