Всесвітня історія [Текст] : (рівень стандарту) : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / І. Я. Щупак
Вихідні дані: Київ : УОВЦ «Оріон», 2019Опис: 256 с. : іл., картиМова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-617-7712-46-5.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 94(100)*кл11(075.3)Підручник вирізняється особливою системою побудови та структурування навчального матеріалу, визначення основних понять. Фрагменти історичних документів, довідкова й додаткова інформація, ілюстративний матеріал, карти, питання та завдання спрямовані на формування інтересу учнів до історії та підвищення ефективності навчання.
Унікальною особливістю підручника є запровадження QR-кодів, які можна сканувати смартфоном та отримати відео, аудіо інформацію до навчального матеріалу. Очевидно, таким чином наш паперовий підручник більше відповідає потребам сучасної учнівської молоді.
Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-26 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-18 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-19 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-20 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-21 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-22 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-23 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-24 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-25 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-1 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-2 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-3 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-4 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-5 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-6 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-7 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-8 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-9 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-10 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-196-11 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-12 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-13 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 13/04/2026 | п-196-14 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-15 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-16 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-196-17 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.04.2019 № 472)
Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ
§ 1. Ялтинсько-Потсдамська система міжнародних відносин 6
§ 2. Початок «холодної війни» 13
Розділ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ
§ 3. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство 22
§ 4. Боротьба за громадянські права і права меншин 29
§ 5. Транснаціональні корпорації. HTP. Різні моделі ринкового господарства 37
§ 6. Німеччина: від «економічного дива» до об’єднання країни та сучасного стану 44
§ 7. Італія і Франція у другій половині XX — на початку XXI ст 51
§ 8. Від Європейського економічного співтовариства до Європейського Союзу 59
§ 9. Роль США у міжнародних відносинах у другій половині XX — на початку XXI ст 65
§ 10. Матеріал до узагальнення з розділів 1 і 2 73
Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
§ 11. Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи.
Особливості розвитку Болгарії та Югославії 76
§ 12. Сталінська модель соціалізму та її втілення в Угорщині та Румунії 83
§ 13. Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі 90
§ 14. Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору.
Сталінська модель соціалізму в Чехословаччині і «Празька весна» 1968 р 97
§ 15. CPCP: завершення епохи Сталіна. «Хрущовська відлига» 103
§ 16. CPCP: від доби Брежнєва до перебудови 112
§ 17. «Оксамитові революції» в країнах Східної Європи.
Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини 121
§ 18. Росія наприкінці XX — на початку XXI ст.
Політична, економічна й ідеологічна експансія Росії в регіоні 130
§ 19. Узагальнення до розділу 3.
Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси 139
Розділ 4. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ
§ 20. Японія у другій половині XX — на початку XXI ст 142
§ 21. Китай у другій половині XX — на початку XXI ст 149
§ 22. Індія і Пакистан у другій половині XX — на початку XXI ст. 158
§ 23. Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання 166
§ 24. Ісламська революція в Ірані. «Арабська весна». Терористична діяльність 175
§ 25. Латинська Америка у другій половині XX — на початку XXI ст 182
§ 26. Африка у другій половині XX — на початку XXI ст 189
§ 27. Узагальнення до розділу 4.
Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку 195
Розділ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ §28. Динаміка «холодної війни» 198
§ 29. Період «розрядки» в міжнародній політиці 207
§ 30. Проблема міжнародного тероризму. Агресія Російської Федерації проти України 215
§ 31. Узагальнення до розділу 5. Міжнародні відносини 223
Розділ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА
§ 32. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Науково-технічна революція 226
§ 33. Розвиток літератури і мистецтва: домінуючі тенденції. Спорт у другій половині XX — на початку XXI ст 235
§ 34. Основні тенденції розвитку світу у другій половині XX — на початку XXI ст 245
§ 35. Узагальнення 253
У підручнику висвітлюється період Новітньої історії, що охоплює добу від закінчення Другої світової війни до сьогодення. На основі сучасних історичних підходів розглядаються історичні події та явища, пов’язані з радикальними соціально-економічними та політичними змінами в Європі та світі в цей час. Увага приділяється новим ідейним течіям у суспільстві, тенденціям й особливостям розвитку культури, повсякденному життю людей.
Підручник вирізняється особливою системою побудови та структурування навчального матеріалу, визначення основних понять. Фрагменти історичних документів, довідкова й додаткова інформація, ілюстративний матеріал, карти, питання та завдання спрямовані на формування інтересу учнів до історії та підвищення ефективності навчання.
Унікальною особливістю підручника є запровадження QR-кодів, які можна сканувати смартфоном та отримати відео, аудіо інформацію до навчального матеріалу. Очевидно, таким чином наш паперовий підручник більше відповідає потребам сучасної учнівської молоді.
Немає коментарів для цієї одиниці.