Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. І. Прохоренко, О. О. Бабяк, В. В. Засенко, Н. А. Ярмола
Publication: Харків : Видавництво "Ранок", 2020Description: 160 с. : іл. ; 239 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-617-09-6785-5.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 376(072)Видання адресовано педагогам і психологам інклюзивних і спеціальних закладів освіти, працівникам інклюзивно-ресурсних центрів, батькам дітей з особливими потребами, студентам педагогічних факультетів, усім, хто переймається долею таких дітей.
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 376(072) / У92 (Browse shelf(Opens below)) | Available | SC7LV000425 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 13.10.2020 № 1/11-7055)
Леся Прохоренко, доктор психологічних наук, старший науковий співробітник, заступник директора
з наукової роботи Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України;
Ольга Бабяк, кандидат психологічних наук, завідувач відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Інституту спеціальної педагогіки
і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України;
В’ячеслав Засенко, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН, директор Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України;
Наталія Ярмола, кандидат педагогічних наук, завідувач відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.
бібліогр. с. 158-159 (17 джерел)
Вступ 4
Розділ 1. Організаційно-методичні засади навчання дітей з особливими освітніми потребами в початковій школі 6
1.1. Особливості організації освітнього процесу дітей з особливими потребами 6
1.2. Конструювання змісту шкільної освіти 10
1.3. Упровадження Державного стандарту початкової освіти у практику навчання дітей з особливими потребами 22
1.4. Організація навчання дітей з особливими потребами в закладах освіти різних типів 39
1.5. Особливості навчання у спеціальних закладах освіти 49
1.6. Диференційований підхід до навчання школярів з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі 56
Розділ 2. Корекційні та методичні прийоми роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у початковій школі 64
2.1. Напрями корекційно-розвивальної роботи 64
2.2. Корекційна спрямованість навчання дітей з особливими освітніми потребами 76
2.3. Реалізація компетентнісного підходу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами 81
Розділ 3. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами 99
3.1. Етапи та принципи психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами 99
3.2. Співпраця фахівців в умовах інклюзивного навчання 120
3.3. Учитель та асистент: професійне співробітництво 129
3.4. Визначення освітньої траєкторії дитини: співпраця педагогів і батьків 136
Література 158
У навчально-методичному посібнику представлено матеріали щодо сучасних форм організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі, зокрема в інклюзивних закладах освіти; наведено авторські підходи до вирішення проблем розвитку і соціалізації таких дітей, окреслено теоретико-мето-дологічні засади та запропоновано психолого-педагогічні моделі допомоги особливим дітям у процесі їх навчання. Практичні завдання, що їх містить посібник, спрямовані на оволодіння учнями необхідними вміннями й навичками і стануть у пригоді вчителям під час визначення змісту й умов проведення корекційно-розвивальної роботи, за добору спеціальних методів, способів і форм. Це сприятиме опануванню знань і соціальному розвитку дітей.
Видання адресовано педагогам і психологам інклюзивних і спеціальних закладів освіти, працівникам інклюзивно-ресурсних центрів, батькам дітей з особливими потребами, студентам педагогічних факультетів, усім, хто переймається долею таких дітей.
There are no comments on this title.