Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу “Я досліджую світ” у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу [Текст] : навчально-методичний посібник / Т. Гільберг, С. Тарнавська, Н. Павич

Автори: Гільберг Тетяна Георгіївна; Тарнавська Світлана Степанівна ; Павич Ніна МиколаївнаPublication: Київ : Генеза, 2019Description: 256 с. : Іл. ; 237 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-11-1069-3.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.016:502/504(072)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 №1178)
Bibliography: бібліогр. с. 243 (23 джерела).Online Resources:Гільберг_ЯдоСвіт_Метод_2.укр_(079-19)_S.indd[ISBN=978-966-11-1069-3].pdfАнотація:
    Основною метою посібника є формування відповідних Концепції Нової української школи та Державному стандарту початкової освіти методичних компетенцій учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ», зокрема у використанні діяльнісного підходу під час організації освітнього процесу.
    Для вчителів початкової школи, студентів ЗВПО, усіх небайдужих.
Зміст:
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ ТА ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
1.1. Теоретичні й методичні основи компетентнісного підходу як засобу досягнення освітніх завдань початкової школи 20
1.2. Ключові компетентності та їх реалізація в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» 26
1.3. Формування предметних компетентностей як сукупності знань, умінь, навичок з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 43
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Діяльнісний підхід до організації інтегрованого навчання 48
2.2. Навчання школярів умінь порівнювати та класифікувати 58
2.3. Формування в молодших школярів умінь установлювати причинно-наслідкові зв’язки на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 65
2.4. Формування у школярів умінь проведення спостережень, дослідів та експериментів 78
2.5. Особливості та роль екскурсій у пізнанні навколишнього світу 95
2.6. Моделювання як навчальна діяльність 110
2.7. Відбір змісту та застосування технологій, методів та прийомів навчання 118
2.8. Методика формування уявлень і понять у курсі «Я досліджую світ» (І цикл навчання) 126
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ УРОКУ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
3.1. Сучасний урок як виклик часу 132
3.2. Особливості викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 150
3.3. Освітнє середовище та його роль в організації уроку 161
3.4. Групова робота як засіб формування ключових компетентностей молодших школярів 168
3.5. Ігрова діяльності на уроці: особливості організації та ризики 178
3.6. Лепбук як новітній спосіб організації навчальної діяльності 184
3.7. Проектна діяльність на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 188
3.8. Як підготувати проект уроку та особливості його реалізації 209
3.9. Компетентнісно орієнтовані завдання як умова реалізації компетентнісного підходу до навчання 216
3.10. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 229
ДОДАТОК 244
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-107-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-107-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-107-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-107-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-107-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-107-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-107-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-107-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-107-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-107-10
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-107-11
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:502/504(072) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-107-12

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 №1178)

бібліогр. с. 243 (23 джерела)

ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ ТА ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
1.1. Теоретичні й методичні основи компетентнісного підходу як засобу досягнення освітніх завдань початкової школи 20
1.2. Ключові компетентності та їх реалізація в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» 26
1.3. Формування предметних компетентностей як сукупності знань, умінь, навичок з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 43
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Діяльнісний підхід до організації інтегрованого навчання 48
2.2. Навчання школярів умінь порівнювати та класифікувати 58
2.3. Формування в молодших школярів умінь установлювати причинно-наслідкові зв’язки на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 65
2.4. Формування у школярів умінь проведення спостережень, дослідів та експериментів 78
2.5. Особливості та роль екскурсій у пізнанні навколишнього світу 95
2.6. Моделювання як навчальна діяльність 110
2.7. Відбір змісту та застосування технологій, методів та прийомів навчання 118
2.8. Методика формування уявлень і понять у курсі «Я досліджую світ» (І цикл навчання) 126
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ УРОКУ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
3.1. Сучасний урок як виклик часу 132
3.2. Особливості викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 150
3.3. Освітнє середовище та його роль в організації уроку 161
3.4. Групова робота як засіб формування ключових компетентностей молодших школярів 168
3.5. Ігрова діяльності на уроці: особливості організації та ризики 178
3.6. Лепбук як новітній спосіб організації навчальної діяльності 184
3.7. Проектна діяльність на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 188
3.8. Як підготувати проект уроку та особливості його реалізації 209
3.9. Компетентнісно орієнтовані завдання як умова реалізації компетентнісного підходу до навчання 216
3.10. Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 229
ДОДАТОК 244

Основною метою посібника є формування відповідних Концепції Нової української школи та Державному стандарту початкової освіти методичних компетенцій учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ», зокрема у використанні діяльнісного підходу під час організації освітнього процесу.
Для вчителів початкової школи, студентів ЗВПО, усіх небайдужих.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine