Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу “Мистецтво” у 1-2 класах на засадах компетентнісного підходу [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. Масол

Автор: Масол Людмила МихайлівнаВихідні дані: Київ : Генеза, 2019Опис: 208 с. : Іл. ; 238 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-11-1070-9.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.016:7](072)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 №1178)
Анотація:
    Запропонований методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорію інтеграції, яка є методологічним і дидактичним фундаментом методики викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в закладах початкової освіти, а також ознайомитися з інноваційними освітніми технологіями.
    Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.
Зміст:
Вступ 5
Розділ 1. СУТНІСТЬ ІНТЕГРАЦІЇ В МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ
1.1. Філософські основи інтеграції 11
1.2. Мистецько-культурологічні основи інтеграції 13
1.3. Психологічні основи інтеграції 17
1.4. Дидактичні основи інтеграції 22
1.5. Художньо-педагогічні основи інтеграції 24
Розділ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МЕТОДИКИ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
2.1. Системний підхід до мистецької освіти 36
2.2. Функції і принципи загальної мистецької освіти 38
2.3. Мета і завдання навчання мистецтва 41
2.4. Базові компетентності 43
2.5. Особливості освітніх програм з мистецтва 44
2.6. Мистецький тезаурус як фактор інтеграції 48
Розділ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВА
3.1. Проектування і моделювання уроків мистецтва 53
3.2. Типи, жанри і структура уроків 55
3.3. Художньо-педагогічна драматургія уроку мистецтва 57
3.4. Основні види діяльності учнів на уроках мистецтва 58
3.5. Взаємоузгодження домінантних і синтетичних видів мистецтва в інтегрованому курсі 60
3.6. Естетизація освітнього середовища 63
Розділ 4. ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО»
4.1. Сутність поняття «педагогічна технологія» 74
4.2. Інтегративні художньо-педагогічні технології - фундамент методики викладання мистецтва 77
4.3. Ігрові художньо-педагогічні технології 87
4.4. Проблемно-евристичні художньо-педагогічні технології 110
4.5. Інтерактивні художньо-педагогічні технології 121
4.6. Сугестивні та естетотерапевтичні художньо-педагогічні технології 131
4.7. Музейні художньо-педагогічні технології 136
4.8. Медіатехнології 138
Розділ 5. ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ НУШ
5.1. Мовна компетентність 147
5.2. Математична компетентність 149
5.3. Компетентності в галузі техніки та технологій 150
5.4. Екологічна компетентність 151
5.5. Інформаційна компетентність 154
5.6. Підприємливість і фінансова грамотність 156
Розділ 6. МЕТОДИКА ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
6.1. Теоретичні засади оцінювання освітніх результатів 157
6.2. Види, принципи й технології оцінювання 159
Додатки 172
Бібліографія 204
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-108-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-108-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-108-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-108-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-108-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-108-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-108-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-108-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-108-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-108-10
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-108-11
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.016:7](072) / М29 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-108-12

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 №1178)

Вступ 5
Розділ 1. СУТНІСТЬ ІНТЕГРАЦІЇ В МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ
1.1. Філософські основи інтеграції 11
1.2. Мистецько-культурологічні основи інтеграції 13
1.3. Психологічні основи інтеграції 17
1.4. Дидактичні основи інтеграції 22
1.5. Художньо-педагогічні основи інтеграції 24
Розділ 2. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ МЕТОДИКИ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
2.1. Системний підхід до мистецької освіти 36
2.2. Функції і принципи загальної мистецької освіти 38
2.3. Мета і завдання навчання мистецтва 41
2.4. Базові компетентності 43
2.5. Особливості освітніх програм з мистецтва 44
2.6. Мистецький тезаурус як фактор інтеграції 48
Розділ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ МИСТЕЦТВА
3.1. Проектування і моделювання уроків мистецтва 53
3.2. Типи, жанри і структура уроків 55
3.3. Художньо-педагогічна драматургія уроку мистецтва 57
3.4. Основні види діяльності учнів на уроках мистецтва 58
3.5. Взаємоузгодження домінантних і синтетичних видів мистецтва в інтегрованому курсі 60
3.6. Естетизація освітнього середовища 63
Розділ 4. ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО»
4.1. Сутність поняття «педагогічна технологія» 74
4.2. Інтегративні художньо-педагогічні технології - фундамент методики викладання мистецтва 77
4.3. Ігрові художньо-педагогічні технології 87
4.4. Проблемно-евристичні художньо-педагогічні технології 110
4.5. Інтерактивні художньо-педагогічні технології 121
4.6. Сугестивні та естетотерапевтичні художньо-педагогічні технології 131
4.7. Музейні художньо-педагогічні технології 136
4.8. Медіатехнології 138
Розділ 5. ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ МИСТЕЦТВА ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ НУШ
5.1. Мовна компетентність 147
5.2. Математична компетентність 149
5.3. Компетентності в галузі техніки та технологій 150
5.4. Екологічна компетентність 151
5.5. Інформаційна компетентність 154
5.6. Підприємливість і фінансова грамотність 156
Розділ 6. МЕТОДИКА ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
6.1. Теоретичні засади оцінювання освітніх результатів 157
6.2. Види, принципи й технології оцінювання 159
Додатки 172
Бібліографія 204

Запропонований методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорію інтеграції, яка є методологічним і дидактичним фундаментом методики викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в закладах початкової освіти, а також ознайомитися з інноваційними освітніми технологіями.
Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine