Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу “Я досліджую світ” у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу [Текст] : навчально-методичний посібник / Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич

Автори: Гільберг Тетяна Георгіївна; Тарнавська Світлана Степанівна ; Павич Ніна МиколаївнаВихідні дані: Київ : Генеза, 2019Опис: 256 с. : Іл. ; 237 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-11-1069-3.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.016:502/504(072)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 №1178)
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 243 (23 джерела).Ресурси он-лайн: Гільберг_ЯдоСвіт_Метод_2.укр_(079-19)_S.indd[ISBN=978-966-11-1069-3].pdfАнотація:
    Основною метою посібника є формування відповідних Концепції Нової української школи та Державному стандарту початкової освіти методичних компетенцій учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ», зокрема у використанні діяльнісного підходу під час організації освітнього процесу.
    Для вчителів початкової школи, студентів ЗВПО, усіх небайдужих.
Зміст:
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ ТА ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
1.1. Теоретичні й методичні основи компетентнісного підходу як засобу досягнення освітніх завдань початкової школи 20
1.2. Ключові компетентності та їх реалізація в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» 26
1.3. Формування предметних компетентностей як сукупності знань, умінь, навичок з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 43
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Діяльнісний підхід до організації інтегрованого навчання 48
2.2. Навчання школярів умінь порівнювати та класифікувати 58
2.3. Формування в молодших школярів умінь установлювати причинно-наслідкові зв’язки на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 65
2.4. Формування у школярів умінь проведення спостережень, дослідів та експериментів 78
2.5. Особливості та роль екскурсій у пізнанні навколишнього світу 95
2.6. Моделювання як навчальна діяльність 110
2.7. Відбір змісту та застосування технологій, методів та прийомів навчання 118
2.8. Методика формування уявлень і понять у курсі «Я досліджую світ» (І цикл навчання) 126
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ УРОКУ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
3.1. Сучасний урок як виклик часу 132
3.2. Особливості викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 150
3.3. Освітнє середовище та його роль в організації уроку 161
3.4. Групова робота як засіб формування ключових компетентностей молодших школярів 168
3.5. Ігрова діяльності на уроці: особливості організації та ризики 178
3.6. Лепбук як новітній спосіб організації навчальної діяльності 184
3.7. Проектна діяльність на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 188
3.8. Як підготувати проект уроку та особливості його реалізації 209
3.9. Компетентнісно орієнтовані завдання як умова реалізації компетентнісного підходу до навчання 216
3.10. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 229
ДОДАТОК 244
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-107-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-107-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-107-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-107-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-107-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-107-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-107-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-107-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-107-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-107-10
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-107-11
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-107-12

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 №1178)

бібліогр. с. 243 (23 джерела)

ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ ТА ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
1.1. Теоретичні й методичні основи компетентнісного підходу як засобу досягнення освітніх завдань початкової школи 20
1.2. Ключові компетентності та їх реалізація в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» 26
1.3. Формування предметних компетентностей як сукупності знань, умінь, навичок з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 43
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Діяльнісний підхід до організації інтегрованого навчання 48
2.2. Навчання школярів умінь порівнювати та класифікувати 58
2.3. Формування в молодших школярів умінь установлювати причинно-наслідкові зв’язки на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 65
2.4. Формування у школярів умінь проведення спостережень, дослідів та експериментів 78
2.5. Особливості та роль екскурсій у пізнанні навколишнього світу 95
2.6. Моделювання як навчальна діяльність 110
2.7. Відбір змісту та застосування технологій, методів та прийомів навчання 118
2.8. Методика формування уявлень і понять у курсі «Я досліджую світ» (І цикл навчання) 126
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ УРОКУ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
3.1. Сучасний урок як виклик часу 132
3.2. Особливості викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 150
3.3. Освітнє середовище та його роль в організації уроку 161
3.4. Групова робота як засіб формування ключових компетентностей молодших школярів 168
3.5. Ігрова діяльності на уроці: особливості організації та ризики 178
3.6. Лепбук як новітній спосіб організації навчальної діяльності 184
3.7. Проектна діяльність на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 188
3.8. Як підготувати проект уроку та особливості його реалізації 209
3.9. Компетентнісно орієнтовані завдання як умова реалізації компетентнісного підходу до навчання 216
3.10. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 229
ДОДАТОК 244

Основною метою посібника є формування відповідних Концепції Нової української школи та Державному стандарту початкової освіти методичних компетенцій учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ», зокрема у використанні діяльнісного підходу під час організації освітнього процесу.
Для вчителів початкової школи, студентів ЗВПО, усіх небайдужих.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine