Всесвітня історія [Текст] : Рівень стандарту : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти / І. Я. Щупак
Publication: Київ : УОВЦ «Оріон», 2024Description: 288 с. : іл., карти ; 242 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-991-365-4.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 94(100)*кл.11(075.3)Підручник вирізняється особливою системою побудови та структурування навчального матеріалу, визначення основних понять.
Через QR-коди в підручнику можна завантажити відео-, аудіо-інформацію до навчального матеріалу. Низка завдань передбачає використання програм на основі штучного інтелекту (ШІ).
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-10 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-11 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-12 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-13 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-14 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-15 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-16 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-17 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-18 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-19 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-20 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-21 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-22 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-23 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-24 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-25 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-26 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-27 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-28 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-29 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-30 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-31 | |
![]() |
Школа № 7 | 94(100)*кл11(075.3)/Щ97 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-384-32 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 05.03.2024 № 265)
Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ
§ 1. Ялтинсько-Потсдамська система міжнародних відносин 6
§ 2. Початок «холодної війни» 14
Розділ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ
§ 3. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство 24
§ 4. Боротьба за громадянські права і права меншин 32
§ 5. Транснаціональні корпорації. HTP. Різні моделі ринкового господарства 41
§ 6. Німеччина: від «економічного дива» до об’єднання країни та сучасного стану 51
§ 7. Італія і Франція у другій половині XX — у першій чверті XXI ст. 59
§ 8. Від Європейського економічного співтовариства до Європейського Союзу 67
§ 9. Роль США у міжнародних відносинах у другій половині XX — у першій чверті XXI ст. 76
§ 10. Матеріал до узагальнення з розділів 1 і 2 87
Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
§ 11. Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи. Особливості розвитку Болгарії та Югославії 90
§ 12. Сталінська модель соціалізму та її втілення в Угорщині та Румунії 97
§ 13. Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі 104
§ 14. Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору. Сталінська модель соціалізму в Чехословаччині і «Празька весна» 1968 р 111
§ 15. СССР: завершення епохи Сталіна. «Хрущовська відлига» 117
§ 16. СССР: від доби Брежнєва до перебудови 126
§ 17. «Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Розпад Совєтського Союзу, Югославії та Чехословаччини 135
§ 18. Країни Центрально-Східної Європи в першій чверті XXI ст., їхня роль у сучасних міжнародних відносинах 140
§ 19. Росія наприкінці XX — у першій чверті XXI ст. Політична, економічна й ідеологічна експансія Російської Федерації 149
§ 20. Узагальнення до розділу 3. Держави Центрально-Східної Європи: трансформаційні процеси 160
Розділ 4. ДЕРЖАВИ АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ
§ 21. Японія у другій половині XX — у першій чверті XXI ст. «Економічне диво» Південної Кореї 163
§ 22. Китай у другій половині XX — у першій чверті XXI ст. 172
§ 23. Індія і Пакистан у другій половині XX — у першій чверті XXI ст. 181
§ 24. Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання 189
§ 25. Ісламська революція в Ірані. «Арабська весна». Терористична діяльність 200
§ 26. Латинська Америка у другій половині XX —- у першій чверті XXI ст. 207
§ 27. Африка у другій половині XX — у першій чверті XXI ст. 214
§ 28. Узагальнення до розділу 4. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку 220
Розділ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ
§ 29. Динаміка «холодної війни» 223
§ 30. Період «розрядки» в міжнародній політиці 230
§ 31. Проблема міжнародного тероризму. Агресія Російської Федерації проти України 240
§ 32. Узагальнення до розділу 5. Міжнародні відносини 249
Розділ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА
§ 33. Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Науково-технічна революція 252
§ 34. Розвиток літератури і мистецтва: провідні тенденції. Спорт у другій половині XX — у першій чверті XXI ст. 261
§ 35-36. Основні тенденції розвитку світу в другій половині XX — у першій чверті XXI ст.
Узагальнення 271
У підручнику висвітлюється період Новітньої історії, що охоплює добу від закінчення Другої світової війни до сьогодення. Увага приділяється новим ідейним течіям у суспільстві, тенденціям й особливостям розвитку культури, повсякденному життю людей.
Підручник вирізняється особливою системою побудови та структурування навчального матеріалу, визначення основних понять.
Через QR-коди в підручнику можна завантажити відео-, аудіо-інформацію до навчального матеріалу. Низка завдань передбачає використання програм на основі штучного інтелекту (ШІ).
There are no comments on this title.