Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами [Текст] : навчально-методичний посібник : для педагогічних працівників, які працюють з учнями з особливими освітніми потребам / Чайка Μ. C., Усатенко Г. В., Кривоногова О. В.
Publication: Київ : ФОП Усатенко Г. В., 2021Description: 80 с. : Іл. ; 211 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-97885-0-4.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 374.091.21(477)(072)Item type | Current library | Call number | Status | |
---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 374.091.2(477)(072) / Т33 (Browse shelf(Opens below)) | Available | |
![]() |
Школа № 7 | 374.091.2(477)(072) / Т33 (Browse shelf(Opens below)) | Available | |
![]() |
Школа № 7 | 374.091.2(477)(072) / Т33 (Browse shelf(Opens below)) | Available | |
![]() |
Школа № 7 | 374.091.2(477)(072) / Т33 (Browse shelf(Opens below)) | Available | |
![]() |
Школа № 7 | 374.091.2(477)(072) / Т33 (Browse shelf(Opens below)) | Available | |
![]() |
Школа № 7 | 374.091.2(477)(072) / Т33 (Browse shelf(Opens below)) | Available | |
![]() |
Школа № 7 | 374.091.2(477)(072) / Т33 (Browse shelf(Opens below)) | Available | |
![]() |
Школа № 7 | 374.091.2(477)(072) / Т33 (Browse shelf(Opens below)) | Available | |
![]() |
Школа № 7 | 374.091.2(477)(072) / Т33 (Browse shelf(Opens below)) | Available | |
![]() |
Школа № 7 | 374.091.2(477)(072) / Т33 (Browse shelf(Opens below)) | Available |
Схвалено для використання в освітньому процесі рішенням експертної комісії зі спеціальної педагогіки від 06 жовтня 2021 року (протокол № 8), № 6.0014-2021 у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам (лист № 22.1/12-Г-564 від 07.10.2021)
бібліогр. с. 76-77 (20 джерел)
Словник 5
РОЗДІЛ І
АДК В УКРАЇНІ ТА СВІТІ 14
1.1. Визначення АДК 14
1.2. Статистика 18
1.3. Нормативно-правова база 19
1.4. Запитання та практичні вправи 20
РОЗДІЛ IІ
ГРУПИ КОРИСТУВАЧІВ І ВИДИ АДК 21
2.1. Види АДК 21
2.2. Нозології в дитячому віці 26
2.3. Діагностика потреб в АДК у дитячому віці ЗО
2.4. Нозології в дорослому віці 36
2.5. Діагностика потреб в АДК у дорослому віці 39
2.6. Запитання та практичні вправи 40
РОЗДІЛ IІІ
ДОЦІЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ АДК У РІЗНИХ СФЕРАХ 41
3.1. Освітні установи 41
3.2. Медичні установи 46
3.3. Соціум 51
3.4. Родина 53
3.5. Запитання та практичні вправи 55
РОЗДІЛ IV
МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ 56
4.1. Методичні розробки занять — дитячий вік 56
4.2. Методичні розробки занять — дорослий вік 64
4.3. Запитання та практичні вправи 67
РОЗДІЛ V
УСПІШНІСТЬ 68
5.1. Моніторинг ефективності 68
5.2. Критерії успішності 69
5.3. Запитання та практичні вправи 71
РОЗДІЛ VІ ІСТОРІЇ УСПІХУ 72
Історії користувачів АДК 72
Література 76
Зразки українських піктограм 78
Подяки фахівцям 79
Навчально-методичний посібник розкриває зміст поняття альтернативна і додаткова комунікація (АДК) як сукупність способів спілкування, які використовуються у разі порушень словесного мовлення. У виданні наведено приклади допоміжних технологій для комунікації, практичні кейси використання АДК від українських громадських організацій, які займаються реабілітацією людей з інвалідністю. Навчально-методичний посібник розкриває практичний досвід використання АДК. Призначений для ознайомлення широкого загалу з можливостями, що існують для побудови ефективної комунікації у випадках мовленнєвих порушень.
There are no comments on this title.