Нова українська школа: технологічна освіта у початковій школі [Текст] : навчально-методичний посібник для педагогічних працівників / Гільберт Т. Г., Павич Н. Μ., Бучківська Г. В., Греськова В. В.
Вихідні дані: Київ : Генеза, 2021Опис: 160 с. : Іл. ; 237 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-11-1290-1.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.016(072)Для вчителів початкової школи, які реалізують освітній інтегрований курс «Я досліджую світ», учнів та студентів педагогічних навчальних закладів усіх типів та тих, хто цікавиться питаннями методики викладання інтегрованого курсу.
Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-123-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-123-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-123-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-123-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-123-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-123-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-123-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-123-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-123-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-123-10 |
Схвалено для використання в освітньому процесі (Протокол № 8 засідання експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 07.10.2021;
№ 2.0353-2021 у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам)
Передмова 4
Розділ 1. Загальні питання методики з реалізації змісту освітньої галузі «Технології»
1.1. Значення, мета, завдання галузі «Технології» в освітньому процесі початкової школи 7
1 2. Творча предметно-перетворювальна діяльність учнів початкових класів як запит суспільства. Основні види предметно-перетворювальної діяльності та їх зміст 13
1.3. Матеріальне і методичне забезпечення для реалізації освітньої галузі «Технології» 26
1.4. Сучасний урок інтегрованого курсу «Я досліджую світ»: технологічна освітня галузь 33
1.5. Структура програми, зміст навчального матеріалу за змістовими лініями і темами 42
1.6. Політехнічний принцип навчання та виховання освітньої технологічної галузі 53
1.7. Обов’язкові результати навчання та їх роль у проектуванні навчальної діяльності з технологічної освітньої галузі 58
Розділ 2 . Спеціальні питання методики трудового навчання
2.1. Інтеграція освітньої галузі «Технології» в курсі «Я досліджую світ» 66
2 2. Формування творчого освітньо-виховного середовища закладів загальної середньої освіти 76
2.3. Формування екологічної культури в молодших школярів 84
2 4. STEM-технології у навчальному процесі 96
2.5. Спільна діяльність молодших школярів 105
2.6. Формування здоров’язбережувальних компетентностей в учнів 1-4 класів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (Технологічна освітня галузь) 117
2 7. Проектні технології в початковій школі. Вимоги до оцінювання проектів 123
2 8. Оцінювання навчальних досягнень учнів з освітньої галузі «Технології» 133
ДОДАТКИ 148
Основною метою посібника є формування відповідних методичних компетенцій учителів-практиків та майбутніх учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (Технологічна освітня галузь).
Для вчителів початкової школи, які реалізують освітній інтегрований курс «Я досліджую світ», учнів та студентів педагогічних навчальних закладів усіх типів та тих, хто цікавиться питаннями методики викладання інтегрованого курсу.
Немає коментарів для цієї одиниці.