Нова українська школа: формування соціальної компетентності учнів початкової школи [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. В. Малініна

Автор: Малініна Лоліта ВіталіївнаВихідні дані: Київ : Грамота, 2021Опис: 72 с. : іл. ; 204 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-349-907-9.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.015.31:316.42](477)(072)
Загальні примітки:
Схвалено для використання в освітньому процесі [рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 7 жовтня 2021 року (протокол №8)], № 2.0350-2021 у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 68-70 (36 джерел).Анотація:
    У посібнику подано теоретичний та практичний матеріал із формування соціальної компетентності в учнів та учениць початкової школи в умовах запровадження НУШ, зокрема соціально-емоційного навчання. Форма діалогу сприяє активізації власних творчих ресурсів учителів/учи-тельок для її подальшого успішного впровадження.
    Для вчителів/учительок початкової школи, соціальних педагогів, шкільних психологів.
Зміст:
Передмова 3
Розділ 1
Формування соціальної компетентності в умовах освітньої реформи «Нова українська школа (НУШ)».
Досвід перших років дії реформи
1.1. Визначення ключових понять 5
1.2. Документальна правова база формування соціальної компетентності в рамках НУШ, визначення основних термінів і стандартів 15
1.3. Упровадження соціально-емоційного навчання (СЕН) 22
Розділ 2 Практичні інструменти, методи та технології формування соціальної компетентності
2.1. Практичні поради щодо розвитку емпатії, комунікативних навичок конструктивного спілкування та співпраці 29
2.2. Інструменти моніторингу ефективності обраної стратегії формування соціальної компетентності 37
Замість післямови
Педагогічна майстерність учителя/учительки як експерта/експертки з формування соціальної компетентності учнів/учениць 42
Додатки 45
Словник термінів 55
Список рекомендованої літератури 68
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-136-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-136-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-136-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-136-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-136-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-136-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-136-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-136-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-136-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-136-10

Схвалено для використання в освітньому процесі [рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 7 жовтня 2021 року (протокол №8)], № 2.0350-2021 у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам

Рецензенти:
О. С. Грекова — учителька вищої категорії Київського ліцею бізнесу;
К. Μ. Одарчук — кандидат педагогічних наук, доцент кафедри управлінських технологій ВНЗ «Університет економіки та права “КРОК”».

бібліогр. с. 68-70 (36 джерел)

Передмова 3
Розділ 1
Формування соціальної компетентності в умовах освітньої реформи «Нова українська школа (НУШ)».
Досвід перших років дії реформи
1.1. Визначення ключових понять 5
1.2. Документальна правова база формування соціальної компетентності в рамках НУШ, визначення основних термінів і стандартів 15
1.3. Упровадження соціально-емоційного навчання (СЕН) 22
Розділ 2 Практичні інструменти, методи та технології формування соціальної компетентності
2.1. Практичні поради щодо розвитку емпатії, комунікативних навичок конструктивного спілкування та співпраці 29
2.2. Інструменти моніторингу ефективності обраної стратегії формування соціальної компетентності 37
Замість післямови
Педагогічна майстерність учителя/учительки як експерта/експертки з формування соціальної компетентності учнів/учениць 42
Додатки 45
Словник термінів 55
Список рекомендованої літератури 68

У посібнику подано теоретичний та практичний матеріал із формування соціальної компетентності в учнів та учениць початкової школи в умовах запровадження НУШ, зокрема соціально-емоційного навчання. Форма діалогу сприяє активізації власних творчих ресурсів учителів/учи-тельок для її подальшого успішного впровадження.
Для вчителів/учительок початкової школи, соціальних педагогів, шкільних психологів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine