Нова українська школа: методика навчання інформатики у 1-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу [Текст] : навчально-методичний посібник : для педагогічних працівників / О. В. Суховірський

Автор: Суховірський Олег ВасильовичPublication: Київ : Генеза, 2021Description: 160 с. : Іл. ; 237 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-11-1293-2.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.016:004](07)
Загальні примітки:
Схвалено для використання в освітньому процесі (Протокол № 8 експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 07.10.2021; № 2.0351-2021 у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам)
Bibliography: бібліогр. с. 151 (24 джерела).Анотація:
    Посібник розкриває методику навчання інформатики в початкових класах на засадах компетентнісного підходу, який підсилює практичну спрямованість предмета та на основі якого укладено Державний стандарт початкової освіти та чинні Типові освітні програми початкової школи. Зокрема висвітлено такі питання: шо включає це поняття; як постійний розвиток комп’ютерної техніки впливає на життя і які корективи вносить у методику навчання інформатики в початкових класах; чому вона зазнає постійного оновлення.
    Для вчителів початкової школи, методистів, учнів та студентів педагогічних навчальних закладів усіх типів і тих, хто цікавиться питаннями методики викладання пропедевтичного курсу інформатики в молодшій школі.
Зміст:
Вступне слово 3
Розділ 1. Методика навчання інформатики як предмет
1.1. Унікальність інформатики як шкільного предмета 5
1.2. Мета і завдання методики вивчення інформатики в початковій школі 9
1.3. Компетентнісний підхід до вивчення інформатики 21
1.4. Принципи навчання інформатики в початковій школі 26
1.5. Методи навчання на уроках інформатики 33
1.6. Форми організації навчання. Урок інформатики 40
1.7. Засоби навчання інформатики в початковій школі 46
1.8. Умови навчання інформатики в початковій школі 61
Розділ 2. Методика вивчення програмних засобів і технологій на уроках інформатики
2.1. Виховна робота на уроках інформатики 75
2.2. Інформація та інформаційні процеси 80
2.3. Графічний редактор і графіка 91
2.4. Текстовий редактор і текст 100
2.5. Програми підготовки презентацій 112
2.6. Мережа Інтернет, пошук інформації та комунікаційні засоби 122
2.7. Алгоритми та середовища програмування 136
Додаток А. Документи та корисні посилання 152
Додаток Б. Навички 21 століття 156
Додаток В. 6 стратегій навчання за таксономією Блума 157
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:004](07) / С94 (Browse shelf(Opens below)) Available м-119-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:004](07) / С94 (Browse shelf(Opens below)) Available м-119-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:004](07) / С94 (Browse shelf(Opens below)) Available м-119-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:004](07) / С94 (Browse shelf(Opens below)) Available м-119-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:004](07) / С94 (Browse shelf(Opens below)) Available м-119-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:004](07) / С94 (Browse shelf(Opens below)) Available м-119-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:004](07) / С94 (Browse shelf(Opens below)) Available м-119-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:004](07) / С94 (Browse shelf(Opens below)) Available м-119-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:004](07) / С94 (Browse shelf(Opens below)) Available м-119-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:004](07) / С94 (Browse shelf(Opens below)) Available м-119-10

Схвалено для використання в освітньому процесі (Протокол № 8 експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 07.10.2021; № 2.0351-2021 у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам)

бібліогр. с. 151 (24 джерела)

Вступне слово 3
Розділ 1. Методика навчання інформатики як предмет
1.1. Унікальність інформатики як шкільного предмета 5
1.2. Мета і завдання методики вивчення інформатики в початковій школі 9
1.3. Компетентнісний підхід до вивчення інформатики 21
1.4. Принципи навчання інформатики в початковій школі 26
1.5. Методи навчання на уроках інформатики 33
1.6. Форми організації навчання. Урок інформатики 40
1.7. Засоби навчання інформатики в початковій школі 46
1.8. Умови навчання інформатики в початковій школі 61
Розділ 2. Методика вивчення програмних засобів і технологій на уроках інформатики
2.1. Виховна робота на уроках інформатики 75
2.2. Інформація та інформаційні процеси 80
2.3. Графічний редактор і графіка 91
2.4. Текстовий редактор і текст 100
2.5. Програми підготовки презентацій 112
2.6. Мережа Інтернет, пошук інформації та комунікаційні засоби 122
2.7. Алгоритми та середовища програмування 136
Додаток А. Документи та корисні посилання 152
Додаток Б. Навички 21 століття 156
Додаток В. 6 стратегій навчання за таксономією Блума 157

Посібник розкриває методику навчання інформатики в початкових класах на засадах компетентнісного підходу, який підсилює практичну спрямованість предмета та на основі якого укладено Державний стандарт початкової освіти та чинні Типові освітні програми початкової школи. Зокрема висвітлено такі питання: шо включає це поняття; як постійний розвиток комп’ютерної техніки впливає на життя і які корективи вносить у методику навчання інформатики в початкових класах; чому вона зазнає постійного оновлення.
Для вчителів початкової школи, методистів, учнів та студентів педагогічних навчальних закладів усіх типів і тих, хто цікавиться питаннями методики викладання пропедевтичного курсу інформатики в молодшій школі.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine