Екологія [Текст] : Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів : Рівень стандарту : Академічний рівень / Л. П. Царик, П. Л. Царик, І .Μ. Вітенко

Автори: Царик Любомир Петрович; Царик Петро Любомирович ; Вітенко Ігор МихайловичВихідні дані: Київ : Генеза, 2011Опис: 96 с. : іл. ; 241 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-11-0073-1.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 502/504(075.3)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ MOH України від 16. 03. 2011 р. № 235)
Зміст:
Тема І. Екологія як наука про довкілля § 1. Екологія як наука про довкілля 6
§ 2. Предмет, об’єкт, завдання і методи науки про довкілля 9
§ 3. Структура сучасної екології та її місце в системі наук 11
Тема II. Природа і людина: системний підхід
§ 4. Властивості складних систем. Хронологія розвитку геосфери 16
§ 5. Біосфера, основні положення вчення В.І. Вернадського про біосферу 18
§ 6. Еволюція уявлень про роль і місце природи в житті суспільства 21
§ 7. Ноосфера. Еволюція уявлень про місце людини в природі 24
§ 8. Історичні етапи взаємодії суспільства і природи та їхні екологічні особливості 27
Тема III. Проблема забруднення природного середовища та стійкості геосистем до антропогенних навантажень
§ 9. Категорія «забруднення». Основні антропогенні джерела забруднення навколишнього середовища. Види забруднень та їх вплив на компоненти природи, живі організми 34
§ 10. Стійкість природних компонентів, геосистем до антропогенних забруднень. Форми стійкості геосистем 39
Тема IV. Проблема деградації природних компонентів
§ 11. Поняття «деградація природи». Причини і наслідки деградації природних компонентів. Поняття стійкого «консервативного» і нестійкого «прогресивного» компонентів природи 44
Тема V. Проблема зміни ланок колообігів речовин і потоків енергії
§ 12. Колообіг речовин і потоки енергії як основні системоутворювальні чинники. Вплив антропогенних чинників на колообіги речовин, потоки енергії та іформації 50
Тема VI. Проблема збалансованого природокористування
§ 13. Найважливіші баланси у сфері природокористування. Збалансованість між біологічною продуктивністю і споживанням біопродукції 56
Тема VII. Проблема збереження біотичного і ландшафтного різноманіть
§ 14. Біорізноманіття. Причини і наслідки деградації біорізноманіття. Природозаповідання як одна з ефективних форм збереження біорізноманіття. Основні категорії заповідних об’єктів 60
§ 15. Уявлення про екомережі. Міжнародні й національні програми збереження біорізноманіття 65
Тема VIII. Проблема оптимальної ландшафтно-екологічної організації території
§ 16. Критерії та пріоритети ландшафтно-екологічної оптимізації території. Оптимальне співвідношення природних і господарських угідь Обґрунтування територіальної структури природних угідь. Нормування антропогенних навантажень 70
Додатки 77
Список(и), у яких присутня ця одиниця: 11 клас | Екологія
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Підручник Підручник Школа № 7 502/504(075.3) / Е40 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно п-400-1
Підручник Підручник Школа № 7 502/504(075.3) / Е40 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно п-400-2

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ MOH України від 16. 03. 2011 р. № 235)

Наукову експертизу проводила Державна наукова установа «Науковий центр екомоніторингу та біорізноманіття мегаполісу» HAH України Психолого-педагогічну експертизу проводив Інститут педагогіки НАПН України

Тема І. Екологія як наука про довкілля § 1. Екологія як наука про довкілля 6
§ 2. Предмет, об’єкт, завдання і методи науки про довкілля 9
§ 3. Структура сучасної екології та її місце в системі наук 11
Тема II. Природа і людина: системний підхід
§ 4. Властивості складних систем. Хронологія розвитку геосфери 16
§ 5. Біосфера, основні положення вчення В.І. Вернадського про біосферу 18
§ 6. Еволюція уявлень про роль і місце природи в житті суспільства 21
§ 7. Ноосфера. Еволюція уявлень про місце людини в природі 24
§ 8. Історичні етапи взаємодії суспільства і природи та їхні екологічні особливості 27
Тема III. Проблема забруднення природного середовища та стійкості геосистем до антропогенних навантажень
§ 9. Категорія «забруднення». Основні антропогенні джерела забруднення навколишнього середовища. Види забруднень та їх вплив на компоненти природи, живі організми 34
§ 10. Стійкість природних компонентів, геосистем до антропогенних забруднень. Форми стійкості геосистем 39
Тема IV. Проблема деградації природних компонентів
§ 11. Поняття «деградація природи». Причини і наслідки деградації природних компонентів. Поняття стійкого «консервативного» і нестійкого «прогресивного» компонентів природи 44
Тема V. Проблема зміни ланок колообігів речовин і потоків енергії
§ 12. Колообіг речовин і потоки енергії як основні системоутворювальні чинники. Вплив антропогенних чинників на колообіги речовин, потоки енергії та іформації 50
Тема VI. Проблема збалансованого природокористування
§ 13. Найважливіші баланси у сфері природокористування. Збалансованість між біологічною продуктивністю і споживанням біопродукції 56
Тема VII. Проблема збереження біотичного і ландшафтного різноманіть
§ 14. Біорізноманіття. Причини і наслідки деградації біорізноманіття. Природозаповідання як одна з ефективних форм збереження біорізноманіття. Основні категорії заповідних об’єктів 60
§ 15. Уявлення про екомережі. Міжнародні й національні програми збереження біорізноманіття 65
Тема VIII. Проблема оптимальної ландшафтно-екологічної організації території
§ 16. Критерії та пріоритети ландшафтно-екологічної оптимізації території. Оптимальне співвідношення природних і господарських угідь Обґрунтування територіальної структури природних угідь. Нормування антропогенних навантажень 70
Додатки 77

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine