Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу “Мистецтво” у 1-2 класах на засадах компетентнісного підходу [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. Масол
Publication: Київ : Генеза, 2019Description: 208 с. : Іл. ; 238 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-11-1070-9.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.016:7](072)Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-108-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-108-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-108-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-108-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-108-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-108-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-108-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-108-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-108-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-108-10 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-108-11 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016:7](072) / М29 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-108-12 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 №1178)
Вступ 5
Розділ 1. СУТНІСТЬ ІНТЕГРАЦІЇ В МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ
1.1. Філософські основи інтеграції 11
1.2. Мистецько-культурологічні основи інтеграції 13
1.3. Психологічні основи інтеграції 17
1.4. Дидактичні основи інтеграції 22
1.5. Художньо-педагогічні основи інтеграції 24
Розділ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МЕТОДИКИ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
2.1. Системний підхід до мистецької освіти 36
2.2. Функції і принципи загальної мистецької освіти 38
2.3. Мета і завдання навчання мистецтва 41
2.4. Базові компетентності 43
2.5. Особливості освітніх програм з мистецтва 44
2.6. Мистецький тезаурус як фактор інтеграції 48
Розділ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВА
3.1. Проектування і моделювання уроків мистецтва 53
3.2. Типи, жанри і структура уроків 55
3.3. Художньо-педагогічна драматургія уроку мистецтва 57
3.4. Основні види діяльності учнів на уроках мистецтва 58
3.5. Взаємоузгодження домінантних і синтетичних видів мистецтва в інтегрованому курсі 60
3.6. Естетизація освітнього середовища 63
Розділ 4. ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО»
4.1. Сутність поняття «педагогічна технологія» 74
4.2. Інтегративні художньо-педагогічні технології - фундамент методики викладання мистецтва 77
4.3. Ігрові художньо-педагогічні технології 87
4.4. Проблемно-евристичні художньо-педагогічні технології 110
4.5. Інтерактивні художньо-педагогічні технології 121
4.6. Сугестивні та естетотерапевтичні художньо-педагогічні технології 131
4.7. Музейні художньо-педагогічні технології 136
4.8. Медіатехнології 138
Розділ 5. ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ НУШ
5.1. Мовна компетентність 147
5.2. Математична компетентність 149
5.3. Компетентності в галузі техніки та технологій 150
5.4. Екологічна компетентність 151
5.5. Інформаційна компетентність 154
5.6. Підприємливість і фінансова грамотність 156
Розділ 6. МЕТОДИКА ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
6.1. Теоретичні засади оцінювання освітніх результатів 157
6.2. Види, принципи й технології оцінювання 159
Додатки 172
Бібліографія 204
Запропонований методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорію інтеграції, яка є методологічним і дидактичним фундаментом методики викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в закладах початкової освіти, а також ознайомитися з інноваційними освітніми технологіями.
Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.
There are no comments on this title.