Основи здоровʼя [Текст] : підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Т. Є. Бойченко, І. П. Василашко, О. К. Гурська, Μ. Б. Польова, Н. С. Коваль, С. А. Попадюк
Publication: Київ : Генеза, 2017Description: 160 с. : 248 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-11-0857-7.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 613(075.3)З матеріалів підручника учні дізнаються більше про взаємозв’язок складових здоров’я, навчаться мотивувати себе, додержуватися здорового способу життя, ознайомляться зі складовими самореалізації. Знатимуть про важливість емоційного благополуччя для здоров’я і професійного успіху. Усвідомлять значення принципу: «Мислити глобально, діяти локально». Виконуючи завдання практичного спрямування, учні зможуть удосконалити навички безпечної поведінки і здорового способу життя.
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-70 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-46 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-47 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-48 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-49 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-50 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-51 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-52 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-53 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-54 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-55 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-56 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-57 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-58 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-59 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-60 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-61 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-62 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-63 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-173-64 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-173-65 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-66 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-67 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-68 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-69 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-173-45 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-1 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-3 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-4 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-173-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-7 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-8 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-10 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-11 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-12 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-13 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-14 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-15 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-16 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-17 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-173-18 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-173-19 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-20 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-21 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-22 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-23 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-24 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-173-25 | ||
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-26 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-27 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-28 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-29 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-30 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-31 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-32 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-33 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-34 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-35 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-36 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-37 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-38 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-39 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-40 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-41 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-42 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-173-43 | |
![]() |
Школа № 7 | 613(075.3)/О-75 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-173-44 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ MOH України від 20.03.2017 № 417)
Експерти, які здійснили експертизу підручника під час проведення конкурсного відбору проектів підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів і зробили висновок про доцільність надання підручнику грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»:
Гаєвська Л.О., учитель, учитель-методист Харківської ЗОШ I-ІІІ ступенів № 167 Харківської міської ради Харківської області;
Cueoxon Я.М., старший викладач кафедри менеджменту та інноваційного розвитку освіти, завідувач науково-дослідної лабораторії здоров’язбережувальних технологій Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти;
Саф’янюк З.Г., доцент Кафедри життєвих компетентностей Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», кандидат педагогічних наук.
Шановні дев’ятикласники! З
РОЗДІЛ 1. ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ
§ 1. Життя як феномен. Здоров’я як атрибут життя людини 5
§ 2. Сфери життя людини. Планування життя. Життєве кредо 11
§ 3. Сучасне уявлення про здоров’я 17
РОЗДІЛ 2. ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я
Збереження і зміцнення фізичної складової здоров’я 23
§ 4. Ввзаємозв’язок принципів особистої гігієни, раціонального харчування, рухової активності, повноцінного відпочинку 23
§ 5. Види рухової активності. Вплив рухової активності на здоров’я 26
§ 6. Складові особистої гігієни . . 32
§ 7. Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці 37
§ 8. Харчування для здоров’я 40
§ 9. Моніторинг здоров’я 46
РОЗДІЛ 3. ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я
Самореалізація особистості 51
§ 10. Самореалізація в підлітковому та юнацькому віці 51
§ 11. Самопізнання і формування особистості. Формування самооцінки 55
§ 12. Самовизначення 59
§ 13. Вибір професії 62
Емоційне благополуччя 65
§ 14. Саморегуляція емоцій 65
Уміння вчитися 70
§ 15. Умови ефективного навчання. Активне і пасивне навчання 70
§ 16. Індивідуальні особливості сприйняття і навчання 73
§ 17. Способи ефективного навчання і підготовки до іспитів. Планування часу . . 77 Самовиховання характеру 85
§ 18. Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини 85
§ 19. Роль життєвих цінностей у формуванні характеру 89
§ 20. Цінності і якість життя. Моральний розвиток особистості.
Самовиховання характеру 93
РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я
Тема 1. Соціальне благополуччя 99
Соціальна компетентність 99
§ 21. Стосунки та рівні спілкування 99
§ 22. Цінність родини. Готовність до сімейного життя . 108
Репродуктивне здоров'я молоді 112
§ 23. Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні 112
§ 24. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків. Вплив психоактивних
речовин на репродуктивне здоров’я 115
ВІЛ/СНІД: проблема людини і проблема людства 119
§ 25. Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людині 119
§ 26. Епідемія ВІЛ-інфекції/СНІДу: загроза людству 126
Тема 2. Сучасний комплекс проблем безпеки 131
§ 27. Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки 131
§ 28. Національна безпека України 136
§ 29. Глобальні проблеми, породжені діяльністю людини 141
§ 30. Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки.
Інформаційне суспільство і сталий розвиток 147
Додатки 155
Підручник розроблено відповідно до навчальної програми, на основі особистісно зорієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів до навчання.
З матеріалів підручника учні дізнаються більше про взаємозв’язок складових здоров’я, навчаться мотивувати себе, додержуватися здорового способу життя, ознайомляться зі складовими самореалізації. Знатимуть про важливість емоційного благополуччя для здоров’я і професійного успіху. Усвідомлять значення принципу: «Мислити глобально, діяти локально». Виконуючи завдання практичного спрямування, учні зможуть удосконалити навички безпечної поведінки і здорового способу життя.
There are no comments on this title.