Світова література [Текст] : Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів : Рівень стандарту / В. Я. Звиняцьковський, Т. Г. Свербілова, О. Є. Чебанова
Вихідні дані: Київ : Освіта, 2010Опис: 207 с. : іл. ; 219 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-04-0813-5.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 821(100)Оглядові та монографічні розділи вводять десятикласників у творчу лабораторію митців, залучають до вирішення етико-естетичних проблем.
Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 821(100) / С24 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-379-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 821(100) / С24 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | п-379-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 821(100) / С24 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | SC7LV009466 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України № 544 від 08.06.2010 р.)
На обкладинці використано фрагменти картин Іллі Глазунова «Біла Ніч», Клода Моне «Поле маків», фрагмент ілюстрації до роману «Анна Кареніна» Генріха Манізера та картину Каміля Піссарро «Вокзал Лейн-Лордшип у Дальвичі».
Наукову експертизу підручника проводив Інститут літератури ім. Т. Г. Шевченка Національної академії наук України;
Психолого-педагогічну експертизу проводив Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України;
Експертизу підручника здійснювали:
Пономаренко Г. В., методист Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
Рада І. Μ., методист Миколаївського навчально-наукового інституту Одеського національного університету;
Дячок А. В., вчитель-методист Вінницького технічного ліцею.
Автори розділів:
«Шановні друзі!», «Федір Достоєвський», «Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії середини XIX століття», «Волт Вітмен», «Шарль Бодлер», «Ідейно-естетичні засади і художні напрями літератури другої половини XIX століття», «Поль Верлен», «Артюр Рембо» — В. Я. Звиняцьковський;
«Соціально-психологічна проза XIX століття» — В. Я. Звиняцьковський, Т. Г. Свербілова;
«Стендаль», «Оноре де Бальзак», «Ранній модернізм», «Оскар Уайльд», «Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу» — Т. Г. Свербілова;
«Лев Толстой» — О. Є. Чебанова
Шановні друзі! 3
ВСТУП. ІЗ ЛІТЕРАТУРИ РЕАЛІЗМУ
Соціально-психологічна проза XIX століття 5
Із французької літератури
Стендаль 13
Символи епохи 42
Оноре де Бальзак 44
З російської літератури
Федір Достоєвський 63
Символи епохи 80
Лев Толстой 82
ТРАДИЦІЇ І НОВАТОРСЬКІ ЗРУШЕННЯ В ПОЕЗІЇ СЕРЕДИНИ — ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XIX СТОЛІТТЯ
Загальна характеристика провідних шляхів розвитку поезії середини XIX століття 119
З літератури США
Волт Вітмен 124
Із французької літератури
Шарль Бодлер 133
Ідейно-естетичні засади і художні напрями літератури другої половини XIX століття 142
Із французької літератури
Поль Верлен 156
Символи епохи 162
Артюр Рембо 164
РОМАН РАННЬОМОДЕРНІСТСЬКОЇ ДОБИ
Ранній модернізм 173
З англійської літератури
Оскар Уайльд 175
Узагальнення та систематизація вивченого протягом року матеріалу 200
Короткий літературознавчий словник 204
У підручнику розглянуто основні факти та події літературного процесу XIX століття в Західній Європі, Росії та США. Докладно проаналізовано програмові твори Стендаля, Оноре де Бальзака, Федора Достоєвського, Льва Толстого, Болта Вітмена, Шарля Бодлера, Поля Верлена, Артюра Рембо, Оскара Уайльда.
Оглядові та монографічні розділи вводять десятикласників у творчу лабораторію митців, залучають до вирішення етико-естетичних проблем.
Немає коментарів для цієї одиниці.