Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу “Мистецтво” у 3-4 класах на засадах компетентнісного підходу [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. М. Масол

Автор: Масол Людмила МихайлівнаВихідні дані: Київ : Генеза, 2020Опис: 160 с. : іл. ; 238 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-11-1157-7.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.016:7](072)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 15.10.2020 № 1 /11-7098)
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 152 (24 джерела).Анотація:
    Запропонований методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорію інтеграції, яка є методологічним і дидактичним фундаментом методики викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в закладах початкової освіти, а також ознайомитися з інноваційними освітніми технологіями.
    Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.
Зміст:
Вcmyn І
Розділ 1. ЗАГАЛЬНА МИСТЕЦЬКА ОСВІТА ТА ПОЛІХУДОЖНЄ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ
1.1. Інтегративний освітньо-виховний потенціал мистецтва первісного суспільства та стародавніх цивілізацій 8
1.2. Поліхудожні орієнтири мистецької освіти та виховання епохи середньовіччя 19
1.3. Ідеї поліхудожнього розвитку особистості в культурі Нового часу 29
1.4. Інтеграція в мистецтві та освіті Новітнього часу 38
Розділ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» У 3-4 КЛАСАХ
2.1. Пріоритети модернізації загальної мистецької освіти 49
2.2. Аксіологічний і культурологічний виміри мистецької освіти 55
2.3. Художньо-педагогічна драматургія інтегрованих уроків мистецтва в 3-4 класах 59
Розділ 3. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ГРАМОТИ
3.1. Музична грамота 65
3.2. Образотворча грамота 76
3.3. Хореографічна грамота 83
Розділ 4. ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» (ДРУГИЙ ЦИКЛ НАВЧАННЯ)
4.1. Інтегративні технології - фундамент методики викладання мистецтва 86
4.2. Ігрові художньо-педагогічні технології 107
4.3. Проблемно-евристичні художньо-педагогічні технології 122
4.4. Інтерактивні художньо-педагогічні технології 139
Бібліографія 152
Блок самоконтролю і самоперевірки 154
Додатки 158
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-134-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-134-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-134-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-134-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-134-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-134-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-134-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-134-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-134-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-134-10
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-134-11

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 15.10.2020 № 1 /11-7098)

бібліогр. с. 152 (24 джерела)

Вcmyn І
Розділ 1. ЗАГАЛЬНА МИСТЕЦЬКА ОСВІТА ТА ПОЛІХУДОЖНЄ ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ІСТОРИЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ
1.1. Інтегративний освітньо-виховний потенціал мистецтва первісного суспільства та стародавніх цивілізацій 8
1.2. Поліхудожні орієнтири мистецької освіти та виховання епохи середньовіччя 19
1.3. Ідеї поліхудожнього розвитку особистості в культурі Нового часу 29
1.4. Інтеграція в мистецтві та освіті Новітнього часу 38
Розділ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» У 3-4 КЛАСАХ
2.1. Пріоритети модернізації загальної мистецької освіти 49
2.2. Аксіологічний і культурологічний виміри мистецької освіти 55
2.3. Художньо-педагогічна драматургія інтегрованих уроків мистецтва в 3-4 класах 59
Розділ 3. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ГРАМОТИ
3.1. Музична грамота 65
3.2. Образотворча грамота 76
3.3. Хореографічна грамота 83
Розділ 4. ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» (ДРУГИЙ ЦИКЛ НАВЧАННЯ)
4.1. Інтегративні технології - фундамент методики викладання мистецтва 86
4.2. Ігрові художньо-педагогічні технології 107
4.3. Проблемно-евристичні художньо-педагогічні технології 122
4.4. Інтерактивні художньо-педагогічні технології 139
Бібліографія 152
Блок самоконтролю і самоперевірки 154
Додатки 158

Запропонований методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорію інтеграції, яка є методологічним і дидактичним фундаментом методики викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в закладах початкової освіти, а також ознайомитися з інноваційними освітніми технологіями.
Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine