Нова українська школа: організація дистанційного і змішаного навчання у початковій школі [Текст] : навчально-методичний посібник / О. О. Трипольська, О. А. Блізнякова, О. В. Вовк, С. В. Єрмоленко, О. Г. Лебідь, О. І. Обуховська, I. Μ. Овчаренко

Автори: Трипольська Ольга Олександрівна; Блізнякова Олена Анатоліївна ; Вовк Оксана Віталіївна ; Єрмоленко Світлана Вікторівна ; Лебідь Ольга Григорівна ; Обуховська Оксана Іванівна ; Овчаренко Ірина МиколаївнаPublication: Харків : Видавництво "Ранок", 2021Description: 208 с. : Іл. ; 219 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-617-09-7617-8.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.091
Загальні примітки:
Схвалено для використання в освітньому процесі (Рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 07.10.2021 року (протокол № 8). Зареєстровано в Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за № 2.0343 2021)
Bibliography: бібліогр. с. 205-206 (18 джерел).Анотація:
    У посібнику зібраний досвід учителів-практиків початкової школи та алгоритми роботи щодо дистанційного та змішаного навчання; проаналізовані сервіси та додатки для організації освітнього процесу онлайн; лайфхаки на допомогу вчителям, учням та батькам. Особливий акцент зроблений на можливостях платформи Google Classroom, в електронних материалах до посібника містяться інструкції для покрокового освоєння додатку та приклади уроків, створених на цій платформі. Посібник може бути цікавим в системі підвищення кваліфікації педагогів НУШ, зокрема у самоосвіті та саморозвитку педагогів.
    Для вчителів початкової школи.
Зміст:
ВСТУП 7
РОЗДІЛ І. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ 9
1.1. Теоретичні аспекти дистанційного та змішаного навчання 9
1.2. Планування й проектування дистанційного та змішаного навчання 11
1.2.1. Переваги вебсервісу Google Classroom 11
1.2.2. Характеристика функцій та структура Google Classroom 12
1.2.3. Покрокові рекомендації щодо роботи в Google Classroom 14
1.2.4. Порівняльна характеристика платформ, додатків та сервісів для дистанційного навчання 40
1.2.5. Організація онлайн-уроків 52
1.3. Синхронний та асинхронний режими навчання (переваги та недоліки) 56
1.4. Практика організації та проведення методичних заходів в онлайн-форматі 57
Питання до самооцінювання, самоперевірки 63
РОЗДІЛ II. ДОСВІД І ПРАКТИКА ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ 65
2.1. Змішане навчання 65
2.1.1. Технологія змішаного навчання 65
2.1.2. Створення тестових завдань для молодших школярів 67
2.1.3. Створення завдань за допомогою Google Форми 72
2.1.4. Створення навчальних коміксів 73
Питання до самооцінювання, самоперевірки 78
2.2. Використання інтернет-ресурсів під час дистанційного та змішаного навчання 78
2.2.1. Інтернет-ресурси — ефективний засіб роботи під час дистанційного та змішаного навчання 78
2.2.2. Корисні сервіси для дистанційного та змішаного навчання 79
2.2.3. Урок узагальнення та систематизації знань з розділу «Системи органів людини» (3 клас) (для дистанційного та змішаного навчання) 82
2.2.4. Екологічний урок-проєкт «Створимо чисте довкілля разом» (3 клас) (для дистанційного навчання) 94
2.2.5. Проведення самостійних та діагностичних робіт в умовах дистанційного навчання 108
Питання до самооцінювання, самоперевірки 114
2.3. Гейміфікація в умовах дистанційної освіти молодших школярів 115
2.3.1. Гейміфікація як форма інтерактивного навчання 115
2.3.2. Інтерактивні онлайн-ресурси, у які найлегше інтегруються навчальні матеріали для дистанційного навчання 132
2.3.3. «Фабрика кросвордів» 135
2.3.4. Jigsawplanet — сервіс для створення онлайн-пазлів 138
Питання до самооцінювання, самоперевірки 139
2.4. Розвиток навичок самоконтролю учнів під час дистанційного та змішаного навчання 140
2.4.1. Формування самоконтролю учнів з використанням методики «Шість цеглинок» під час дистанційного навчання 140
2.4.2. Розвиток навичок самоконтролю під час роботи над прочитаними літературними текстами в 3 класі 141
2.4.3. Завдання до розділів «Здрастуй, рідна школо і мій третій клас!» та «Без слова немає мови, а без мови книги...» 149
Питання до самооцінювання, самоперевірки 164
2.5. Візуалізація інформації як інструмент дистанційного та змішаного навчання 165
2.5.1. Мультимедійний супровід уроку як засіб візуалізації інформації 165
2.5.2. Уроки з використанням інтелект-карт 167
Питання до самооцінювання, самоперевірки 183
РОЗДІЛ ПІ. ЛАЙФХАКИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ, УЧНІВ І БАТЬКІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ 184
3.1. Взаємодія та комунікація 184
3.2. Що робити? Що зробити? Планування роботи вчителя 185
3.3. Як підготувати навчальний матеріал? 187
3.4. Як перевірити знання учнів? 188
3.5. Яких помилок ми припускаємося? 189
3.6. Психологічна підтримка 190
3.7. Типові помилки під час роботи з Google Classroom та кілька корисних порад 191
3.8. Поради учням 193
3.9. Як уникнути стресу та здобути максимальні знання під час дистанційного та змішаного навчання 196
3.10. Поради батькам 197
ДОДАТКИ 199
Додаток 1. Короткий порівняльний аналіз Moodle та Google Classroom 199
Додаток 2. Алгоритм створення електронної пошти 201
ДЖЕРЕЛА 205
ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ 207
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091 / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-118-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091 / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-118-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091 / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-118-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091 / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-118-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091 / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-118-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091 / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-118-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091 / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-118-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091 / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-118-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091 / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-118-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091 / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-118-10

Схвалено для використання в освітньому процесі (Рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 07.10.2021 року (протокол № 8).
Зареєстровано в Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за № 2.0343 2021)


Блізнякова О. А., учитель початкових класів Люботинської гімназії № 5 Люботинської міської ради Харківської області, учитель-методист;
Вовк О. В., учитель української мови та літератури Люботинської ЗОШ I-III ступенів № 4 Люботинської міської ради Харківської області, спеціаліст вищої категорії;
Єрмоленко C. В., учитель початкових класів Люботинської ЗОШ I-III ступенів № 4 Люботинської міської ради Харківської області;
Лебідь О. Г., учитель початкових класів Люботинської ЗОШ I-III ступенів № 4 Люботинської міської ради Харківської області, учитель-методист;
Обуховська О. І., учитель початкової школи Люботинської ЗОШ I-III ступенів Люботинської міської ради Харківської області, спеціаліст вищої категорії;
Овчаренко І. Μ., учитель початкових класів Люботинської ЗОШ I-III ступенів № 4 Люботинської міської ради Харківської області, спеціаліст вищої категорії;
Трипольська О. O., заступник директора з навчально-виховної роботи Люботинської ЗОШ I-III ступенів № 4 Люботинської міської ради Харківської області, спеціаліст вищої категорії

бібліогр. с. 205-206 (18 джерел)

ВСТУП 7
РОЗДІЛ І. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ 9
1.1. Теоретичні аспекти дистанційного та змішаного навчання 9
1.2. Планування й проектування дистанційного та змішаного навчання 11
1.2.1. Переваги вебсервісу Google Classroom 11
1.2.2. Характеристика функцій та структура Google Classroom 12
1.2.3. Покрокові рекомендації щодо роботи в Google Classroom 14
1.2.4. Порівняльна характеристика платформ, додатків та сервісів для дистанційного навчання 40
1.2.5. Організація онлайн-уроків 52
1.3. Синхронний та асинхронний режими навчання (переваги та недоліки) 56
1.4. Практика організації та проведення методичних заходів в онлайн-форматі 57
Питання до самооцінювання, самоперевірки 63
РОЗДІЛ II. ДОСВІД І ПРАКТИКА ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ 65
2.1. Змішане навчання 65
2.1.1. Технологія змішаного навчання 65
2.1.2. Створення тестових завдань для молодших школярів 67
2.1.3. Створення завдань за допомогою Google Форми 72
2.1.4. Створення навчальних коміксів 73
Питання до самооцінювання, самоперевірки 78
2.2. Використання інтернет-ресурсів під час дистанційного та змішаного навчання 78
2.2.1. Інтернет-ресурси — ефективний засіб роботи під час дистанційного та змішаного навчання 78
2.2.2. Корисні сервіси для дистанційного та змішаного навчання 79
2.2.3. Урок узагальнення та систематизації знань з розділу «Системи органів людини» (3 клас) (для дистанційного та змішаного навчання) 82
2.2.4. Екологічний урок-проєкт «Створимо чисте довкілля разом» (3 клас) (для дистанційного навчання) 94
2.2.5. Проведення самостійних та діагностичних робіт в умовах дистанційного навчання 108
Питання до самооцінювання, самоперевірки 114
2.3. Гейміфікація в умовах дистанційної освіти молодших школярів 115
2.3.1. Гейміфікація як форма інтерактивного навчання 115
2.3.2. Інтерактивні онлайн-ресурси, у які найлегше інтегруються навчальні матеріали для дистанційного навчання 132
2.3.3. «Фабрика кросвордів» 135
2.3.4. Jigsawplanet — сервіс для створення онлайн-пазлів 138
Питання до самооцінювання, самоперевірки 139
2.4. Розвиток навичок самоконтролю учнів під час дистанційного та змішаного навчання 140
2.4.1. Формування самоконтролю учнів з використанням методики «Шість цеглинок» під час дистанційного навчання 140
2.4.2. Розвиток навичок самоконтролю під час роботи над прочитаними літературними текстами в 3 класі 141
2.4.3. Завдання до розділів «Здрастуй, рідна школо і мій третій клас!» та «Без слова немає мови, а без мови книги...» 149
Питання до самооцінювання, самоперевірки 164
2.5. Візуалізація інформації як інструмент дистанційного та змішаного навчання 165
2.5.1. Мультимедійний супровід уроку як засіб візуалізації інформації 165
2.5.2. Уроки з використанням інтелект-карт 167
Питання до самооцінювання, самоперевірки 183
РОЗДІЛ ПІ. ЛАЙФХАКИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ, УЧНІВ І БАТЬКІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО ТА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ 184
3.1. Взаємодія та комунікація 184
3.2. Що робити? Що зробити? Планування роботи вчителя 185
3.3. Як підготувати навчальний матеріал? 187
3.4. Як перевірити знання учнів? 188
3.5. Яких помилок ми припускаємося? 189
3.6. Психологічна підтримка 190
3.7. Типові помилки під час роботи з Google Classroom та кілька корисних порад 191
3.8. Поради учням 193
3.9. Як уникнути стресу та здобути максимальні знання під час дистанційного та змішаного навчання 196
3.10. Поради батькам 197
ДОДАТКИ 199
Додаток 1. Короткий порівняльний аналіз Moodle та Google Classroom 199
Додаток 2. Алгоритм створення електронної пошти 201
ДЖЕРЕЛА 205
ВІДОМОСТІ ПРО АВТОРІВ 207

У посібнику зібраний досвід учителів-практиків початкової школи та алгоритми роботи щодо дистанційного та змішаного навчання; проаналізовані сервіси та додатки для організації освітнього процесу онлайн; лайфхаки на допомогу вчителям, учням та батькам. Особливий акцент зроблений на можливостях платформи Google Classroom, в електронних материалах до посібника містяться інструкції для покрокового освоєння додатку та приклади уроків, створених на цій платформі. Посібник може бути цікавим в системі підвищення кваліфікації педагогів НУШ, зокрема у самоосвіті та саморозвитку педагогів.
Для вчителів початкової школи.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine