Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток [Текст] : навчально-методичний посібник / І. В. Недозим

Автор: Недозим Інна ВікторівнаPublication: Харків : Видавництво "Ранок", 2020Description: 96 с. : іл. ; 238 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-617-09-6789-3.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 376(072)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 09.10.2020 № 1/9-567)
Bibliography: бібліогр. с. 88-89 (11 джерел).Анотація:
    Навчально-методичний посібник висвітлює сучасний погляд на питання навчання і розвитку дітей з аутизмом згідно з міжнародними стандартами та науковими методами, що вже довели свою ефективність. Рекомендації та запропоновані методики можуть стати цінним орієнтиром для педагогів і науковців у процесі розбудови відповідного сучасного освітнього середовища, а також стануть у пригоді студентам профільних навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Зміст:
ВСТУП 4
ОСОБЛИВОСТІ РОЗЛАДІВ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА 6
НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТОК УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА 9
1. Проведення тестування навичок дитини. Побудова програми та вибір методів навчання 9
2. Тренінг та навчання членів терапевтичної команди 20
3. Безпосереднє проведення втручання 21
4. Збір даних, контроль та оцінка ефективності втручання 66
5. Розробка і реалізація ефективних стратегій по включенню дитини в освітнє середовище 66
НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЯМ:
ЗАПИТАННЯ—ВІДПОВІДІ 67
ЛІТЕРАТУРА 88
ДОДАТКИ 90
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 376(072) / Н42 (Browse shelf(Opens below)) Available SC7LV000404

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 09.10.2020 № 1/9-567)

Інна Недозим, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

бібліогр. с. 88-89 (11 джерел)

ВСТУП 4
ОСОБЛИВОСТІ РОЗЛАДІВ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА 6
НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТОК УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА 9
1. Проведення тестування навичок дитини. Побудова програми та вибір методів навчання 9
2. Тренінг та навчання членів терапевтичної команди 20
3. Безпосереднє проведення втручання 21
4. Збір даних, контроль та оцінка ефективності втручання 66
5. Розробка і реалізація ефективних стратегій по включенню дитини в освітнє середовище 66
НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЯМ:
ЗАПИТАННЯ—ВІДПОВІДІ 67
ЛІТЕРАТУРА 88
ДОДАТКИ 90

Навчально-методичний посібник висвітлює сучасний погляд на питання навчання і розвитку дітей з аутизмом згідно з міжнародними стандартами та науковими методами, що вже довели свою ефективність. Рекомендації та запропоновані методики можуть стати цінним орієнтиром для педагогів і науковців у процесі розбудови відповідного сучасного освітнього середовища, а також стануть у пригоді студентам профільних навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine