Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток [Текст] : навчально-методичний посібник / І. В. Недозим

Автор: Недозим Інна ВікторівнаВихідні дані: Харків : Видавництво "Ранок", 2020Опис: 96 с. : іл. ; 238 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-617-09-6789-3.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 376(072)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 09.10.2020 № 1/9-567)
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 88-89 (11 джерел).Анотація:
    Навчально-методичний посібник висвітлює сучасний погляд на питання навчання і розвитку дітей з аутизмом згідно з міжнародними стандартами та науковими методами, що вже довели свою ефективність. Рекомендації та запропоновані методики можуть стати цінним орієнтиром для педагогів і науковців у процесі розбудови відповідного сучасного освітнього середовища, а також стануть у пригоді студентам профільних навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Зміст:
ВСТУП 4
ОСОБЛИВОСТІ РОЗЛАДІВ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА 6
НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТОК УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА 9
1. Проведення тестування навичок дитини. Побудова програми та вибір методів навчання 9
2. Тренінг та навчання членів терапевтичної команди 20
3. Безпосереднє проведення втручання 21
4. Збір даних, контроль та оцінка ефективності втручання 66
5. Розробка і реалізація ефективних стратегій по включенню дитини в освітнє середовище 66
НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЯМ:
ЗАПИТАННЯ—ВІДПОВІДІ 67
ЛІТЕРАТУРА 88
ДОДАТКИ 90
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 376(072) / Н42 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно SC7LV000404

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 09.10.2020 № 1/9-567)

Інна Недозим, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

бібліогр. с. 88-89 (11 джерел)

ВСТУП 4
ОСОБЛИВОСТІ РОЗЛАДІВ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА 6
НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТОК УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА 9
1. Проведення тестування навичок дитини. Побудова програми та вибір методів навчання 9
2. Тренінг та навчання членів терапевтичної команди 20
3. Безпосереднє проведення втручання 21
4. Збір даних, контроль та оцінка ефективності втручання 66
5. Розробка і реалізація ефективних стратегій по включенню дитини в освітнє середовище 66
НА ДОПОМОГУ ВЧИТЕЛЯМ:
ЗАПИТАННЯ—ВІДПОВІДІ 67
ЛІТЕРАТУРА 88
ДОДАТКИ 90

Навчально-методичний посібник висвітлює сучасний погляд на питання навчання і розвитку дітей з аутизмом згідно з міжнародними стандартами та науковими методами, що вже довели свою ефективність. Рекомендації та запропоновані методики можуть стати цінним орієнтиром для педагогів і науковців у процесі розбудови відповідного сучасного освітнього середовища, а також стануть у пригоді студентам профільних навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine