Нова українська школа: дидактичні особливості організації навчально-ігрової діяльності учнів 1-2 класів [Текст] : навчально-методичний посібник / П. Г. Колосов

Автор: Колосов Павло ГермановичPublication: Харків : Видавництво "Фабула", 2021Description: 160 с. : Іл. ; 264 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-617-522-051-1.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 37.011.3-051
Загальні примітки:
Схвалено для використання в освітньому процесі (Рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 07.10.2021 року (протокол № 8). Зареєстровано у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за № 2.0348 2021)
Bibliography: бібліогр. с. 150-155 (103 джерела).Анотація:
    Державний стандарт передбачає організацію освітнього процесу із застосуванням діяльнісного підходу на інтегрованій основі та з переважанням ігрових методів у першому циклі (1-2 класи). Концепція Нової української школи націлює педагогів у роботі з молодшими школярами на те, щоб вони широко застосовували методи викладання, засновані на співпраці (ігри, проекти).
    Значення ігрової діяльності в організації навчально-виховного процесу з молодшими школярами у психології і педагогіці доведено як на теоретичному, так і на практичному рівнях. Проте методика організації навчально-ігрової діяльності потребує ще більшої систематизації і висвітлення у зв’язку з тим, що цей аспект вийшов на рівень не лише особистої ініціативи науковця чи вчителя, а став вимогою нормативних документів щодо організації освітнього процесу в початковій школі. Навчально-методичний посібник призначено для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.
Contents note:
вступ 3
РОЗДІЛ І. Особливості організації освітнього процесу в першому адаптаційно-ігровому циклі навчання в Новій українській школі
1.1. Дитиноцентризм — головний принцип реалізації ідей Нової української школи 5
1.2. Педагогіка партнерства важливий чинник освітнього процесу в Новій українській школі 10
1.3. Вікові психологічні особливості 6—7 річних дітей 15
РОЗДІЛ II. Теоретичний огляд проблеми ігрової діяльності особистості
2.1. Історія становлення ігрової культури людини 22
2.2. Психолого-педагогічний та філософський аналіз ролі ігрової діяльності в розвитку дитини 29
2.3. Обґрунтування доцільності ігрових форм роботи у навчальній діяльності молодших школярів 36
РОЗДІЛ III. Сутність навчально-ігрової діяльності у методичній системі сучасної дидактики
3.1. Психолого-педагогічні особливості взаємодії навчальної та ігрової діяльності 42
3.2. Характеристика ігрових методів навчання 48
3.3. Психологічні та професійні фактори готовності вчителя до організації навчально-ігрової діяльності молодших школярів 62
3.4. Учитель як творча особистість — важлива професійна якість (педагогічний артистизм) 66
РОЗДІЛ IV. Дидактичні особливості використання різних видів навчально-пізнавальних ігор
4.1. Специфіка використання дидактичних (імітаційних) ігор 70
4.2. Специфіка використання інтелектуальних дидактичних ігор 78
4.3. Специфіка використання творчих дидактичних ігор 87
4.4. Дидактичні особливості використання нестандартних (ігрових уроків) 98
РОЗДІЛ V. Особливості організації навчально-ігрової діяльності при вивченні різних навчальних предметів у 1—2 класах
5.1. Ігрові форми роботи на уроках української мови Ill
5.2. Ігрові форми роботи уроках навчання грамоти 130
5.3. Ігрові форми роботи на уроках читання 139
5.4. Ігрові форми роботи на уроках математики 145
5.5. Ігрові форми роботи на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 155
ВИСНОВКИ 158
БІБЛІОГРАФІЯ 159
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.011.3-051 / К68 (Browse shelf(Opens below)) Available м-133-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.011.3-051 / К68 (Browse shelf(Opens below)) Available м-133-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.011.3-051 / К68 (Browse shelf(Opens below)) Available м-133-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.011.3-051 / К68 (Browse shelf(Opens below)) Available м-133-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.011.3-051 / К68 (Browse shelf(Opens below)) Available м-133-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.011.3-051 / К68 (Browse shelf(Opens below)) Available м-133-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.011.3-051 / К68 (Browse shelf(Opens below)) Available м-133-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.011.3-051 / К68 (Browse shelf(Opens below)) Available м-133-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.011.3-051 / К68 (Browse shelf(Opens below)) Available м-133-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.011.3-051 / К68 (Browse shelf(Opens below)) Available м-133-10

Схвалено для використання в освітньому процесі (Рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 07.10.2021 року (протокол № 8).
Зареєстровано у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за № 2.0348 2021)

бібліогр. с. 150-155 (103 джерела)

вступ 3
РОЗДІЛ І. Особливості організації освітнього процесу в першому адаптаційно-ігровому циклі навчання в Новій українській школі
1.1. Дитиноцентризм — головний принцип реалізації ідей Нової української школи 5
1.2. Педагогіка партнерства важливий чинник освітнього процесу в Новій українській школі 10
1.3. Вікові психологічні особливості 6—7 річних дітей 15
РОЗДІЛ II. Теоретичний огляд проблеми ігрової діяльності особистості
2.1. Історія становлення ігрової культури людини 22
2.2. Психолого-педагогічний та філософський аналіз ролі ігрової діяльності в розвитку дитини 29
2.3. Обґрунтування доцільності ігрових форм роботи у навчальній діяльності молодших школярів 36
РОЗДІЛ III. Сутність навчально-ігрової діяльності у методичній системі сучасної дидактики
3.1. Психолого-педагогічні особливості взаємодії навчальної та ігрової діяльності 42
3.2. Характеристика ігрових методів навчання 48
3.3. Психологічні та професійні фактори готовності вчителя до організації навчально-ігрової діяльності молодших школярів 62
3.4. Учитель як творча особистість — важлива професійна якість (педагогічний артистизм) 66
РОЗДІЛ IV. Дидактичні особливості використання різних видів навчально-пізнавальних ігор
4.1. Специфіка використання дидактичних (імітаційних) ігор 70
4.2. Специфіка використання інтелектуальних дидактичних ігор 78
4.3. Специфіка використання творчих дидактичних ігор 87
4.4. Дидактичні особливості використання нестандартних (ігрових уроків) 98
РОЗДІЛ V. Особливості організації навчально-ігрової діяльності при вивченні різних навчальних предметів у 1—2 класах
5.1. Ігрові форми роботи на уроках української мови Ill
5.2. Ігрові форми роботи уроках навчання грамоти 130
5.3. Ігрові форми роботи на уроках читання 139
5.4. Ігрові форми роботи на уроках математики 145
5.5. Ігрові форми роботи на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 155
ВИСНОВКИ 158
БІБЛІОГРАФІЯ 159

Державний стандарт передбачає організацію освітнього процесу із застосуванням діяльнісного підходу на інтегрованій основі та з переважанням ігрових методів у першому циклі (1-2 класи). Концепція Нової української школи націлює педагогів у роботі з молодшими школярами на те, щоб вони широко застосовували методи викладання, засновані на співпраці (ігри, проекти).
Значення ігрової діяльності в організації навчально-виховного процесу з молодшими школярами у психології і педагогіці доведено як на теоретичному, так і на практичному рівнях. Проте методика організації навчально-ігрової діяльності потребує ще більшої систематизації і висвітлення у зв’язку з тим, що цей аспект вийшов на рівень не лише особистої ініціативи науковця чи вчителя, а став вимогою нормативних документів щодо організації освітнього процесу в початковій школі. Навчально-методичний посібник призначено для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine