Нова українська школа: психолого-педагогічна підтримка молодших школярів із труднощами в навчанні [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. В. Малініна
Publication: Київ : Грамота, 2021Description: 64 с. : Іл. ; 202 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-349-908-6.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 37.015.31:159.922](477)(072)Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-129-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-129-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-129-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-129-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-129-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-129-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-129-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-129-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-129-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 37.015.31:159.922](477)(072) / М19 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-129-10 |
Схвалено для використання в освітньому процесі [рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 7 жовтня 2021 року (протокол №8)], № 2.0349-2021 у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам
Рецензенти:
О. С. Грекова — учителька вищої категорії Київського ліцею бізнесу;
К. Μ. Одарчук — кандидат педагогічних наук, доцент кафедри управлінських технологій ВНЗ «Університет економіки та права “КРОК”».
бібліогр. с. 62-63 (29 джерел)
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади
1.1. Визначення поняття «труднощі в навчанні» 5
1.2. Класифікація труднощів у навчанні 12
1.3. Категорії учнів, що мають труднощі в навчанні 16
1.4. Психолого-педагогічна підтримка як основа особистісно орієнтованого підходу, що реалізується на засадах педагогіки партнерства 18
Розділ 2. Практичні інструменти, методи та технології в роботі з дітьми, що мають труднощі в навчанні
2.1. Загальні методи створення атмосфери для ефективного навчання 21
2.2. Подолання труднощів у сфері почуттів 34
2.3. Подолання труднощів у сфері мислення 38
2.4. Подолання труднощів у сфері волі 42
Замість післямови: педагогічна майстерність учителя/учительки 46
Додатки 48
Словник 56
Список рекомендованої літератури 62
У посібнику подано класифікацію «труднощів у навчанні», а також практичний матеріал щодо шляхів їхнього подолання молодшими школярами/школярками. Акцент зроблено на формуванні самостійності учнів та учениць, їхньому самоусвідомленні й саморозумінні.
There are no comments on this title.