Нова українська школа: психолого-педагогічна підтримка молодших школярів із труднощами в навчанні [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. В. Малініна

Автор: Малініна Лоліта ВіталіївнаВихідні дані: Київ : Грамота, 2021Опис: 64 с. : Іл. ; 202 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-349-908-6.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 37.015.31:159.922](477)(072)
Загальні примітки:
Схвалено для використання в освітньому процесі [рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 7 жовтня 2021 року (протокол №8)], № 2.0349-2021 у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 62-63 (29 джерел).Анотація:
    У посібнику подано класифікацію «труднощів у навчанні», а також практичний матеріал щодо шляхів їхнього подолання молодшими школярами/школярками. Акцент зроблено на формуванні самостійності учнів та учениць, їхньому самоусвідомленні й саморозумінні.
Зміст:
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади
1.1. Визначення поняття «труднощі в навчанні» 5
1.2. Класифікація труднощів у навчанні 12
1.3. Категорії учнів, що мають труднощі в навчанні 16
1.4. Психолого-педагогічна підтримка як основа особистісно орієнтованого підходу, що реалізується на засадах педагогіки партнерства 18
Розділ 2. Практичні інструменти, методи та технології в роботі з дітьми, що мають труднощі в навчанні
2.1. Загальні методи створення атмосфери для ефективного навчання 21
2.2. Подолання труднощів у сфері почуттів 34
2.3. Подолання труднощів у сфері мислення 38
2.4. Подолання труднощів у сфері волі 42
Замість післямови: педагогічна майстерність учителя/учительки 46
Додатки 48
Словник 56
Список рекомендованої літератури 62
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-129-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-129-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-129-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-129-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-129-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-129-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-129-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-129-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-129-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-129-10

Схвалено для використання в освітньому процесі [рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 7 жовтня 2021 року (протокол №8)], № 2.0349-2021 у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам

Рецензенти:
О. С. Грекова — учителька вищої категорії Київського ліцею бізнесу;
К. Μ. Одарчук — кандидат педагогічних наук, доцент кафедри управлінських технологій ВНЗ «Університет економіки та права “КРОК”».

бібліогр. с. 62-63 (29 джерел)

Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади
1.1. Визначення поняття «труднощі в навчанні» 5
1.2. Класифікація труднощів у навчанні 12
1.3. Категорії учнів, що мають труднощі в навчанні 16
1.4. Психолого-педагогічна підтримка як основа особистісно орієнтованого підходу, що реалізується на засадах педагогіки партнерства 18
Розділ 2. Практичні інструменти, методи та технології в роботі з дітьми, що мають труднощі в навчанні
2.1. Загальні методи створення атмосфери для ефективного навчання 21
2.2. Подолання труднощів у сфері почуттів 34
2.3. Подолання труднощів у сфері мислення 38
2.4. Подолання труднощів у сфері волі 42
Замість післямови: педагогічна майстерність учителя/учительки 46
Додатки 48
Словник 56
Список рекомендованої літератури 62

У посібнику подано класифікацію «труднощів у навчанні», а також практичний матеріал щодо шляхів їхнього подолання молодшими школярами/школярками. Акцент зроблено на формуванні самостійності учнів та учениць, їхньому самоусвідомленні й саморозумінні.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine