Інформатика [Текст] : підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер
Вихідні дані: Київ : УОВЦ «Оріон», 2017Опис: 208 с. : іл.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-617-7485-17-8.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 004*кл9(075.3)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-47 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 09/04/2026 | п-178-48 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 09/04/2026 | п-178-49 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 09/04/2026 | п-178-50 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 09/04/2026 | п-178-51 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 09/04/2026 | п-178-52 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 09/04/2026 | п-178-53 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-54 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-55 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-56 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-57 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-58 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-59 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-60 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-61 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-62 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-63 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-64 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 09/04/2026 | п-178-65 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-66 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-67 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-68 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-69 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-70 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-46 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-45 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-1 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-2 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-3 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-6 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-7 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-8 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-10 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-11 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-12 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-13 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-14 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-15 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-16 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-17 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-18 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-19 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-20 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-21 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-22 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-23 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-24 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-25 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-26 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-27 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-28 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-29 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-30 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-31 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-32 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-33 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-34 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-35 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-36 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-37 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-38 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-39 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-40 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-41 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-42 | |
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-178-43 | ||
![]() |
Школа № 7 | 004*кл9(075.3)/І-74 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Видано | 31/05/2025 | п-178-44 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ MOH України від 20.03.2017 р. № 417)
Експерти, які здійснювали експертизу даного підручника під час проведення конкурсного відбору проектів підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів і зробили висновок про доцільність надання підручнику грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»:
Людмила Анатоліївна Демченко, Броварський навчально-виховний комплекс Броварської міської ради Київської області, учитель інформатики, старший учитель;
Наталія Анатоліївна Жук, Комунальна установа «Гощанський районний методичний кабінет» Гощанської районної ради Рівненської області, методист;
Ганна Сергіївна Погромська, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, доцент кафедри комп’ютерних наук та прикладної математики, кандидат педагогічних наук
Розділ 1. Інформаційні технології в суспільстві 5
1. Інформатика та інформаційне суспільство 6
2. Практична робота 1. Освітні інформаційні ресурси та системи 18
Розділ 2. Мережеві технології 19
3. Комп’ютерні мережі 20
4. Сервіси Інтернету 30
Розділ 3. Комп’ютерні презентації 41
5. Розробка презентації 42
6. Управління показом презентації 54
7. Практична робота 2. Проектування та розробка презентацій за визначеними критеріями. Елементи управління презентаціями 69
8. Практична робота 3. Розробка презентацій з елементами анімації, відеокліпами, звуковими ефектами та мовним супроводом 70
Розділ 4. Основи інформаційної безпеки 71
9. Загрози безпеці під час роботи в Інтернеті 72
10. Засоби захисту даних та безпечної роботи на комп’ютері 80
11. Практична робота 4. Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера 89
Розділ 5. Комп’ютерне моделювання 91
12. Комп’ютерна модель 92
13. Створення моделей 100
14. Практична робота 5. Створення, опрацювання та дослідження інформаційних моделей 108
Розділ 6. Табличні величини та алгоритми їх опрацювання 109
15. Табличні величини 110
16. Алгоритми опрацювання табличних величин 120
17. Практична робота 6. Складання й виконання алгоритмів опрацювання табличних величин 129
18. Алгоритми пошуку елементів табличних величин 130
19. Практична робота 7. Складання й виконання алгоритму пошуку значень у таблиці 140
Розділ 7. Комп’ютерні публікації 141
20. Створення комп’ютерних публікацій 142
21. Практична робота 8. Створення простої комп’ютерної публікації на основі шаблону 155
22. Практична робота 9. Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження 156
Розділ 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор 157
23. Поняття комп’ютерної графіки 158
24. Векторний графічний редактор 167
25. Практична робота 10. Створення простих векторних зображень 175
26. Практична робота 11. Створення складених векторних зображень 176
Розділ 9. Створення персонального навчального середовища 177
27. Персональне навчальне середовище 178
28. Практична робота 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайнових форм 188
29. Створення сайтів 191
30. Практична робота 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем 204
31. Розв’язування компетентнісних задач 205
32. Виконання навчального проекту 206
Немає коментарів для цієї одиниці.