Нова українська школа : освітній простір учня початкової школи [Текст] : навчально-методичний посібник / А. Д. Цимбалару

Автор: Цимбалару Анжеліка ДмитрівнаВихідні дані: Київ : Видавничий дім «Освіта», 2020Опис: 160 с. : іл. ; 211 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-983-201-6.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.014.3(477)(072)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 13.10.2020 № 1/11-7039)
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с.147-160 (174 джерела).
Зміст:
ВСТУП 4
1. Освітній простір: сутність, структура, логіка створення 5
2. Дидактичний конструктор моделювання освітнього простору в закладі загальної середньої освіти 35
3. Дидактичні моделі освітнього простору як ресурс модернізації освітнього процесу в початковій школі 47
3.1. Базова модель освітнього простору в початковій школі 47
3.2. Варіативні моделі освітнього простору в початковій школі 78
3.2.1. Освітній простір у навчально-виховному комплексі «Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» 80
3.2.2. Освітній простір учнів початкової школи у спеціалізованій школі 92
3.2.3. Освітній простір у початковій школі з різновіковим складом учнів у класах або малою кількістю учнів 99
3.2.4. Освітній простір учнів початкової школи у загальноосвітньому навчальному закладі I-III ступенів 106
4. Перспективи цілеспрямованого створення освітнього простору в початковій ланці школи 113
Додатки 138
Список використаних джерел 147
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.014.3(477)(072) / Ц61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-138-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.014.3(477)(072) / Ц61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-138-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.014.3(477)(072) / Ц61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-138-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.014.3(477)(072) / Ц61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-138-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.014.3(477)(072) / Ц61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-138-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.014.3(477)(072) / Ц61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-138-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.014.3(477)(072) / Ц61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-138-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.014.3(477)(072) / Ц61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-138-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.014.3(477)(072) / Ц61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-138-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.014.3(477)(072) / Ц61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-138-10
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.014.3(477)(072) / Ц61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-138-11

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 13.10.2020 № 1/11-7039)

бібліогр. с.147-160 (174 джерела)

ВСТУП 4
1. Освітній простір: сутність, структура, логіка створення 5
2. Дидактичний конструктор моделювання освітнього простору в закладі загальної середньої освіти 35
3. Дидактичні моделі освітнього простору як ресурс модернізації освітнього процесу в початковій школі 47
3.1. Базова модель освітнього простору в початковій школі 47
3.2. Варіативні моделі освітнього простору в початковій школі 78
3.2.1. Освітній простір у навчально-виховному комплексі «Дошкільний навчальний заклад — загальноосвітній навчальний заклад І ступеня» 80
3.2.2. Освітній простір учнів початкової школи у спеціалізованій школі 92
3.2.3. Освітній простір у початковій школі з різновіковим складом учнів у класах або малою кількістю учнів 99
3.2.4. Освітній простір учнів початкової школи у загальноосвітньому навчальному закладі I-III ступенів 106
4. Перспективи цілеспрямованого створення освітнього простору в початковій ланці школи 113
Додатки 138
Список використаних джерел 147

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine