Викладання всесвітньої історії в 6 класі [Текст] : Методичний посібник для вчителів / Т. Ладиченко, Я. Камбалова, Т. Теремецька

Автори: Ладиченко Тетяна Вячеславівна; Камбалова Яніна Миколаївна ; Теремецька Тетяна ВікторівнаPublication: Київ : Видавництво „Аконіт“, 2006Description: 447 с. : схеми ; 208 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 966-8001-28-1.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 37.014:94
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист МОНУ № 1/11-1472 від 17.07.2006 р.)
Bibliography: бібліогр. с. 443-444 (23 джерела).Анотація:
    Методичний посібник розроблено у відповідності до нової програми інтегрованого курсу історії стародавнього світу. Посібник розраховано на вчителів загальноосвітніх шкіл та студентів історичних факультетів (інститутів історичної освіти) педагогічних вищих навчальних закладів. Велика кількість різноманітних форм, методів та інноваційних технологій навчання історії, запропонованих авторами посібника, допоможе вчителю оптимально організувати роботу учнів на уроці, залучити їх до активної участі в навчальному процесі та сприятиме розвиткові історичного мислення школярів.
    Посібник включає методичні розробки 70 уроків (з них 12 — уроки узагальнення, уроки тематичного оцінювання). Для кожного з них визначено мету, цільові завдання та очікувані результати (передбачуваний обсяг знань та вмінь, якими учні можуть оволодіти на даному уроці). Крім стандартних типів уроку (комбінованих, уроків засвоєння нових знань та тематичного оцінювання), автори пропонують розробки нетрадиційних уроків. Зокрема, уроки узагальнювального повторення пропонується проводити у формі уяви-подорожей, змагань знавців історії стародавнього світу, прес-конференцій, рольових ігор тощо. Такі форми роботи дають змогу розкрити творчі здібності учнів, формують у них вміння застосовувати отримані знання в новій навчальній ситуації, викликають інтерес до вивчення історії.
    Навчально-методичний комплекс нового інтегрованого курсу включатиме також "Робочий зошит з історії стародавнього світу", випущений видавництвом "Аконіт".
Зміст:
Вступ 4
Урок № 1. Вступ до історії стародавнього світу 4
ТЕМА 1. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ ЗА ПЕРВІСНИХ ЧАСІВ
Урок № 2. Виникнення людини. Залюдненая Європи л 12
Урок № 3. Освоєння давньою людиною теренів Європи
Урок № 4. Поява людини сучасного тину 23
Урок № 5. Виникнення рільництва та скотарства 28
Урок № 6. Перші землероби та скотарі на території України 34
Урок № 7. Культура та вірування людей за первісних часів 39
Урок № 8. Життя людей за первісних часів (узагальнювальне повторення) 45
Урок № 9. Життя людей за первісних часів (тематичне оцінювання) 50
ТЕМА 2. ДАВНІЙ ЄГИПET
Урок № 10-11. Утворення Єгипетської держави 54-58
Урок № 12. Господарське та повсякденне життя єгиптян 66
Урок № 13. Розквіт Давньоєгипетської держави 70
Урок № 14. Релігія, міфологія, культура Давнього Єгипту 74
Урок № 15. Давній Єгипет (узагальнювальне повторення) 81
Урок № 16. Давній Єгипет (тематичне оцінювання) 85
ТЕМА 3. ПЕРЕДНЯ АЗІЯ
Урок № 17. Найдавніші держави Дворіччя. Давній Вавилон 91
Урок № 18. Ассирія та Фінікія 98
Урок № 19. Давньоєврейське та- Халдейське царства 106
Урок № 20. Перська держава 112
Урок № 21. Кіммерійці та скіфи на території сучасної України 119
Урок № 22. Передня Азія (узагальнювальне повторення) 127
ТЕМА 4. ДАВНІ ІНДІЯ ТА КИТАЙ
Урок № 23. Давня Індія 132
Урок № 24. Релігія та культура Давньої Індії 137
Урок № 25. Давній Китай 143
Урок № 26. Релігія та культура Давнього Китаю 150
Урок № 27. Давні Індія та Китай (узагальнювальне повторення) 158
Урок № 28. Тематичне оцінювання (теми Передня Азія ". "Давні Індія та Китай") 163
ТЕМА 5. ГРЕЦІЯ В II-І ПОЛ. I ТИС. ДО Н. Е.
Урок № 29. Природа й населення Давньої Греції 171
Урок № 30. Мінонська палацова цивілізація 177
Урок № 31. Ахейська палацова цивілізація 186
Урок № 32. Греція в XІ — VІ ст. до н. е 193
Урок № 33. Давня Спарта 200
Урок № 34. Утворення Афінської держави 209
Урок № 35. Греція в IІ першій пол. І тис. до н. е. (узагальнювальне повторення) 214
Урок № 36. Греція в IІ першій пол. І тис. до н. е. (тематичне оцінювання) 219
ТЕМА 6. ГРЕЦІЯ В V- IV CT ДО Н. Е.
Урок № 37. Греко-перські війни 224
Урок № 38. Розквізит афінської демократії 229
Урок № 39. Побут, традиції та господарювання греків 234
Урок № 40. Грецька культура 238
Урок № 41. Античні міста-держави у Північному Причорномор’ї 251
Урок № 42. Греція в V—IV ст. до н. е. (узагальнювальне повторення)256
ТЕМА 7. ЕЛЛІНІЗМ
Урок № 43. Криза грецької державності та піднесення Македонії 262
Урок № 44. Східний похід Александра Македонського 266
Урок № 45. Елліністичні держави в IV - IIl ст. до н.е. Елліністична культура 273
Урок № 46. Еллінізм (узагальнювальне повторення) 277
Урок № 47. Греція в V — IV ст. до н. е. Еллінізм (тематичне оцінювання до тем 6 і 7) 280
ТЕМА 8. ДАВНІЙ РИМ У VIII - I СТ. ДО H. Е.
Урок № 48. Природні умови Італії та виникнення Риму 287
Урок № 49. Римська республіка V — сер. IlI ст. до н. е 291
Урок № 50. Римська республіка II—І ст. до н. е 298
Урок № 51. Давній Рим у VIll—І ст. до н. е. (узагальнювальне повторення) 303
ТЕМА 9. ПАДІННЯ РЕСПУБЛІКИ ТА РАННЯ ІМПЕРІЯ
Урок № 52. Диктатура Гая Юлія Цезаря 312
Урок № 53. Римська імперія в І-Il ст. н. е. 316
Урок № 54. Римська релігія та культура 322
Урок № 55. Місто Рим та життя його мешканців 327
Урок № 56. Виникнення християнства 339
Урок № 57. Падіння республіки та рання імперія (узагальнювальне повторення) 345
Урок № 58. Давній Рим у VII-І ст. до н. е. Падіння республіки та рання імперія (тематичне оцінювання до тем 8 та 9) 352
ТEMA 10. ПІЗНЯ РИМСЬКА ІМПЕРІЯ
Урок № 59. Римська імперія у IІІ ст. н. е. 359
Урок № 60. Пізня Римська імперія IV-V ст. н. е. 362
Урок № 61. Християнська церква 366
Урок № 62. Падіння Західної Римської імперії 371
Урок № 63. Пізня Римська імперія (узагальнювальне повторення) 380
ТEMA 11. ДАВНІ СЛОВ’ЯНИ ТА ЇХНІ СУСІДИ
Урок № 64. Слов’яни напередодні Великого переселення народів 387
Урок № 65. Сусіди давніх слов’ян 398
Урок № 66. Слов’яни під час,Великого переселения народів 403
Урок № 67. Давні слов'яни іа їхні сусіди (узагальнювальне повторення) 409
Урок № 68. Те.мдтпчне оцінювання (до тем Ю та Ilj 416
Урок № 69. Історія стародавнього світу (узагальнювальне повторення) 426
Урок № 70. Історія стародавнього світу (узагальнювальне повторення) 430
Методичні принципи групової роботи на уроках історії 440
Робота з історичними джерелами 441
Робота з картою на уроках історії 442
Перелік використаної літератури 443
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.014:94 / В42 (Browse shelf(Opens below)) Available SC7LV009298

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист МОНУ № 1/11-1472 від 17.07.2006 р.)

бібліогр. с. 443-444 (23 джерела)

Вступ 4
Урок № 1. Вступ до історії стародавнього світу 4
ТЕМА 1. ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ ЗА ПЕРВІСНИХ ЧАСІВ
Урок № 2. Виникнення людини. Залюдненая Європи л 12
Урок № 3. Освоєння давньою людиною теренів Європи
Урок № 4. Поява людини сучасного тину 23
Урок № 5. Виникнення рільництва та скотарства 28
Урок № 6. Перші землероби та скотарі на території України 34
Урок № 7. Культура та вірування людей за первісних часів 39
Урок № 8. Життя людей за первісних часів (узагальнювальне повторення) 45
Урок № 9. Життя людей за первісних часів (тематичне оцінювання) 50
ТЕМА 2. ДАВНІЙ ЄГИПET
Урок № 10-11. Утворення Єгипетської держави 54-58
Урок № 12. Господарське та повсякденне життя єгиптян 66
Урок № 13. Розквіт Давньоєгипетської держави 70
Урок № 14. Релігія, міфологія, культура Давнього Єгипту 74
Урок № 15. Давній Єгипет (узагальнювальне повторення) 81
Урок № 16. Давній Єгипет (тематичне оцінювання) 85
ТЕМА 3. ПЕРЕДНЯ АЗІЯ
Урок № 17. Найдавніші держави Дворіччя. Давній Вавилон 91
Урок № 18. Ассирія та Фінікія 98
Урок № 19. Давньоєврейське та- Халдейське царства 106
Урок № 20. Перська держава 112
Урок № 21. Кіммерійці та скіфи на території сучасної України 119
Урок № 22. Передня Азія (узагальнювальне повторення) 127
ТЕМА 4. ДАВНІ ІНДІЯ ТА КИТАЙ
Урок № 23. Давня Індія 132
Урок № 24. Релігія та культура Давньої Індії 137
Урок № 25. Давній Китай 143
Урок № 26. Релігія та культура Давнього Китаю 150
Урок № 27. Давні Індія та Китай (узагальнювальне повторення) 158
Урок № 28. Тематичне оцінювання (теми Передня Азія ". "Давні Індія та Китай") 163
ТЕМА 5. ГРЕЦІЯ В II-І ПОЛ. I ТИС. ДО Н. Е.
Урок № 29. Природа й населення Давньої Греції 171
Урок № 30. Мінонська палацова цивілізація 177
Урок № 31. Ахейська палацова цивілізація 186
Урок № 32. Греція в XІ — VІ ст. до н. е 193
Урок № 33. Давня Спарта 200
Урок № 34. Утворення Афінської держави 209
Урок № 35. Греція в IІ першій пол. І тис. до н. е. (узагальнювальне повторення) 214
Урок № 36. Греція в IІ першій пол. І тис. до н. е. (тематичне оцінювання) 219
ТЕМА 6. ГРЕЦІЯ В V- IV CT ДО Н. Е.
Урок № 37. Греко-перські війни 224
Урок № 38. Розквізит афінської демократії 229
Урок № 39. Побут, традиції та господарювання греків 234
Урок № 40. Грецька культура 238
Урок № 41. Античні міста-держави у Північному Причорномор’ї 251
Урок № 42. Греція в V—IV ст. до н. е. (узагальнювальне повторення)256
ТЕМА 7. ЕЛЛІНІЗМ
Урок № 43. Криза грецької державності та піднесення Македонії 262
Урок № 44. Східний похід Александра Македонського 266
Урок № 45. Елліністичні держави в IV - IIl ст. до н.е. Елліністична культура 273
Урок № 46. Еллінізм (узагальнювальне повторення) 277
Урок № 47. Греція в V — IV ст. до н. е. Еллінізм (тематичне оцінювання до тем 6 і 7) 280
ТЕМА 8. ДАВНІЙ РИМ У VIII - I СТ. ДО H. Е.
Урок № 48. Природні умови Італії та виникнення Риму 287
Урок № 49. Римська республіка V — сер. IlI ст. до н. е 291
Урок № 50. Римська республіка II—І ст. до н. е 298
Урок № 51. Давній Рим у VIll—І ст. до н. е. (узагальнювальне повторення) 303
ТЕМА 9. ПАДІННЯ РЕСПУБЛІКИ ТА РАННЯ ІМПЕРІЯ
Урок № 52. Диктатура Гая Юлія Цезаря 312
Урок № 53. Римська імперія в І-Il ст. н. е. 316
Урок № 54. Римська релігія та культура 322
Урок № 55. Місто Рим та життя його мешканців 327
Урок № 56. Виникнення християнства 339
Урок № 57. Падіння республіки та рання імперія (узагальнювальне повторення) 345
Урок № 58. Давній Рим у VII-І ст. до н. е. Падіння республіки та рання імперія (тематичне оцінювання до тем 8 та 9) 352
ТEMA 10. ПІЗНЯ РИМСЬКА ІМПЕРІЯ
Урок № 59. Римська імперія у IІІ ст. н. е. 359
Урок № 60. Пізня Римська імперія IV-V ст. н. е. 362
Урок № 61. Християнська церква 366
Урок № 62. Падіння Західної Римської імперії 371
Урок № 63. Пізня Римська імперія (узагальнювальне повторення) 380
ТEMA 11. ДАВНІ СЛОВ’ЯНИ ТА ЇХНІ СУСІДИ
Урок № 64. Слов’яни напередодні Великого переселення народів 387
Урок № 65. Сусіди давніх слов’ян 398
Урок № 66. Слов’яни під час,Великого переселения народів 403
Урок № 67. Давні слов'яни іа їхні сусіди (узагальнювальне повторення) 409
Урок № 68. Те.мдтпчне оцінювання (до тем Ю та Ilj 416
Урок № 69. Історія стародавнього світу (узагальнювальне повторення) 426
Урок № 70. Історія стародавнього світу (узагальнювальне повторення) 430
Методичні принципи групової роботи на уроках історії 440
Робота з історичними джерелами 441
Робота з картою на уроках історії 442
Перелік використаної літератури 443

Методичний посібник розроблено у відповідності до нової програми інтегрованого курсу історії стародавнього світу. Посібник розраховано на вчителів загальноосвітніх шкіл та студентів історичних факультетів (інститутів історичної освіти) педагогічних вищих навчальних закладів. Велика кількість різноманітних форм, методів та інноваційних технологій навчання історії, запропонованих авторами посібника, допоможе вчителю оптимально організувати роботу учнів на уроці, залучити їх до активної участі в навчальному процесі та сприятиме розвиткові історичного мислення школярів.
Посібник включає методичні розробки 70 уроків (з них 12 — уроки узагальнення, уроки тематичного оцінювання). Для кожного з них визначено мету, цільові завдання та очікувані результати (передбачуваний обсяг знань та вмінь, якими учні можуть оволодіти на даному уроці). Крім стандартних типів уроку (комбінованих, уроків засвоєння нових знань та тематичного оцінювання), автори пропонують розробки нетрадиційних уроків. Зокрема, уроки узагальнювального повторення пропонується проводити у формі уяви-подорожей, змагань знавців історії стародавнього світу, прес-конференцій, рольових ігор тощо. Такі форми роботи дають змогу розкрити творчі здібності учнів, формують у них вміння застосовувати отримані знання в новій навчальній ситуації, викликають інтерес до вивчення історії.
Навчально-методичний комплекс нового інтегрованого курсу включатиме також "Робочий зошит з історії стародавнього світу", випущений видавництвом "Аконіт".

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine