Нова українська школа: формування у молодших школярів навичок конструктивного спілкування [Текст] : навчально-методичний посібник / Т. Μ. Костенко, К. С. Довгопола

Автори: Костенко Тетяна Миколаївна; Довгопола Катерина СтаніславівнаPublication: Харків : Видавництво "Ранок", 2021Description: 176 с. : іл. ; 211 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-617-09-7616-1.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3:316.62
Загальні примітки:
Схвалено для використання в освітньому процесі (Рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 07.10.2021 року (протокол №8). Зареєстровано у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за №2.0345-2021 )
Bibliography: Бібліргр. с. 174-175 (18 джерел).Анотація:
    У навчально-методичному посібнику надано теоретичне підґрунтя та практичні поради щодо формування у молодших школярів навичок конструктивного спілкування. Розкрито проблеми взаємовідносин у класних колективах та надано технології, які формують життєві цінності, розвивають інтелектуальний і культурний рівні школярів, сприяють набуванню навичок конструктивного спілкування, навчають вирішувати конфліктні ситуації та попереджувати їх, створювати сприятливі умови у колективі.
    Навчально-методичний посібник призначено для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.
Зміст:
Вступ 4
1. Комунікативна компетентність, конструктивне спілкування 6
2. Формування конструктивного спілкування вчителя й учнів у навчальній діяльності 25
3. Формування конструктивного спілкування школярів у мікро- і макропросторі 72
3.1. Формування конструктивного спілкування школярів між собою 72
3.2. Вплив психологічного розвитку на формування у молодших школярів навичок конструктивного спілкування 76
3.3. Інтерактивні форми навчання у процесі формування конструктивного спілкування школярів 81
3.4. Вправи та ігри для формування конструктивного спілкування в молодших школярів.
Інформаційні дайджести. Тести 109
3.5. Уроки формування навичок конструктивного спілкування в сім’ї 146
4. Робота вчителя з допомоги батькам у формуванні конструктивного спілкування 159
Література 174
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:316.62 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-135-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:316.62 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-135-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:316.62 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-135-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:316.62 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-135-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:316.62 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-135-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:316.62 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-135-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:316.62 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-135-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:316.62 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-135-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:316.62 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-135-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:316.62 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-135-10

Схвалено для використання в освітньому процесі
(Рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 07.10.2021 року (протокол №8).
Зареєстровано у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за №2.0345-2021 )

Тетяна Костенко, кандидатка педагогічних наук, завідувачка відділу освіти дітей з порушеннями зору Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України;
Катерина Довгопола, старша наукова співробітниця відділу освіти дітей з порушеннями зору Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.

Бібліргр. с. 174-175 (18 джерел)

Вступ 4
1. Комунікативна компетентність, конструктивне спілкування 6
2. Формування конструктивного спілкування вчителя й учнів у навчальній діяльності 25
3. Формування конструктивного спілкування школярів у мікро- і макропросторі 72
3.1. Формування конструктивного спілкування школярів між собою 72
3.2. Вплив психологічного розвитку на формування у молодших школярів навичок конструктивного спілкування 76
3.3. Інтерактивні форми навчання у процесі формування конструктивного спілкування школярів 81
3.4. Вправи та ігри для формування конструктивного спілкування в молодших школярів.
Інформаційні дайджести. Тести 109
3.5. Уроки формування навичок конструктивного спілкування в сім’ї 146
4. Робота вчителя з допомоги батькам у формуванні конструктивного спілкування 159
Література 174

У навчально-методичному посібнику надано теоретичне підґрунтя та практичні поради щодо формування у молодших школярів навичок конструктивного спілкування. Розкрито проблеми взаємовідносин у класних колективах та надано технології, які формують життєві цінності, розвивають інтелектуальний і культурний рівні школярів, сприяють набуванню навичок конструктивного спілкування, навчають вирішувати конфліктні ситуації та попереджувати їх, створювати сприятливі умови у колективі.
Навчально-методичний посібник призначено для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine