Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток [Текст] : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьова, І. В. Гладченко

Автори: Чеботарьова Олена Валентинівна; Гладченко Ірина ВікторівнаВихідні дані: Харків : Видавництво "Ранок", 2020Опис: 128 с. : іл. ; 239 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-617-09-6788-6.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 376-056.36(072)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 09.10.2020 № 1/9-571)
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 87-88 (13 джерел).Анотація:
    Даний посібник присвячений проблемам навчання дітей із порушенням інтелектуального розвитку в початковій школі. Зацікавлений читач знайде тут детальну психолого-педагогічну характеристику дітей цієї категорії і опис труднощів, з якими стикаються педагоги і вихователі. Визначаються пріоритетні напрями діяльності педагогів і способи вирішення проблем. Посібник містить корисну інформацію про особливі потреби молодших школярів, технології ! методи роботи з дітьми із ПІР. Також автори знайомлять читача з дидактичними умовами формування особистості дитини в Новій українській школі, дають корисні поради.
    Видання адресоване педагогам та асистентам учителів початкової школи, які працюють із дітьми з порушенням інтелектуального розвитку, студентам профільних вищих навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Примітки про зміст:
Вступ 4
Психолого-педагогічна характеристика учнів із порушеннями інтелектуального розвитку 6
Особливі освітні потреби молодших школярів із ПІР 12
Зміст спеціальної освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку в початкових класах відповідно до вимог НУШ 19
Професійна діяльність учителя в роботі з молодшими школярами з порушеннями інтелектуального розвитку 42
Технології та методи навчання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями 52
Форми організації навчання учнів початкових класів 68
Дидактичні умови формування особистості дитини в НУШ 81
Література 87
Додатки 89
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 376-056.36(072) / Ч-31 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно SC7LV000432

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 09.10.2020 № 1/9-571)

Олена Чеботарьова, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України;
Ірина Гладченко, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.

бібліогр. с. 87-88 (13 джерел)

Вступ 4
Психолого-педагогічна характеристика учнів із порушеннями інтелектуального розвитку 6
Особливі освітні потреби молодших школярів із ПІР 12
Зміст спеціальної освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку в початкових класах відповідно до вимог НУШ 19
Професійна діяльність учителя в роботі з молодшими школярами з порушеннями інтелектуального розвитку 42
Технології та методи навчання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями 52
Форми організації навчання учнів початкових класів 68
Дидактичні умови формування особистості дитини в НУШ 81
Література 87
Додатки 89

Даний посібник присвячений проблемам навчання дітей із порушенням інтелектуального розвитку в початковій школі. Зацікавлений читач знайде тут детальну психолого-педагогічну характеристику дітей цієї категорії і опис труднощів, з якими стикаються педагоги і вихователі. Визначаються пріоритетні напрями діяльності педагогів і способи вирішення проблем. Посібник містить корисну інформацію про особливі потреби молодших школярів, технології ! методи роботи з дітьми із ПІР. Також автори знайомлять читача з дидактичними умовами формування особистості дитини в Новій українській школі, дають корисні поради.
Видання адресоване педагогам та асистентам учителів початкової школи, які працюють із дітьми з порушенням інтелектуального розвитку, студентам профільних вищих навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine