Учні початкових класів із порушеннями зору: навчання та розвиток [Текст] : навчально-методичний посібник / Т. М. Костенко
Publication: Харків : Видавництво "Ранок", 2020Description: 128 с. : іл. ; 238 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-617-09-6786-2.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 376-057.262(072)Видання адресоване педагогам та асистентам учителів початкової школи, які працюють із дітьми з порушенням зору, студентам профільних вищих навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 376-057.262(072) / К75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | SC7LV000411 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 09.10.2020 № 1/9-565)
етяна Костенко, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу освіти дітей з порушеннями зору Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
бібліогр. с. 126-127 (18 джерел)
Вступ 4
Діти з порушеннями зору в початковій школі 9
Особливості розвитку молодшого школяра з порушеннями зору 29
Дистанційне навчання в початковій школі 49
Роль читання в розвитку дітей із порушеннями зору в початковій школі 63
Тифлоприлади в освітньому процесі для дітей з порушеннями зору 69
Доступний освітній простір для дітей з порушеннями зору 76
Практичний досвід упровадження проектів в освітній процес для дітей з порушеннями зору 80
Квести для дітей із порушеннями зору в початковій школі 107
Підказки для педагогів 114
Література 126
Даний посібник присвячений проблемам навчання дітей із порушеннями зору в початковій школі. Зацікавлений читач знайде тут детальний опис психофізіологічних особливостей дітей цього віку і труднощів, з якими стикаються педагоги і вихователі під час навчання такої групи дітей. Визначаються пріоритетні напрями діяльності у цій сфері. Посібник містить корисну інформацію про дистанційне навчання в початковій школі, про новітні методики роботи з дітьми із порушеннями зору, комплекси вправ та перелік сучасних тифлоприладів, що довели свою ефективність. Також автор знайомить читача із практичним досвідом упровадження новітніх проектів в освітній процес.
Видання адресоване педагогам та асистентам учителів початкової школи, які працюють із дітьми з порушенням зору, студентам профільних вищих навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
There are no comments on this title.