Фізика [Текст] : підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна ; за редакцією В. Г. Бар’яхтара, С. О. Довгого ; ілюстрації В. Хорошенка
Publication: Харків : Видавництво "Ранок", 2017Description: 272 с. : іл. ; 244 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-617-09-3356-0.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 53*кл9(075.3)Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-164-37 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-164-38 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-164-39 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-164-40 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-164-41 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-164-42 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-43 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-44 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-45 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-46 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-47 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-48 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-49 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-50 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-51 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-52 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-53 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 09/04/2026 | п-164-54 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-55 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-56 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-57 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-58 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-59 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-36 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-1 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-2 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-3 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-4 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-6 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-9 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-10 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-11 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-12 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-13 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-14 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-15 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-16 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-17 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-18 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-19 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-20 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-21 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-22 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-23 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-24 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-25 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-26 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-27 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-28 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-29 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-30 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-31 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-32 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-164-33 | ||
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-34 | |
![]() |
Школа № 7 | 53*кл9(075.3)/Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-164-35 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.03.2017 № 417)
Експерти, які здійснили експертизу підручника під час проведення конкурсного відбору проектів підручників для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів і зробили висновок про доцільність надання підручнику грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»:
С. Μ. Совгира, учитель Черкаської спеціалізованої школи I-III ступенів № 33 імені Василя Симоненка Черкаської міської ради Черкаської області, вчитель-методист;
Т. Μ. Левицька, завідувач міським методичним кабінетом Управління освіти Ніжинської міської ради Чернігівської області, вчитель-методист;
А. В. Королишин, доцент кафедри фізики металів фізичного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка, кандидат фізико-математичних наук.
Рецензент:
І. Μ. Гельфгат, учитель фізики комунального закладу «Харківський фізико-математичний ліцей № 27», учитель-методист, Заслужений учитель України, кандидат фізико-математичних наук.
Передмова З
Розділ І. Магнітне поле
§ 1. Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле 6
§ 2. Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі 10
§ 3. Магнітне поле струму. Правило свердлика 15
§ 4. Сила Ампера 19
§ 5. Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера 24
§ 6. Електромагніти та їх застосування 28
Лабораторна робота № 1 32
§ 7. Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець 34
§ 8. Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції.
Індукційний електричний струм 39
Лабораторна робота №2 45
Підбиваємо підсумки розділу І 48
Завдання для самоперевірки до розділу І 50
Енциклопедична сторінка 52
Орієнтовні теми проектів. Теми рефератів і повідомлень.
Теми експериментальних досліджень 54
Розділ II. Світлові явища
§ 9. Світлові явища. Джерела та приймачі світла.
Швидкість поширення світла 56
§ 10. Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення 61
§ 11. Відбивання світла. Закони відбивання світла. Плоске дзеркало 67
Лабораторна робота № 3 73
§ 12. Заломлення світла на межі поділу двох середовищ.
Закони заломлення світла 75
Лабораторна робота №4 83
§ 13. Дисперсія світла. Спектральний склад природного світла. Кольори 85
§ 14. Лінзи. Оптична сила лінзи 89
§ 15. Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої.
Формула тонкої лінзи 93
Лабораторна робота №5 99
§ 16. Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри.
Вади зору та їх корекція 100
Підбиваємо підсумки розділу II 104
Завдання для самоперевірки до розділу II 106
Енциклопедична сторінка 108
Орієнтовні теми проектів. Теми рефератів і повідомлень.
Теми експериментальних досліджень 110
Розділ III. Механічні та електромагнітні хвилі
§ 17. Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі 112
§ 18. Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук 118
Лабораторна робота №6 124
§ 19. Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі 126
§ 20. Шкала електромагнітних хвиль 130
§ 21. Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку. Радіолокація 135
Енциклопедична сторінка 139
Підбиваємо підсумки розділу III 140
Завдання для самоперевірки до розділу III 142
Орієнтовні теми проектів. Теми рефератів і повідомлень.
Теми експериментальних досліджень 144
Розділ IV. Фізика атома та атомного ядра.
Фізичні основи атомної енергетики
§ 22. Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома.
Ядерні сили. Ізотопи 146
§ 23. Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання 151
§ 24. Активність радіоактивної речовини. Застосування радіоактивних ізотопів 157
§ 25. Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання.
Природний радіоактивний фон. Дозиметри 163
§ 26. Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор 168
§ 27. Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики 174
Підбиваємо підсумки розділу IV 178
Завдання для самоперевірки до розділу IV 180
Енциклопедична сторінка 182
Орієнтовні теми проектів. Теми рефератів і повідомлень 184
Розділ V. Рух і взаємодія. Закони збереження
§ 28. Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення.
Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху 186
§ 29. Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху.
Рівняння координати 192
§ 30. Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона 199
§ 31. Другий закон Ньютона 203
§ 32. Третій закон Ньютона 206
§ 33. Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння . . . 209
§ 34. Рух тіла під дією сили тяжіння 215
§ 35. Рух тіла під дією кількох сил 221
§ 36. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу 226
§ 37. Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки.
Досягнення космонавтики 231
§ 38. Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах ... 235
Лабораторна робота №7...................... 241
§ 39. Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосувань я фізичних
законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження 243
§ 40. Еволюція фізичної картини світу. Фізика і наукові технічний прогрес .... 250 Енциклопедична сторінка 255
Підбиваємо підсумки розділу V 256
Завдання для самоперевірки до розділу V 258
Орієнтовні теми проектів. Теми рефератів і повідомлень.
Теми експериментальних досліджень 260
Фізика та екологія. Альтернативні джерела енергії 261
Префікси для утворення назв кратних і частинних одиниць 266
Відповіді до вправ і завдань для самоперевірки 266
Алфавітний покажчик 268
There are no comments on this title.