Світова література [Текст] : підручник для 5-го класу загальноосвітніх навчальних закладів / Є. В. Волощук

Автор: Волощук Євгенія ВалентинівнаPublication: Київ : Генеза, 2013Description: 256 с. : іл. ; 243 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-11-0258-2.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 82(100).09(075.3)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (наказ МОНмолодьспорту України від 04.01.2013 р. № 10)
Анотація:
    Підручник ознайомлює з художніми творами світової літератури, вивчення яких передбачено програмою для загальноосвітніх навчальних закладів 2012 р.
    Видання містить інформацію про життя і творчість авторів художніх текстів, пропонованих для вивчення; орієнтовні рекомендації для самостійного читання; цікаві рубрики, що висвітлюють різні аспекти й контексти літературних творів; систему диференційованих запитань і завдань, а також добірку ілюстрацій.
    Побудова підручника сприятиме ґрунтовному засвоєнню школярами програмового матеріалу й забезпечить усебічний розвиток їхніх читацьких компетенцій.
Зміст:
Путівник до підручника 5
ВСТУП ЛІТЕРАТУРА І ФОЛЬКЛОР
Розділ 1. Духовна скарбниця людства — 8
Розділ 2. Скарби народної фантазії 11
ЧАСТИНА ПЕРША КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ
Розділ 1. Казковими стежками 20
Розділ 2. Пригоди казкових тварин 25
Фарбований шакал (Індійська народна казка) 28
Розділ 3. Чарівливий світ чарівної казки 31
Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик (Японська народна казка) 35
Пензлик Маляна (Китайська народна казка) 37
Розділ 4. Давні збірки народних казок 41
Третя подорож Синдбада (Арабська народна казка. Скорочено) 43
Розділ 5. Мудрість народних казок 49
Пані Метелиця (Німецька народна казка) 53
Розділ 6. Коли казка стає поезією 64
Олександр Пушкін
Вступ до поеми «Руслан і Людмила» 67
Казка про мертву царівну та сімох богатирів 70
Розділ 7. Дива повсякденного життя 78
Ганс Крістіан Андерсен
Соловейко 82
Розділ 8. Маестро витончених казок 92
Оскар Уайльд
Хлопчик-зірка (Скорочено) 94
ЧАСТИНА ДРУГА ПРИРОДА І ЛЮДИНА
Розділ 1. «Поезія землі не вмре ніколи...» 116
Джон Кітс
Про коника та цвіркуна 121
Розділ 2. «Тебе, природо, знаю я, тож мушу упіймати...» 122
Йоганн Вольфганг Гете
Нічна пісня мандрівника 125
Розділ 3. «На крилах пісні полину...» 126
Генріх Гейне
«Задзвени із глибини...» 129
Розділ 4. Захисник «наших волохатих і пернатих родичів» 130
Ернест Сетон-Томпсон
Лобо - володар Курумпо (Скорочено) 134
ЧАСТИНА ТРЕТЯ СВІТ ДИТИНСТВА
Розділ 1. Незвичайні пригоди звичайного бешкетника 154
Марк Твен
Пригоди Тома Сойера (Уривки) 158
Розділ 2. Гра, що робить усіх щасливими 180
Елеонор Портер
Полліанна (Уривки) 184
ЧАСТИНА ЧЕТВЕРТА СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ
Розділ 1. У королівстві нісенітниць 198
Льюїс Керролл
Аліса в Країні Див (Уривки) 204
Розділ 2. Книжки, які залишаються з нами 220
Марина Цветаева
Книжки в обкладинках червоних 223
ЧАСТИНА П’ЯТА У КОЛІ ДОБРИХ ГЕРОЇВ
Долина дивовиж і щирості 226
Туве Янсон
Капелюх Чарівника (Уривки) 230
Підсумки року: повторення вивченого 254
List(s) this item appears in: 5 клас | Світова література
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Підручник Підручник Школа № 7 82(100).09(075.3) / В70 (Browse shelf(Opens below)) Available п-432-1
Підручник Підручник Школа № 7 82(100).09(075.3) / В70 (Browse shelf(Opens below)) Available п-432-2

Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України (наказ МОНмолодьспорту України від 04.01.2013 р. № 10)

Експертизу здійснював Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка HAH України.
Рецензент Бербенець Л. С., кандидат філологічних наук, молодший науковий співробітник відділу теорії літератури Інституту літератури ім. Т. Г. Шевченка HAH України.
Експертизу здійснював Інститут педагогіки НАПН України. Рецензент Паламар С. П., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії освіти Інституту педагогіки НАПН України.

Путівник до підручника 5
ВСТУП ЛІТЕРАТУРА І ФОЛЬКЛОР
Розділ 1. Духовна скарбниця людства — 8
Розділ 2. Скарби народної фантазії 11
ЧАСТИНА ПЕРША КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ
Розділ 1. Казковими стежками 20
Розділ 2. Пригоди казкових тварин 25
Фарбований шакал (Індійська народна казка) 28
Розділ 3. Чарівливий світ чарівної казки 31
Іссумбосі, або Хлопчик-мізинчик (Японська народна казка) 35
Пензлик Маляна (Китайська народна казка) 37
Розділ 4. Давні збірки народних казок 41
Третя подорож Синдбада (Арабська народна казка. Скорочено) 43
Розділ 5. Мудрість народних казок 49
Пані Метелиця (Німецька народна казка) 53
Розділ 6. Коли казка стає поезією 64
Олександр Пушкін
Вступ до поеми «Руслан і Людмила» 67
Казка про мертву царівну та сімох богатирів 70
Розділ 7. Дива повсякденного життя 78
Ганс Крістіан Андерсен
Соловейко 82
Розділ 8. Маестро витончених казок 92
Оскар Уайльд
Хлопчик-зірка (Скорочено) 94
ЧАСТИНА ДРУГА ПРИРОДА І ЛЮДИНА
Розділ 1. «Поезія землі не вмре ніколи...» 116
Джон Кітс
Про коника та цвіркуна 121
Розділ 2. «Тебе, природо, знаю я, тож мушу упіймати...» 122
Йоганн Вольфганг Гете
Нічна пісня мандрівника 125
Розділ 3. «На крилах пісні полину...» 126
Генріх Гейне
«Задзвени із глибини...» 129
Розділ 4. Захисник «наших волохатих і пернатих родичів» 130
Ернест Сетон-Томпсон
Лобо - володар Курумпо (Скорочено) 134
ЧАСТИНА ТРЕТЯ СВІТ ДИТИНСТВА
Розділ 1. Незвичайні пригоди звичайного бешкетника 154
Марк Твен
Пригоди Тома Сойера (Уривки) 158
Розділ 2. Гра, що робить усіх щасливими 180
Елеонор Портер
Полліанна (Уривки) 184
ЧАСТИНА ЧЕТВЕРТА СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ
Розділ 1. У королівстві нісенітниць 198
Льюїс Керролл
Аліса в Країні Див (Уривки) 204
Розділ 2. Книжки, які залишаються з нами 220
Марина Цветаева
Книжки в обкладинках червоних 223
ЧАСТИНА П’ЯТА У КОЛІ ДОБРИХ ГЕРОЇВ
Долина дивовиж і щирості 226
Туве Янсон
Капелюх Чарівника (Уривки) 230
Підсумки року: повторення вивченого 254

Підручник ознайомлює з художніми творами світової літератури, вивчення яких передбачено програмою для загальноосвітніх навчальних закладів 2012 р.
Видання містить інформацію про життя і творчість авторів художніх текстів, пропонованих для вивчення; орієнтовні рекомендації для самостійного читання; цікаві рубрики, що висвітлюють різні аспекти й контексти літературних творів; систему диференційованих запитань і завдань, а також добірку ілюстрацій.
Побудова підручника сприятиме ґрунтовному засвоєнню школярами програмового матеріалу й забезпечить усебічний розвиток їхніх читацьких компетенцій.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine