Історія України [Текст] : підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / авторський колектив: І. О. Бурнейко, Г. Μ. Хлібовська, Μ. Є. Крижановська, О. В. Наумчук
Publication: Тернопіль : Астон, 2017Description: 296 с. : іл. ; 243 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-308-688-0.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 94(477)*кл9(075.3)Завдання для учнів, а також способи групування та подачі навчального матеріалу в підручнику передбачають можливість індивідуального підходу до організації навчального процесу на уроці. Залежно від специфіки теми повноцінними джерелами знань, поруч з базовим авторським текстом, служать цитати авторитетних дослідників минувшини, уривки з першоджерел, схеми і картосхеми, окремі зображення. В підручнику є завдання для актуалізації опорних знань і матеріал для синхронізації подій з історії України та всесвітньої історії. Методичний апарат підручника передбачає можливість поетапного закріплення опрацьованого матеріалу, спрямований на полегшення організації взаємодії учителя/учительки та учнів на уроці й на підвищення ефективності самостійної роботи учнів з підручником.
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-42 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-43 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-44 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-45 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-46 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-47 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-48 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-49 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-161-50 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-51 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-52 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-53 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-54 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-55 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-56 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-57 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-58 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-59 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-60 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-61 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-62 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-161-63 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-161-64 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-161-41 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-40 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-5 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-161-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-7 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-8 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-10 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-11 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-12 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-13 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-14 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-15 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-16 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-17 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-18 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-19 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-20 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-21 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-22 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-23 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-24 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-25 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-26 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-27 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-28 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-29 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-161-30 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-161-31 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-32 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-33 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-34 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-35 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-36 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-161-37 | ||
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-38 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(477)*кл9(075.3)/І-90 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-161-39 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ MOH України від 20. 03. 2017 р. № 417)
Експерти, які здійснили експертизу даного підручника під час проведення конкурсного відбору проектів підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів і зробили висновок про доцільність надання підручнику грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»:
Сергій Григорович Водотика — доктор історичних наук, професор кафедри історії України та методики викладання Херсонського державного університету.
Світлана Миронівна Мазак — учитель Черніївської загальноосвітньої школи I-III ст. Тисменицької районної ради Івано-Франківської обл., учитель-методист.
біюліографія с. 288
§ 1. Вступ. Українські землі в добу модернізації 8
Розділ І. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці XVIII-B першій половині XIX ст.
§ 2. Українські землі у системі міжнародних відносин 15
§ 3. Соціально-економічний розвиток 22
§ 4. Початок українського національного відродження 29
§ 5. Масонство, декабристський та польський рухи на території України 36
§ 6. Соціальні протести. Суспільно-політичний рух.
Кирило-Мефодіївське товариство (братство) 43
§ 7. Практичне заняття № 1 50
Розділ IІ Західноукраїнські землі у складі Австрійської імперії наприкінці XVIII-в першій половині XIX ст.
§ 8. Політичне та соціально-економічне становище українських земель Австрійської імперії 57
§ 9. Початок українського національного відродження на західноукраїнських землях 63
§ 10. Європейська революція 1848-1849 рр. на західноукраїнських землях 70
§ 11. Практичне заняття № 2 77
Розділ III. Культура України кінця XVIII-першої половини XIX ст.
§ 12. Умови розвитку культури. Освіта. Наука 83
§ 13. Література, театр, музика 90
§ 14. Архітектура, скульптура, живопис 96
§ 15. Практична робота № 3 103
Розділ IV. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині XIX ст.
§ 16. Кримська (Східна) війна 1853-1856 рр. на українських землях 109
§ 17. Селянська реформа 1861 р. Сільське господарство у пореформений період 115
§ 18. Реформи 60-X-70-X рр. XIX ст. у Російській імперії та їхній вплив на українські землі 121
§ 19. Промисловість, торгівля, міста у пореформений період 127
§ 20. Громадівський рух у суспільно-політичних умовах третьої чверті XIX ст. 134
§ 21. Суспільно-політичні рухи в останній чверті XIX ст 143
§ 22. Практична робота № 4 150
Розділ V. Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині XIX ст.
§ 23. Соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель у другій половині XIX ст 156
§ 24. Москвофіли і народовці 163
§ 25. Національні рухи на західноукраїнських землях у 1880-Х-1890-Х рр. 170
§ 26. Політизація національного руху на західноукраїнських землях наприкінці XIX ст 177
§ 27. Практичне заняття № 5 184
Розділ VІ Українські землі у складі Російської імперії па початку XX ст.
§ 28. Особливості соціально-економічного розвитку українських земель у складі Російської імперії на початку XX ст 191
§ 29. Суспільно-політичне життя Наддніпрянщини на початку XX ст 198
§ 30. Події революції 1905-1907 рр. в Україні 205
§ 31. Столипінська аграрна реформа. Суспільно-політичне життя у 1907-1914 рр. 212
§ 32. Практичне заняття № 6 219
Розділ VIІ Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорської імперії на початку XX ст.
§ 33. Економічне становище західноукраїнських земель на початку XX ст 224
§ 34. Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях початку XX ст 230
§ 35. Радикалізація українського руху на початку XX ст.
Діяльність УГКЦ 237
§ 36. Практичне заняття № 7 243
Розділ VIIІ Культура України в середині ХІХ-на початку XX ст.
§ 37. Освіта і наука на українських землях другої половини ХІХ-початку XX ст 248
§ 38. Особливості розвитку культурного життя.
Література, український професійний театр, музика 256
§ 39. Живопис. Архітектура. Міський та сільський простір 264
§ 40. Практичне заняття № 8 273
§ 41. Узагальнення та систематизація 278
Словник понять і термінів 284
Добірка джерел цікавої інформації 288
Особистості (іменний покажчик) 289
Перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнавання 291
Вплив науково-технічної революції на життя українців 294
Підручник з історії України для 9 класу відповідно до чинної програми з історії України подає навчальний матеріал курсу від кінця XVIII до початку XX ст.
Завдання для учнів, а також способи групування та подачі навчального матеріалу в підручнику передбачають можливість індивідуального підходу до організації навчального процесу на уроці. Залежно від специфіки теми повноцінними джерелами знань, поруч з базовим авторським текстом, служать цитати авторитетних дослідників минувшини, уривки з першоджерел, схеми і картосхеми, окремі зображення. В підручнику є завдання для актуалізації опорних знань і матеріал для синхронізації подій з історії України та всесвітньої історії. Методичний апарат підручника передбачає можливість поетапного закріплення опрацьованого матеріалу, спрямований на полегшення організації взаємодії учителя/учительки та учнів на уроці й на підвищення ефективності самостійної роботи учнів з підручником.
There are no comments on this title.