Нова українська школа: український правопису системі формування орфографічної компетентності в учнів початкової школи [Текст] : навчально-методичний посібник / Н. О. Воскресенська, Μ. В. Коновалова, І. Μ. Літвінова, О. О. Якименко
Вихідні дані: Харків : Видавництво "Ранок", 2021Опис: 160 с. : Іл. ; 211 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-617-09-7619-2.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 81'35.161.2(076)Для вчителів початкових класів та всіх, хто працює з дітьми молодшого шкільного віку для формування в них орфографічної компетентності.
Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 81'35.161.2(076) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-125-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 81'35.161.2(076) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-125-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 81'35.161.2(076) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-125-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 81'35.161.2(076) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-125-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 81'35.161.2(076) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-125-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 81'35.161.2(076) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-125-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 81'35.161.2(076) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-125-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 81'35.161.2(076) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-125-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 81'35.161.2(076) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-125-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 81'35.161.2(076) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-125-10 |
Схвалено для використання в освітньому процесі (Рішення Експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 07.10.2021 року (протокол №8).
Зареєстровано в Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за №2.0342-2021)
ПРАВОПИС У СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. НОВА РЕДАКЦІЯ УКРАЇНСЬКОГО ПРАВОПИСУ 5
Зміни без варіантів 6
Варіанти (правопис допускає існування орфографічних варіантів) 10
Нововведення, зумовлені змінами в соціумі іа потребами оформлення сучасних документів 12
ФОРМУВАННЯ ПРАВОПИСНИХ НАВИЧОК НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 14
Правила перенесення слів із рядка на рядок 14
Уживання ь для позначення м'яких приголосних звуків 21
Уживання буквосполучень ьо, йо 29
Позначення подовжених приголосних звуків 32
Уживання апострофа 39
Велика буква у власних назвах 47
Написання букв е, u в ненаголошених складах 58
Написання слів із буквами на позначення дзвінких і глухих приголосних у кінці складу 65
Правопис префіксів пре-, при-, пере-, прі- 71
Правопис префіксів роз-, без- 77
Правопис префіксів з-, с- 81
Апостроф після префіксів 86
Написання не з дієсловами 90
Іменник 95
Форми давального й місцевого відмінків іменників чоловічого й жіночого роду із закінченням -а (-я) 99
Орудний відмінок іменників жіночого роду із закінченням -а (-я) 103
Родовий відмінок іменників чоловічого роду з нульовим закінченням 105
Давальний і місцевий відмінки іменників чоловічого роду з нульовим закінченням 109
Орудний відмінок іменників чоловічого роду 111
Орудний відмінок іменників жіночого роду з нульовим закінченням 114
Закінчення іменників у називному та місцевому відмінках множини 116
Прикметник 118
Правопис прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- 122
Уживання знака м'якшення перед закінченням прикметників 123
Числівник 125
Правопис найуживаніших числівників 127
Займенник 129
Правопис особових займенників 131
Дієслово 134
Правопис особових закінчень дієслів 138
Правопис дієслів на -ся 140
Прислівник 143
Правопис найуживаніших прислівників 145
Уживання розділових знаків 147
Уживання розділових знаків у кінці речення 147
Кома між однорідними членами речення 154
Розділові знаки при звертанні 155
У посібнику зібрано рекомендації щодо способів формування орфографічної компетентності в учнів початкової школи із застосуванням правил українського правопису. Наведено правила орфографії та пунктуації, які рекомендують чинні освітні програми, запропоновано різноманітні форми роботи для їх опанування та застосування на практиці на різних етапах навчання.
Для вчителів початкових класів та всіх, хто працює з дітьми молодшого шкільного віку для формування в них орфографічної компетентності.
Немає коментарів для цієї одиниці.