Архітектурна доступність шкіл [Текст] : Навчально-методичний посібник / колек. авторів: Азін В. О., Грибальский Я. В., Байда Л. Ю., Красюкова-Еннс О. В.

Автори: Азін В. О.; Грибальский Я. В. ; Байда Л. Ю. ; Красюкова-Еннс О. В.Вихідні дані: Київ : Національна Асамблея інвалідів України, 2012Опис: 88 с. : іл. ; 291 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-97179-2-4.Серія: Серія навчальних матеріалів українсько-канадського проекту «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні»Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 364.694-787.522:692.65Анотація:
    У навчально-методичному посібнику «Архітектурна доступність шкіл» викладено матеріали з теоретичних та практичних питань забезпечення архітектурної доступності навчальних закладів. Матеріали посібника розраховані на широке коло фахівців, які працюють у сфері впровадження інклюзивного навчання.
Зміст:
Вступ 6
Розділ І. На шляху до архітектурної доступності школи: теоретичні аспекти 7
1.1. Про інклюзивне навчання 7
1.2. Доступність: загальні принципи і законодавча база 9
1.3. Правове забезпечення архітектурної доступності в Україні 11
1.4. Проектування з урахуванням архітектурної доступності 12
1.5. Архітектурно доступні школи це ... 15
Розділ II. На шляху до архітектурно доступної школи: практичне втілення 16
2.1. Прилегла територія 16
2.2. Зона висадки учнів/пасажирів 18
Місця для паркування автотранспорту 19
Стоянки можуть мати різне планування: 20
Похилі з’їзди, пандуси. 22
2.3. Пандуси 24
Двері 29
Параметри дверей ЗО
Неавтоматизовані двері ЗО
Автоматизовані двері 31
2.6. Сходи 31
Сходинки 32
І ще дещо про перила та поручні 35
2.7. Вхід 37
2.8. Туалет, умивальник 38
Розміри універсальної кабіни 39
Унітаз 40
Поручні в санвузлі 41
Умивальники 42
Система аварійної сигналізації 42
2.9. Душові кабіни 43
Розміри і обладнання душової кабіни 43
Покриття підлоги душових кабін 44
2.10. Спортзал та інші зали 45
2.11. Заняття на відкритому майданчику 46
2.12. Коридори 47
2.13. Висота 48
Розділ III Більш детально... Що потрібно врахувати при створенні архітектурної доступності шкіл 49
3.1. Компенсаторні і допоміжні засоби та їх вплив на формування доступного середовища 49
Нозології 50
Компенсаторні та допоміжні засоби 50
Антропометричні дані та параметри компенсаторних засобів 55
3.3. Особливості використання інвалідних крісел-колясок та інших компенсаторних засобів людей з інвалідністю 58
Додатки 60
Додаток 1. Міжнародно-правові акти, що стосуються інклюзивної освіти 60
Додаток 2. Перелік документів щодо законодавчо-нормативного забезпечення архітектурної доступності 61
Додаток 3. Методика проведення аудитів доступності 63
Додаток 4. Візуальна доступність 79
Додаток 5. Система позначень для незрячих і слабозорих людей 85
Інформаційні джерела 87
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Посібник Посібник Школа № 7 364.694-787.522:692.65 / А88 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно SC7LV011209

Вступ 6
Розділ І. На шляху до архітектурної доступності школи: теоретичні аспекти 7
1.1. Про інклюзивне навчання 7
1.2. Доступність: загальні принципи і законодавча база 9
1.3. Правове забезпечення архітектурної доступності в Україні 11
1.4. Проектування з урахуванням архітектурної доступності 12
1.5. Архітектурно доступні школи це ... 15
Розділ II. На шляху до архітектурно доступної школи: практичне втілення 16
2.1. Прилегла територія 16
2.2. Зона висадки учнів/пасажирів 18
Місця для паркування автотранспорту 19
Стоянки можуть мати різне планування: 20
Похилі з’їзди, пандуси. 22
2.3. Пандуси 24
Двері 29
Параметри дверей ЗО
Неавтоматизовані двері ЗО
Автоматизовані двері 31
2.6. Сходи 31
Сходинки 32
І ще дещо про перила та поручні 35
2.7. Вхід 37
2.8. Туалет, умивальник 38
Розміри універсальної кабіни 39
Унітаз 40
Поручні в санвузлі 41
Умивальники 42
Система аварійної сигналізації 42
2.9. Душові кабіни 43
Розміри і обладнання душової кабіни 43
Покриття підлоги душових кабін 44
2.10. Спортзал та інші зали 45
2.11. Заняття на відкритому майданчику 46
2.12. Коридори 47
2.13. Висота 48
Розділ III Більш детально... Що потрібно врахувати при створенні архітектурної доступності шкіл 49
3.1. Компенсаторні і допоміжні засоби та їх вплив на формування доступного середовища 49
Нозології 50
Компенсаторні та допоміжні засоби 50
Антропометричні дані та параметри компенсаторних засобів 55
3.3. Особливості використання інвалідних крісел-колясок та інших компенсаторних засобів людей з інвалідністю 58
Додатки 60
Додаток 1. Міжнародно-правові акти, що стосуються інклюзивної освіти 60
Додаток 2. Перелік документів щодо законодавчо-нормативного забезпечення архітектурної доступності 61
Додаток 3. Методика проведення аудитів доступності 63
Додаток 4. Візуальна доступність 79
Додаток 5. Система позначень для незрячих і слабозорих людей 85
Інформаційні джерела 87

У навчально-методичному посібнику «Архітектурна доступність шкіл» викладено матеріали з теоретичних та практичних питань забезпечення архітектурної доступності навчальних закладів. Матеріали посібника розраховані на широке коло фахівців, які працюють у сфері впровадження інклюзивного навчання.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine