Методика читання у початкових класах [Текст] : посібник для вчителя / О. Я. Савченко

Автор: Савченко Олександра ЯківнаВихідні дані: Київ : Освіта, 2007Опис: 334 с. : іл. ; 199 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-04-0677-3.Серія: Вчителю початкових класівРозділ знань: Навчальне виданняУДК: 37.016:003-028.1
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист Міністерства освіти і науки України № 1/11—2196 від 18.05.2006 р.)
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 331-332 (34 джерела).Анотація:
    У посібнику викладено мету та завдання предмета читання у початковій школі, проаналізовано зміст читання молодших школярів, висвітлено принципові особливості методики викладання курсу в цілому та окремих його тем.
Зміст:
І. МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРЕДМЕТА ЧИТАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 3
IІ МЕТОДИЧНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТУ ЧИТАННЯ 10
§ 1. Коло читання молодших школярів: тематика і жанри 10
§ 2. Зміст і структура підручника з читання для 2 класу 15
§ 3. Зміст і структура підручника з читання для 3 класу 29
§ 4. Зміст і структура підручника з читання для 4 класу 37
IIІ МЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ ПРОГРАМИ 52
§ 1. Формування і розвиток навички читання 52
§ 2. Формування в учнів уміння виразно читати 62
§ 3. Смисловий і структурний аналіз тексту 77
§ 4. Мовленнєвий розвиток учнів на уроках читання 91
§ 5. Літературний розвиток учнів 105
§ 6. Розвиток творчої діяльності учнів на основі прочитаного 110
IV. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ЧИТАННЯ 117
§ 1. Мотиваційне забезпечення уроків читання 117
§ 2. Етапи роботи над творами різних жанрів на уроках читання 125
§ 3. Робота з ілюстраціями та аудіовізуальними засобами 142
§ 4. Багатоваріантність побудови уроків читання 155
V. ПАНОРАМА УРОКІВ ЧИТАННЯ 171
§ 1. Перший урок за новим підручником 171
§ 2. Уроки вивчення творів одного жанру 175
Твори усної народної творчості 175
Колискові пісні 180
Українські народні казки 184
Українські народні пісні 192
Прислів’я та приказки 198
Загадки 199
Колядки та щедрівки 202
Біблійні легенди 205
Міфи народів світу 213
Байки 217
Науково-популярні оповідання 225
Авторські казки 230
§ 3. Уроки-сходинки до монографічного вивчення творчості письменника 242
Шевченкове слово 242
Зустрічі з поезією Лесі Українки 256
Поезія Максима Рильського 262
Олександр Олесь — співець української природи 272
§ 4. Уроки-інсценізації за п’єсами-казками 275
§ 5. Уроки за творами про світ природи і дитинства 280
§ 6. Уроки-роздуми за творами Василя Сухомлинського 292
§ 7. Уроки розвитку літературних творчих здібностей учнів 299
§ 8. Уроки з теми «Твори зарубіжних письменників» 314
Підсумок 327
Рекомендована література 331
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.016:003-028.1 / С13 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно SC7LV000439

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист Міністерства освіти і науки України № 1/11—2196 від 18.05.2006 р.)

Рецензенти: А. І. Мовчун, кандидат педагогічних наук, заслужений вчитель України, викладач-методист Київського міського педагогічного коледжу; Л. П. Ткаченко, методист навчально-методичного кабінету початкової освіти Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів.

бібліогр. с. 331-332 (34 джерела)

І. МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРЕДМЕТА ЧИТАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 3
IІ МЕТОДИЧНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТУ ЧИТАННЯ 10
§ 1. Коло читання молодших школярів: тематика і жанри 10
§ 2. Зміст і структура підручника з читання для 2 класу 15
§ 3. Зміст і структура підручника з читання для 3 класу 29
§ 4. Зміст і структура підручника з читання для 4 класу 37
IIІ МЕТОДИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ ПРОГРАМИ 52
§ 1. Формування і розвиток навички читання 52
§ 2. Формування в учнів уміння виразно читати 62
§ 3. Смисловий і структурний аналіз тексту 77
§ 4. Мовленнєвий розвиток учнів на уроках читання 91
§ 5. Літературний розвиток учнів 105
§ 6. Розвиток творчої діяльності учнів на основі прочитаного 110
IV. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ЧИТАННЯ 117
§ 1. Мотиваційне забезпечення уроків читання 117
§ 2. Етапи роботи над творами різних жанрів на уроках читання 125
§ 3. Робота з ілюстраціями та аудіовізуальними засобами 142
§ 4. Багатоваріантність побудови уроків читання 155
V. ПАНОРАМА УРОКІВ ЧИТАННЯ 171
§ 1. Перший урок за новим підручником 171
§ 2. Уроки вивчення творів одного жанру 175
Твори усної народної творчості 175
Колискові пісні 180
Українські народні казки 184
Українські народні пісні 192
Прислів’я та приказки 198
Загадки 199
Колядки та щедрівки 202
Біблійні легенди 205
Міфи народів світу 213
Байки 217
Науково-популярні оповідання 225
Авторські казки 230
§ 3. Уроки-сходинки до монографічного вивчення творчості письменника 242
Шевченкове слово 242
Зустрічі з поезією Лесі Українки 256
Поезія Максима Рильського 262
Олександр Олесь — співець української природи 272
§ 4. Уроки-інсценізації за п’єсами-казками 275
§ 5. Уроки за творами про світ природи і дитинства 280
§ 6. Уроки-роздуми за творами Василя Сухомлинського 292
§ 7. Уроки розвитку літературних творчих здібностей учнів 299
§ 8. Уроки з теми «Твори зарубіжних письменників» 314
Підсумок 327
Рекомендована література 331

У посібнику викладено мету та завдання предмета читання у початковій школі, проаналізовано зміст читання молодших школярів, висвітлено принципові особливості методики викладання курсу в цілому та окремих його тем.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine