Нова українська школа: формування соціальної компетентності учнів початкової школи [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. В. Малініна

Автор: Малініна Лоліта ВіталіївнаPublication: Київ : Грамота, 2021Description: 72 с. : іл. ; 204 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-349-907-9.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.015.31:316.42](477)(072)
Загальні примітки:
Схвалено для використання в освітньому процесі [рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 7 жовтня 2021 року (протокол №8)], № 2.0350-2021 у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам
Bibliography: бібліогр. с. 68-70 (36 джерел).Анотація:
    У посібнику подано теоретичний та практичний матеріал із формування соціальної компетентності в учнів та учениць початкової школи в умовах запровадження НУШ, зокрема соціально-емоційного навчання. Форма діалогу сприяє активізації власних творчих ресурсів учителів/учи-тельок для її подальшого успішного впровадження.
    Для вчителів/учительок початкової школи, соціальних педагогів, шкільних психологів.
Зміст:
Передмова 3
Розділ 1
Формування соціальної компетентності в умовах освітньої реформи «Нова українська школа (НУШ)».
Досвід перших років дії реформи
1.1. Визначення ключових понять 5
1.2. Документальна правова база формування соціальної компетентності в рамках НУШ, визначення основних термінів і стандартів 15
1.3. Упровадження соціально-емоційного навчання (СЕН) 22
Розділ 2 Практичні інструменти, методи та технології формування соціальної компетентності
2.1. Практичні поради щодо розвитку емпатії, комунікативних навичок конструктивного спілкування та співпраці 29
2.2. Інструменти моніторингу ефективності обраної стратегії формування соціальної компетентності 37
Замість післямови
Педагогічна майстерність учителя/учительки як експерта/експертки з формування соціальної компетентності учнів/учениць 42
Додатки 45
Словник термінів 55
Список рекомендованої літератури 68
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) Available м-136-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) Available м-136-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) Available м-136-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) Available м-136-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) Available м-136-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) Available м-136-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) Available м-136-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) Available м-136-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) Available м-136-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.015.31:316.42](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) Available м-136-10

Схвалено для використання в освітньому процесі [рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 7 жовтня 2021 року (протокол №8)], № 2.0350-2021 у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам

Рецензенти:
О. С. Грекова — учителька вищої категорії Київського ліцею бізнесу;
К. Μ. Одарчук — кандидат педагогічних наук, доцент кафедри управлінських технологій ВНЗ «Університет економіки та права “КРОК”».

бібліогр. с. 68-70 (36 джерел)

Передмова 3
Розділ 1
Формування соціальної компетентності в умовах освітньої реформи «Нова українська школа (НУШ)».
Досвід перших років дії реформи
1.1. Визначення ключових понять 5
1.2. Документальна правова база формування соціальної компетентності в рамках НУШ, визначення основних термінів і стандартів 15
1.3. Упровадження соціально-емоційного навчання (СЕН) 22
Розділ 2 Практичні інструменти, методи та технології формування соціальної компетентності
2.1. Практичні поради щодо розвитку емпатії, комунікативних навичок конструктивного спілкування та співпраці 29
2.2. Інструменти моніторингу ефективності обраної стратегії формування соціальної компетентності 37
Замість післямови
Педагогічна майстерність учителя/учительки як експерта/експертки з формування соціальної компетентності учнів/учениць 42
Додатки 45
Словник термінів 55
Список рекомендованої літератури 68

У посібнику подано теоретичний та практичний матеріал із формування соціальної компетентності в учнів та учениць початкової школи в умовах запровадження НУШ, зокрема соціально-емоційного навчання. Форма діалогу сприяє активізації власних творчих ресурсів учителів/учи-тельок для її подальшого успішного впровадження.
Для вчителів/учительок початкової школи, соціальних педагогів, шкільних психологів.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine