Нова українська школа: методика навчання математики у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів [Текст] : навчально-методичний посібник / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко

Автори: Скворцова Світлана Олексіївна; Онопрієнко Оксана ВолодимирівнаВихідні дані: Харків : Видавництво "Ранок", 2019Опис: 352 с. : іл. ; 210 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-617-09-6042-9.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3:51(07)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 № 1178)
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 347-349 (37 джерел).Анотація:
    У посібнику подано методику навчання учнів 1 і 2 класів основних питань курсу математики: арифметичних дій додавання і віднімання чисел у межах 100; табличного множення і ділення; формування поняття задачі й навчання розв’язування простих і складених задач; вивчення величин та їх одиниць; алгебраїчної та геометричної пропедевтики.
    У посібнику реалізовано науково-методичні напрацювання авторів, враховано сучасні дослідження про психофізіологічні особливості дітей цифрового покоління.
    Призначено для вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти.
Зміст:
Передмова 3
Розділ 1. Психолого-педагогічні засади навчання математики в 1—2 класах
1.1. Вікові особливості пізнавальних процесів 6-7-річних дітей, їх урахування і розвиток на уроках математики 9
1.2. Загальні питання методики навчання математики з урахуванням особливостей перебігу когнітивних процесів учнів 1-2 класів 25
Розділ 2. Методика навчання нумерації чисел та арифметичних дій із числами
2.1. Числа 1-10. Число 0 35
2.1.1. Нумерація чисел першого десятка 35
2.2. Числа 11-100 47
2.2.1. Нумерація чисел 11-100 47
2.2.2. Методика вивчення додавання і віднімання в межах 10 73
2.2.3. Додавання і віднімання в межах 100 без переходу через розряд 125
2.2.4. Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через розряд 136
2.2.5. Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд 152
2.2.6. Табличне множення та ділення 168
Розділ 3. Методика навчання розв’язування задач у 1—2 класах
3.1. Прості задачі 195
3.1.1. Ознайомлення із задачею в 1 класі 196
3.1.2. Прості задачі (1 клас) 209
3.1.3. Прості задачі (2 клас) 228
3.2. Складені задачі 235
3.2.1. Формування поняття про складену задачу 235
3.2.2. Формування вміння розв’язувати складені задачі. Навчання запису розв’язання складеної задачі виразом 255
Розділ 4. Методика алгебраїчної пропедевтики в 1—2 класах
4.1. Числові вирази, рівності, нерівності в 1 класі 279
4.2. Числові вирази та вирази зі змінною, рівності, нерівності в 2 класі 283
Розділ 5. Методика геометричної пропедевтики в 1—2 класах
5.1. Геометричний матеріал в 1 класі 304
5.2. Геометричний матеріал у 2 класі 311
Розділ 6. Методика навчання основних величин у 1—2 класах
6.1. Величини та їх вимірювання в курсі математики 1 класу 320
6.2. Величини та їх вимірювання в курсі математики 2 класу 331
Розділ 7. Урок математики в початковій школі
7.1. Мета, завдання уроку. Структура сучасного уроку математики 334
7.2. Навчальний проект як спосіб застосування учнями досвіду математичної діяльності 341
Список використаних джерел 347
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:51(07) / С47 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-131-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:51(07) / С47 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-131-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:51(07) / С47 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-131-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:51(07) / С47 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-131-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:51(07) / С47 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-131-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:51(07) / С47 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-131-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:51(07) / С47 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-131-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:51(07) / С47 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-131-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:51(07) / С47 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-131-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:51(07) / С47 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-131-10
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:51(07) / С47 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-131-11

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 № 1178)

Рецензенти:
Н. П. Листопад, науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України;
О. Б. Колесник, учитель початкових класів Харківської гімназії № 12 Харківської міської ради Харківської області, учитель-методист

бібліогр. с. 347-349 (37 джерел)

Передмова 3
Розділ 1. Психолого-педагогічні засади навчання математики в 1—2 класах
1.1. Вікові особливості пізнавальних процесів 6-7-річних дітей, їх урахування і розвиток на уроках математики 9
1.2. Загальні питання методики навчання математики з урахуванням особливостей перебігу когнітивних процесів учнів 1-2 класів 25
Розділ 2. Методика навчання нумерації чисел та арифметичних дій із числами
2.1. Числа 1-10. Число 0 35
2.1.1. Нумерація чисел першого десятка 35
2.2. Числа 11-100 47
2.2.1. Нумерація чисел 11-100 47
2.2.2. Методика вивчення додавання і віднімання в межах 10 73
2.2.3. Додавання і віднімання в межах 100 без переходу через розряд 125
2.2.4. Додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через розряд 136
2.2.5. Додавання і віднімання чисел у межах 100 з переходом через розряд 152
2.2.6. Табличне множення та ділення 168
Розділ 3. Методика навчання розв’язування задач у 1—2 класах
3.1. Прості задачі 195
3.1.1. Ознайомлення із задачею в 1 класі 196
3.1.2. Прості задачі (1 клас) 209
3.1.3. Прості задачі (2 клас) 228
3.2. Складені задачі 235
3.2.1. Формування поняття про складену задачу 235
3.2.2. Формування вміння розв’язувати складені задачі. Навчання запису розв’язання складеної задачі виразом 255
Розділ 4. Методика алгебраїчної пропедевтики в 1—2 класах
4.1. Числові вирази, рівності, нерівності в 1 класі 279
4.2. Числові вирази та вирази зі змінною, рівності, нерівності в 2 класі 283
Розділ 5. Методика геометричної пропедевтики в 1—2 класах
5.1. Геометричний матеріал в 1 класі 304
5.2. Геометричний матеріал у 2 класі 311
Розділ 6. Методика навчання основних величин у 1—2 класах
6.1. Величини та їх вимірювання в курсі математики 1 класу 320
6.2. Величини та їх вимірювання в курсі математики 2 класу 331
Розділ 7. Урок математики в початковій школі
7.1. Мета, завдання уроку. Структура сучасного уроку математики 334
7.2. Навчальний проект як спосіб застосування учнями досвіду математичної діяльності 341
Список використаних джерел 347

У посібнику подано методику навчання учнів 1 і 2 класів основних питань курсу математики: арифметичних дій додавання і віднімання чисел у межах 100; табличного множення і ділення; формування поняття задачі й навчання розв’язування простих і складених задач; вивчення величин та їх одиниць; алгебраїчної та геометричної пропедевтики.
У посібнику реалізовано науково-методичні напрацювання авторів, враховано сучасні дослідження про психофізіологічні особливості дітей цифрового покоління.
Призначено для вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine