Зарубіжна література [Текст] : підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Ю. І. Ковбасенко, Л. В. Ковбасенко
Publication: Київ : Літера ЛТД, 2016Description: 320 с. : іл. ; 222 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-178-673-7.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 821(1-87).09(075.3)У рубриці «Готуємося до діалогу» міститься необхідний обсяг інформації для належної підготовки до сприйняття літературних творів.
Усі твори в підручнику-хрестоматії представлені в оптимальному обсязі і в найкращих перекладах. Крім того, стисло розповідається про кожного перекладача вміщених творів.
Запитання та завдання рубрики «Діалог із текстом», уміщені у відповідних місцях підручника, мають здебільшого критично-мисленнєвий характер, спрямовуючи процес читання і спонукаючи до уважної роботи над текстом. Зв’язок зарубіжного красного письменства з Україною знайшов утілення в рубриці «Відлуння».
Якісний і дидактично обґрунтований ілюстративно-візуальний ряд розширює культурологічний контекст підручника, дозволяє організувати ефективну творчу роботу школярів.
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-62 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-61 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-37 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-38 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-39 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-40 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-41 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-42 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-43 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-189-44 | |
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-45 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-46 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-47 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-48 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-49 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-50 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-51 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-52 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-53 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-189-54 | |
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-55 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-56 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-57 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-58 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-59 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-60 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-11 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-189-12 | |
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-13 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-14 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-15 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-16 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-189-17 | |
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-18 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-19 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-20 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-189-21 | |
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-22 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-23 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-24 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-25 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-26 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-27 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-28 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-29 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-189-30 | |
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-31 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-32 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-33 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-34 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-35 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-36 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-10 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-1 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-2 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-3 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-4 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-5 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-6 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-7 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-8 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09(075.3)/К59 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-189-9 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ MOH України від 10.05.2016 №491)
Експерти, які здійснили експертизу даного підручника під час проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів і зробили висновок про доцільність надання підручнику грифа «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»:
Савкова Л. C., доцент кафедри зарубіжної літератури Одеського національного університету ім. І.І. Мечникова, кандидат філологічних наук;
Польова Е. В., старший викладач кафедри англійської філології і перекладу Київського національного лінгвістичного університету, кандидат філологічних наук;
Васіна О. В., вчитель Мелітопольської гімназії № 5 Мелітопольської міської ради Запорізької області, вчитель-методист;
Романовська H. І., методист центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської ради.
вступ з
Священні книги людства 8
ВЕДИ 9
Рігведа 11
Космогонія 12
БІБЛІЯ 13
Старий завіт
Буття 15
Книга псалмів 18
Книга Екклезіястова 19
Новий завіт. Євангеліє від Луки 21
КОРАН 22
Антична література 27
ІЗ ДАВНЬОГРЕЦЬКИХ МІФІВ 32
Троянський цикл міфів 32
Гомер 37
Іліада 42
ІЗ ДАВНЬОГРЕЦЬКОЇ ЛІРИКИ 57
Тіртей 58
Вірші 59
Сапфо 60
Вірші 61
ЕЛЛІНСЬКИЙ ТЕАТР 63
Ecxiл 66
Прометей закутий 67
«ЗОЛОТА ДОБА» ДАВНЬОРИМСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ 72
Публій Вергілій Марон 72
Енеїда 74
Квінт Горацій Флакк 81
До Мельпомени 82
Публій Овідій Назон 83
Метаморфози 84
Життя поета 86
Узагальнення за розділом «Антична література» 90
Література доби Середньовіччя 91
Лі Бо 99
Вірші 101
Ду Фу 103
Вірші 104
Омар Хайям 106
Рубаї 107
Пісня про Роланда ПО
Данте Аліг’єрі 134
Сонети. Із книжки «Vita nuova» 137
Узагальнення за розділом «Література доби Середньовіччя» 139
Література доби Відродження 140
Франческо Петрарка 146
Сонети. Із «Книги пісень» 149
Вільям Шекспір 151
Ромео і Джульетта 155
Сонети 178
Мігель де Сервантес Сааведра 181
Дон Кіхот 183
Узагальнення за розділом «Література доби Відродження» 239
Література бароко 240
Луїс де Гонгора-і-Арготе 246
Вірші 247
Джон Донн 249
З «Доброчесних сонетів» 250
Література класицизму 251
Мольєр 257
Міщанин-шляхтич 262
Узагальнення за розділом «Література бароко і класицизму» 280
Література XX-XXI століття 282
Антуан де Сент-Екзюпері 282
Маленький принц 284
Річард Дейвіс Бах 308
Чайка Джонатан Лівінгстон 310
Словник літературознавчих термінів 316
Підручник побудований відповідно до логіки уроків зарубіжної літератури.
У рубриці «Готуємося до діалогу» міститься необхідний обсяг інформації для належної підготовки до сприйняття літературних творів.
Усі твори в підручнику-хрестоматії представлені в оптимальному обсязі і в найкращих перекладах. Крім того, стисло розповідається про кожного перекладача вміщених творів.
Запитання та завдання рубрики «Діалог із текстом», уміщені у відповідних місцях підручника, мають здебільшого критично-мисленнєвий характер, спрямовуючи процес читання і спонукаючи до уважної роботи над текстом. Зв’язок зарубіжного красного письменства з Україною знайшов утілення в рубриці «Відлуння».
Якісний і дидактично обґрунтований ілюстративно-візуальний ряд розширює культурологічний контекст підручника, дозволяє організувати ефективну творчу роботу школярів.
There are no comments on this title.