Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання [Текст] : навчально-методичний посібник / А. А. Колупаева, Л. В. Коваль, Н. М. Компанець, Н. О. Квітка, А. В. Лапін

Автори: Колупаева Алла Анатоліївна; Коваль Людмила Вікторівна ; Компанець Наталія Миколаївна ; Квітка Наталія Олегівна ; Лапін Андрій ВолодимировичВихідні дані: Харків : Видавництво "Ранок", 2019Опис: 216 с. : іл. ; 240 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-617-09-4736-9.УДК: 376.011.3-051(035)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 06.11.2019 № 1/11-9696)
Анотація:
    У навчально-методичному посібнику представлено особливості роботи асистента вчителя в класі закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. Здійснено теоретичне обґрунтування та окреслено нормативно-правове, організаційне та дидактико-методичне забезпечення змісту його діяльності, зокрема розроблено алгоритм адаптації та модифікації програмового матеріалу провідних освітніх галузей з урахуванням стану пізнавального розвитку дитини.
    Посібник адресовано асистентам учителя, педагогам закладів загальної середньої освіти, методичним працівникам, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, студентам педагогічних університетів, працівникам соціальних служб, батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Зміст:
Розділ 1. Нормативно-організаційне забезпечення діяльності асистента вчителя у класі з інклюзивним навчанням у світлі концепції Нової української школи 7
1.1. Сучасне нормативно-правове підґрунтя інклюзивного навчання в Україні 7
1.2. Нормативно-правове регулювання діяльності асистента вчителя 14
Розділ 2. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя 20
2.1. Зміст роботи асистента вчителя в закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням 20
2.2. Асистент учителя як член команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами 35
2.3. Участь асистента вчителя у складанні індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами 55
Розділ 3. Дидактично-методичне забезпечення діяльності асистента вчителя із засвоєння програмового матеріалу дітьми з особливими освітніми потребами 76
3.1. Зміст роботи асистента вчителя на уроках різних освітніх галузей 76
3.2. Особливості засвоєння знань математичної освітньої галузі дітьми з особливими освітніми потребами та алгоритм діяльності асистента вчителя 95
3.3. Особливості засвоєння знань мовно-літературної освітньої галузі дітьми з особливими освітніми потребами та алгоритм діяльності асистента вчителя 121
3.4. Арт-терапевтичні технології як засіб корекційно-розвиткового впливу 146
Післямова 169
Література 170
Інтернет-ресурс 174
Корисні посилання 175
Додатки 176
Додаток 1
Наказ № 1205 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» 176
Додаток 2
Кваліфікаційна характеристика асистента вчителя 181
Додаток 3
Приклад графіка роботи асистента вчителя 184
Додаток 4
Функціональні обов’язки асистента вчителя описало MOH України в листі «Щодо тривалості уроків в інклюзивних класах, функціональних обов’язків асистента вчителя» від 05.02.2018 р.
№ 2.5-281 185
Додаток 5
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах зі змінами, внесеними згідно з Постановою KM № 588 від 09.08.2017 187
Додаток є Документація асистента вчителя 194
Додаток 7
Про затвердження Примерного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти 199
Додаток 8
Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 208
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 376.011.3-051(035) / А91 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-140-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 376.011.3-051(035) / А91 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-140-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 376.011.3-051(035) / А91 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-140-3

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 06.11.2019 № 1/11-9696)

Алла Колупаева, доктор педагогічних наук (1, 2 розд.);
Людмила Коваль, кандидат педагогічних наук (2, 3 розд.);
Наталія Компанець, кандидат психологічних наук (2, 3 розд.);
Наталія Квітка, кандидат педагогічних наук (3 розд.);
Андрій Лапін, кандидат педагогічних наук (додатки).

Рецензенти:
Дмитрієва І. В., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри технологій корекційної та інклюзивної освіти Державного вищого навчального закладу «Донбаський державний педагогічний університет» ;
Февчук Н. Μ., директор загальноосвітнього навчального закладу І ступеня ШДС «Паросток» Подільського району м.Києва.

Розділ 1. Нормативно-організаційне забезпечення діяльності асистента вчителя у класі з інклюзивним навчанням у світлі концепції Нової української школи 7
1.1. Сучасне нормативно-правове підґрунтя інклюзивного навчання в Україні 7
1.2. Нормативно-правове регулювання діяльності асистента вчителя 14
Розділ 2. Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя 20
2.1. Зміст роботи асистента вчителя в закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням 20
2.2. Асистент учителя як член команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами 35
2.3. Участь асистента вчителя у складанні індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами 55
Розділ 3. Дидактично-методичне забезпечення діяльності асистента вчителя із засвоєння програмового матеріалу дітьми з особливими освітніми потребами 76
3.1. Зміст роботи асистента вчителя на уроках різних освітніх галузей 76
3.2. Особливості засвоєння знань математичної освітньої галузі дітьми з особливими освітніми потребами та алгоритм діяльності асистента вчителя 95
3.3. Особливості засвоєння знань мовно-літературної освітньої галузі дітьми з особливими освітніми потребами та алгоритм діяльності асистента вчителя 121
3.4. Арт-терапевтичні технології як засіб корекційно-розвиткового впливу 146
Післямова 169
Література 170
Інтернет-ресурс 174
Корисні посилання 175
Додатки 176
Додаток 1
Наказ № 1205 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» 176
Додаток 2
Кваліфікаційна характеристика асистента вчителя 181
Додаток 3
Приклад графіка роботи асистента вчителя 184
Додаток 4
Функціональні обов’язки асистента вчителя описало MOH України в листі «Щодо тривалості уроків в інклюзивних класах, функціональних обов’язків асистента вчителя» від 05.02.2018 р.
№ 2.5-281 185
Додаток 5
Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах зі змінами, внесеними згідно з Постановою KM № 588 від 09.08.2017 187
Додаток є Документація асистента вчителя 194
Додаток 7
Про затвердження Примерного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти 199
Додаток 8
Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах 208

У навчально-методичному посібнику представлено особливості роботи асистента вчителя в класі закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням. Здійснено теоретичне обґрунтування та окреслено нормативно-правове, організаційне та дидактико-методичне забезпечення змісту його діяльності, зокрема розроблено алгоритм адаптації та модифікації програмового матеріалу провідних освітніх галузей з урахуванням стану пізнавального розвитку дитини.
Посібник адресовано асистентам учителя, педагогам закладів загальної середньої освіти, методичним працівникам, слухачам курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, студентам педагогічних університетів, працівникам соціальних служб, батькам дітей з особливими освітніми потребами.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine