Учні початкових класів із порушеннями слуху: навчання та розвиток [Текст] : навчально-методичний посібник / С. В. Кульбіда, С. В. Литовченко, В. В. Жук, В. В. Литвинова

Автори: Кульбіда Світлана Вікторівна; Литовченко Світлана Віталіївна ; Жук Валентина Володимирівна ; Литвинова Віра ВолодимирівнаВихідні дані: Харків : Видавництво "Ранок", 2020Опис: 144 с. : іл. ; 238 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-617-09-6787-9.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 376:612.85(072)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 09.10.2020 № 1/9-566)
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 142-143 (15 джерел).Анотація:
    У посібнику висвітлюються сучасні стандарти супроводу дітей із порушеннями слуху, розкриваються основні концептуальні підходи до оновлення змісту та методики навчання у контексті концепції НУШ. Методичні поради, запропоновані авторами посібника, мають інноваційний характер та ґрунтуються на результатах сучасних наукових розробок та досліджень попередніх років.
    Посібник адресовано педагогам спеціальних та інклюзивних закладів освіти, спеціалістам інклюзивно-ресурсних центрів; слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; батькам учнів із порушеннями слуху.
Зміст:
Актуальні підходи до навчання та супроводу дітей із порушеннями слуху в умовах модернізації освіти (С. Литовченко) 4
Технології слухо-мовленнєвого розвитку дітей із порушеннями слуху, компенсованими засобами слухопротезування (В. Жук) 23
Формування логіко-математичної компетентності в учнів із порушеннями слуху (В. Литвинова) 47
Формування мовних і мовленнєвих компетенцій третьокласників із порушеннями слуху (С. Кульбіда) 62
Формування основ мовленнєвого розвитку учнів із порушеннями слуху в умовах Нової української школи (О. Романовська) 103
Організаційно-змістові особливості корекційно-розвиткової складової для дітей із порушеннями слуху (Із досвіду роботи КЗО «Криворізька спеціальна школа “Сузір’я” ДОР»; Л. Луценко) 124
Література 142
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 376:612.85(072) / У92 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно SC7LV000418

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 09.10.2020 № 1/9-566)

Світлана Кульбіда, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу навчання жестової мови Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України;
Світлана Литовченко, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України;
Валентина Жук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей
з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України;
Віра Литвинова, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.

бібліогр. с. 142-143 (15 джерел)

Актуальні підходи до навчання та супроводу дітей із порушеннями слуху в умовах модернізації освіти (С. Литовченко) 4
Технології слухо-мовленнєвого розвитку дітей із порушеннями слуху, компенсованими засобами слухопротезування (В. Жук) 23
Формування логіко-математичної компетентності в учнів із порушеннями слуху (В. Литвинова) 47
Формування мовних і мовленнєвих компетенцій третьокласників із порушеннями слуху (С. Кульбіда) 62
Формування основ мовленнєвого розвитку учнів із порушеннями слуху в умовах Нової української школи (О. Романовська) 103
Організаційно-змістові особливості корекційно-розвиткової складової для дітей із порушеннями слуху (Із досвіду роботи КЗО «Криворізька спеціальна школа “Сузір’я” ДОР»; Л. Луценко) 124
Література 142

У посібнику висвітлюються сучасні стандарти супроводу дітей із порушеннями слуху, розкриваються основні концептуальні підходи до оновлення змісту та методики навчання у контексті концепції НУШ. Методичні поради, запропоновані авторами посібника, мають інноваційний характер та ґрунтуються на результатах сучасних наукових розробок та досліджень попередніх років.
Посібник адресовано педагогам спеціальних та інклюзивних закладів освіти, спеціалістам інклюзивно-ресурсних центрів; слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; батькам учнів із порушеннями слуху.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine