Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних дітей [Текст] : у системі шкільної та дошкільної освіти : Посібник для проведення тренінгу

Вихідні дані: Київ : Навчальна книга - Богдан, 2013Опис: 116 с. : іл. ; 237 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-10-3365-7.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 37.06:578.828ВІЛ
Загальні примітки:
Схвалено Вченою радою Університету менеджменту освіти АПН України (Протокол № 01-02/383 від 08.07.2009) Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист MOH України від № 1/11-6290 від 29.07.2009)
Анотація:
    Посібник для проведення тренінгу є частиною комплекту, до якого входить програма тренінгу «Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних дітей у системі шкільної та дошкільної освіти». Видання включає п'ять основних тематичних блоків: епідемічна ситуація щодо ВІЛ/ СНІДу у світі та Україні; основна інформація щодо шляхів передачі BlЛ - інфекції та методів профілактики інфікування; поняття «стигма», «дискримінація» та «толерантне ставлення»; особливості перебування ВІЛ-позитивних дітей у навчальних закладах; інтерактивні методи проведення навчальних тренінгів та заключний підсумковий блок.
    Посібник розрахований на слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів усіх педагогічних спеціальностей та вихователів дитячих садків. Видання також може бути корисним для інших працівників сфери освіти і фахівців організацій (соціальних служб та неурядових організацій), які працюють у сфері протидії епідемії ВІЛ/СНІДу.
Зміст:
Передмова 4
Тематичний план тренінгу «Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних дітей у системі шкільної та дошкільної освіти» 7
Зміст тренінгу 8
Тема 1. Вступ до тренінгу. Епідемічна ситуація щодо ВІЛ/СНІДу у світі та Україні. Вхідне анкетування 8
Тема 2. Основна інформація щодо шляхів передачі ВІЛ - інфекції та методів профілактики інфікування 22
Тема 3. Поняття «стигма», «дискримінація» та «толерантне ставлення» 41
Тема 4. Особливості перебування ВІЛ-позитивних дітей у навчальних закладах 67
Тема 5. Інтерактивні методи проведення навчальних тренінгів 92
Тема 6. Завершення тренінгу. Вихідне анкетування 103
Рекомендації щодо організації та проведення тренінгу 106
Сценарний план тренінгу 108
Перелік додатків, розміщених на електронному носії 112
Рекомендована література 113
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.06:578.828ВІЛ / Ф79 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно SC7LV009319

Схвалено Вченою радою Університету менеджменту освіти АПН України (Протокол № 01-02/383 від 08.07.2009)
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист MOH України від № 1/11-6290 від 29.07.2009)

Рецензенти:
С. В. Страшко - канд. біол. наук, професор.
І. П. Кривич - д-р мед. наук, професор.
Розробники:
А. Μ. Бойко, О. В. Дудіна, Г. О. Притиск, О. С. Брижовата, О. В. Єресько, О. А. Виноградова.

Передмова 4
Тематичний план тренінгу «Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних дітей у системі шкільної та дошкільної освіти» 7
Зміст тренінгу 8
Тема 1. Вступ до тренінгу. Епідемічна ситуація щодо ВІЛ/СНІДу у світі та Україні. Вхідне анкетування 8
Тема 2. Основна інформація щодо шляхів передачі ВІЛ - інфекції та методів профілактики інфікування 22
Тема 3. Поняття «стигма», «дискримінація» та «толерантне ставлення» 41
Тема 4. Особливості перебування ВІЛ-позитивних дітей у навчальних закладах 67
Тема 5. Інтерактивні методи проведення навчальних тренінгів 92
Тема 6. Завершення тренінгу. Вихідне анкетування 103
Рекомендації щодо організації та проведення тренінгу 106
Сценарний план тренінгу 108
Перелік додатків, розміщених на електронному носії 112
Рекомендована література 113

Посібник для проведення тренінгу є частиною комплекту, до якого входить програма тренінгу «Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних дітей у системі шкільної та дошкільної освіти». Видання включає п'ять основних тематичних блоків: епідемічна ситуація щодо ВІЛ/ СНІДу у світі та Україні; основна інформація щодо шляхів передачі BlЛ - інфекції та методів профілактики інфікування; поняття «стигма», «дискримінація» та «толерантне ставлення»; особливості перебування ВІЛ-позитивних дітей у навчальних закладах; інтерактивні методи проведення навчальних тренінгів та заключний підсумковий блок.
Посібник розрахований на слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів усіх педагогічних спеціальностей та вихователів дитячих садків. Видання також може бути корисним для інших працівників сфери освіти і фахівців організацій (соціальних служб та неурядових організацій), які працюють у сфері протидії епідемії ВІЛ/СНІДу.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine