Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу “Мистецтво” у 3-4 класах на засадах компетентнісного підходу [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. М. Масол
Publication: Київ : Генеза, 2020Description: 160 с. : іл. ; 238 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-11-1157-7.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.016:7](072)Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-134-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-134-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-134-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-134-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-134-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-134-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-134-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-134-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-134-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-134-10 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-134-11 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 15.10.2020 № 1 /11-7098)
бібліогр. с. 152 (24 джерела)
Вcmyn І
Розділ 1. ЗАГАЛЬНА МИСТЕЦЬКА ОСВІТА ТА ПОЛІХУДОЖНЄ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ
1.1. Інтегративний освітньо-виховний потенціал мистецтва первісного суспільства та стародавніх цивілізацій 8
1.2. Поліхудожні орієнтири мистецької освіти та виховання епохи середньовіччя 19
1.3. Ідеї поліхудожнього розвитку особистості в культурі Нового часу 29
1.4. Інтеграція в мистецтві та освіті Новітнього часу 38
Розділ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» У 3-4 КЛАСАХ
2.1. Пріоритети модернізації загальної мистецької освіти 49
2.2. Аксіологічний і культурологічний виміри мистецької освіти 55
2.3. Художньо-педагогічна драматургія інтегрованих уроків мистецтва в 3-4 класах 59
Розділ 3. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ГРАМОТИ
3.1. Музична грамота 65
3.2. Образотворча грамота 76
3.3. Хореографічна грамота 83
Розділ 4. ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» (ДРУГИЙ ЦИКЛ НАВЧАННЯ)
4.1. Інтегративні технології - фундамент методики викладання мистецтва 86
4.2. Ігрові художньо-педагогічні технології 107
4.3. Проблемно-евристичні художньо-педагогічні технології 122
4.4. Інтерактивні художньо-педагогічні технології 139
Бібліографія 152
Блок самоконтролю і самоперевірки 154
Додатки 158
Запропонований методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорію інтеграції, яка є методологічним і дидактичним фундаментом методики викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в закладах початкової освіти, а також ознайомитися з інноваційними освітніми технологіями.
Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.
There are no comments on this title.