Нова українська школа : розвиток критичного мислення учнів початкової школи [Текст] : навчально-методичний посібник / О. І. Пометун
Publication: Київ : Видавничий дім «Освіта», 2020Description: 192 с. : Іл. ; 211 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-983-203-0.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.015.3:159.955](477)(072)Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 373.3.015.3:159.955](477)(072) / П56 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-126-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.015.3:159.955](477)(072) / П56 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-126-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.015.3:159.955](477)(072) / П56 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-126-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.015.3:159.955](477)(072) / П56 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-126-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.015.3:159.955](477)(072) / П56 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-126-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.015.3:159.955](477)(072) / П56 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-126-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.015.3:159.955](477)(072) / П56 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-126-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.015.3:159.955](477)(072) / П56 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-126-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.015.3:159.955](477)(072) / П56 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-126-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.015.3:159.955](477)(072) / П56 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-126-10 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.015.3:159.955](477)(072) / П56 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-126-11 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 13.10.2020 № 1/11 -7028)
Автор висловлює щиру подяку вчителям-практикам за надані рекомендації до проведення окремих уроків, поданих у розділі IV:
Баландіна І. В. — вчитель вищої категорії Одеської HBK №13 «Загальноосвітня школа I-Ill ступенів-гімназія»;
Гончарова О. К. — вчитель вищої категорії, старший вчитель Одеської ЗОШ № 57 I-Ill ступенів Одеської міської ради Одеської області;
Золотухіна Т. С. — вчитель початкових класів ХПСШ «Харківський колегіум»;
Іванська О. Ю. — вчитель початкових класів Харківської приватної спеціалізованої школи «Харківський колегіум»;
Ільчук І. Ю. — аспірантка Інституту педагогіки НАПН України;
Коберник І. Μ. — учитель початкових класів вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист спеціалізованої школи «Тріумф» м. Києва;
Никишіна Г. О. — вчитель початкових класів вищої категорії спеціалізованої школи «Тріумф» м. Києва;
Пилипчатіна Л. Μ. — заступниця директора Харківської приватної спеціалізованої школи «Харківський колегіум»;
Стародуб Н. В. — вчитель початкових класів Харківської приватної спеціалізованої школи I-Ill ступенів «Харківський колегіум» ;
Тесленко Л. Г. — вчитель початкових класів Харківської приватної спеціалізованої школи «Харківський колегіум».
Передмова 5
Розділ І. Що треба знати для навчання критичного мислення 8
Що ж розуміють під критичним мисленням 8
Чому критичне мислення — це важливо для кожної людини 9
Які є цінності критично мислячої людини 11
Чому критичне мислення можна формувати на уроках з усіх предметів 12
Які характеристики критичного мислення, на думку вчених, мають бути враховані під час навчання 13
Які є особливості навчання критичого мислення 15
Які виклики стоять перед учителем у розвитку критичного мислення учнів 17
Як бути з помилками 18
Яких інтелектуальних стандартів або правил ефективного мислення має дотримуватись учитель 20
Розділ II. Які є методи навчання критичного мислення у початковій школі 21
Що таке таксономія Блума 21
Які інструменти може використовувати вчитель початкової школи для розвитку критичного мислення учнів 24
Що таке метод навчання, прийом та стратегія навчання 28
Як треба використовувати окремі методи на уроках із розвитку критичного мислення у початковій школі 30
Як пов’язаний метод із частиною уроку 73
Що треба враховувати, обираючи методи для уроку 74
Розділ IIІ Як навчати критичного мислення на уроці у початковій школі 75
Якою є структура і методика (технологія) уроку з розвитку критичного мислення 75
Що таке реконструювання традиційного уроку в урок розвитку критичного мислення 83
Розділ IV. Приклади уроків з розвитку критичного мислення засобами різних предметів початкової школи 85
Уроки з розвитку критичного мислення у 1 класі 86
Математика. Тема уроку: число й цифра 0. Послідовність чисел від 0 до 10. Розв’язання виразів (Гончарова О. К.) 86
Я досліджую світ. Як я пізнаю навколишній світ (Пилипчатіна Л. Μ.) 91
Українська мова, навчання грамоти. Тема уроку: звук [ґ], буква Ґґ (Стародуб Н. В.) 94
Я досліджую світ. Тема уроку: моя сім’я, моя родина (Никишіна Г. О.) 100
Англійська мова. Тема уроку: я вмію стрибати (Ільчук І. Ю.). 104
Уроки з розвитку критичного мислення у 2 класі 110
Математика. Тема уроку: множення з числами IiO (Гончарова О. К.) 110
Українська мова і читання. Тема уроку: питальні речення.
Логічний наголос у питальних реченнях. Μ. Луків вірш «Пролісок». Робота з медіа (Гончарова О. К.) 115
Я досліджую світ. Тема уроку: як жива природа зустрічає весну? (Баландіна І. В.) 121
Англійська мова. Тема уроку: біля моря (Ільчук І. Ю.) 129
Уроки з розвитку критичного мислення у 3 класі 136
Математика. Тема уроку: таблиця множення на 6 (Гончарова О. К.) 136
Читання. Тема уроку: словесне малювання природи.
Ольга Комова. «Художник і корова» (Никишіна Г. O.) 141
Українська мова. Тема уроку: розпізнаю і добираю антоніми (Гончарова О. К.) 146
Я досліджую світ. Тема уроку: гірські породи, корисні копалини (Коберник І. Μ.) 152
Англійська мова. Тема уроку: пори року (Ільчук І. Ю.) 158
Уроки з розвитку критичного мислення у 4 класі 165
Літературне читання. Тема уроку: Марк Твен «Чудовий маляр» (Золотухіна Т.С.) 165
Математика. Тема уроку: швидкість тіла у прямолінійному рівномірному русі. Одиниці швидкості (Тесленко Л. Г.) 170
Я у світі. Тема уроку: усім світом охороняємо природні багатства (Пилипчатіна Л. Μ.) 175
Англійська мова. Тема уроку: моє дозвілля та дозвілля моїх
друзів (Ільчук І. Ю.) 178
Урок літературного читання. Тема уроку: байки Езопа. «Двоє приятелів і ведмідь» (Іванська О. Ю.) 186
There are no comments on this title.