Нова українська школа : методика навчання інтегрованого курсу «Українська мова» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу [Текст] : навчально-методичний посібник / Μ. С. Вашуленко
Вихідні дані: Київ : Видавничий дім "Освіта", 2019Опис: 192 с. : Іл. ; 212 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-983-089-0.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.016:811.161.2*кл.1-2Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:811.161.2*кл.1-2 / В23 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-120-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:811.161.2*кл.1-2 / В23 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-120-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:811.161.2*кл.1-2 / В23 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-120-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:811.161.2*кл.1-2 / В23 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-120-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:811.161.2*кл.1-2 / В23 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-120-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:811.161.2*кл.1-2 / В23 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-120-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:811.161.2*кл.1-2 / В23 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-120-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:811.161.2*кл.1-2 / В23 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-120-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:811.161.2*кл.1-2 / В23 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-120-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:811.161.2*кл.1-2 / В23 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-120-10 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 №1178)
бібліогр. с. 186-189 (56 джерел)
Передмова 3
Частина 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ СУЧАСНОГО ПОЧАТКОВОГО КУРСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Обґрунтування структури і змісту курсу 8
Принципи початкового навчання української мови і мовлення 16
Урок української мови в початковій школі 27
Поради щодо визначення і формулювання виховної мети уроку 30
Поради щодо визначення і формулювання розвивальної мети уроку 31
Структура комбінованого уроку 33
Частина 2. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ОСНОВНИХ РОЗДІЛІВ ПРОГРАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Навчання грамоти 48
Загальна характеристика сучасного звукового аналітико-синтетичного методу навчання грамоти 50
Звуковий і звуко-буквений аналіз як умова успішної грамотності молодших школярів 55
Змістова лінія «Взаємодіємо усно» 62
Розвиток умінь слухати і розуміти висловлювання (аудіювання) 62
Розвиток мовленнєвих умінь (говоріння) 70
Удосконалення звуковимови, розвиток мовленнєвого слуху 71
Збагачення, уточнення й активізація словникового запасу учнів 74
Робота над граматичним ладом учнівського мовлення 79
Змістова лінія «Читаемо» 82
Формування початкового вміння читати 82
Спосіб читання 84
Змістова лінія «Досліджуємо медіа» 99
Змістова лінія «Взаємодіємо письмово» 100
Формування мовленнєвих умінь 109
Фонетика і графіка (орфоепія і орфографія) 123
Методика формування в учнів уявлення про фонетичну і графічну системи української мови 123
Голосні звуки 126
Приголосні звуки 130
Робота над наголосом — важливим складником культури мовлення 138
Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками 143
Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища» 155
Слово 157
Слово як лексична і граматична одиниця 157
Речення 163
Текст 171
Частина 3. ОРГАНІЗАЦІЯ МОВЛЕННЄВО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ/ ШКОЛЯРОК НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 171
Частина 4. КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ І ПЕРЕВІРКИ МОВНИХ І МОВЛЕННЄВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 182
Список використаної літератури 186
Немає коментарів для цієї одиниці.