Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток [Текст] : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьова, І. В. Гладченко
Publication: Харків : Видавництво "Ранок", 2020Description: 128 с. : іл. ; 239 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-617-09-6788-6.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 376-056.36(072)Видання адресоване педагогам та асистентам учителів початкової школи, які працюють із дітьми з порушенням інтелектуального розвитку, студентам профільних вищих навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 376-056.36(072) / Ч-31 (Browse shelf(Opens below)) | Available | SC7LV000432 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 09.10.2020 № 1/9-571)
Олена Чеботарьова, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України;
Ірина Гладченко, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями інтелектуального розвитку Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.
бібліогр. с. 87-88 (13 джерел)
Вступ 4
Психолого-педагогічна характеристика учнів із порушеннями інтелектуального розвитку 6
Особливі освітні потреби молодших школярів із ПІР 12
Зміст спеціальної освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку в початкових класах відповідно до вимог НУШ 19
Професійна діяльність учителя в роботі з молодшими школярами з порушеннями інтелектуального розвитку 42
Технології та методи навчання молодших школярів з інтелектуальними порушеннями 52
Форми організації навчання учнів початкових класів 68
Дидактичні умови формування особистості дитини в НУШ 81
Література 87
Додатки 89
Даний посібник присвячений проблемам навчання дітей із порушенням інтелектуального розвитку в початковій школі. Зацікавлений читач знайде тут детальну психолого-педагогічну характеристику дітей цієї категорії і опис труднощів, з якими стикаються педагоги і вихователі. Визначаються пріоритетні напрями діяльності педагогів і способи вирішення проблем. Посібник містить корисну інформацію про особливі потреби молодших школярів, технології ! методи роботи з дітьми із ПІР. Також автори знайомлять читача з дидактичними умовами формування особистості дитини в Новій українській школі, дають корисні поради.
Видання адресоване педагогам та асистентам учителів початкової школи, які працюють із дітьми з порушенням інтелектуального розвитку, студентам профільних вищих навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
There are no comments on this title.