Нова українська школа: порадник вихователю групи продовженого дня у закладах загальної середньої освіти [Текст] : навчально-методичний посібник / Г. І. Дмитрів, H. В. Фреїк, О. Т. Владика, H. В. Глинянюк, О. Є. Грицюк, Н. Μ. Добрянська, Р. Μ. Маротчак, P. С. Семанюк, P. Е. Скрипник, Μ. Б. Тарасюк, У. С. Фущич

Автори: Дмитрів Галина Іванівна; Фреїк Надія Василівна ; Владика Олександра Тадеївна ; Глинянюк H. В. ; Грицюк О. Є. ; Добрянська Н. Μ. ; Маротчак Р. Μ. ; Семанюк P. С. ; Скрипник P. Е. ; Тарасюк Μ. Б. ; Фущич У. С.Вихідні дані: Львів : Видавництво "Світ", 2019Опис: 224 с. : Іл. ; 215 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-914-232-0.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 37.091 (477)(072)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 № 1178)
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 216-223 (132 джерела).Анотація:
    Навчально-методичний посібник має на меті зорієнтувати користувачів на педагогічне керівництво самопідготовкою здобувана освіти в другій половині дня. Запропоновано модель педагогічного керівництва, структуру, конструктор, алгоритм і методичні рекомендації щодо проведення самопідготовки, ігротеку, інтерактивні та здоров'язбережувальні вправи, ментальні карти, кращі практики й авторські моделі занять самопідготовки.
Зміст:
ВІД АВТОРІВ 5
1. УМІННЯ ВЧИТИСЯ ЯК КЛЮЧОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ 7
1.1. Психолого-педагогічні умови формування в учнів ключової компетентності-уміння вчитися 7
1.2. Рекомендації педагогам і батькам щодо формування у дітей уміння вчитися 17
2. САМОСТІЙНА ДОМАШНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ 20
2.1. Домашня навчальна робота: теоретичний і практичний аспекти 20
2.2. Педагогічне керівництво самопідготовкою як основною формою освітнього процесу в другій половині дня 29
2.3. Методичні рекомендації щодо організації та проведення самопідготовки 37
3. ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І МЕТОДІВ ПІД ЧАС САМОПІДГОТОВКИ 53
3.1. Інтеракція під час організації навчальної діяльності у другій половині дня - один зі шляхів активізації самостійної роботи 53
3.2. Кооперативне навчання - засіб побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу 56
3.3. Використання методу проектів під час самопідготовки як інструменту компетентнісно зорієнтованої освіти в другій половині дня 62
3.4. Формування інформаційно-цифрової компетентності учня під час самопідготовки 63
3.5. Сторітелінг як метод формування комунікативної компетентності учнів під час домашньої навчальної діяльності 68
3.6. Використання технології «лепбук» для активізації пізнавальної діяльності учнів 72
3.7. Формування навичок раціонального використання часу у самостійній навчальній діяльності учнів засобами таймменеджменту 76
3.8. Ігрові технології як засіб активізації навчальної діяльності учнів під час самопідготовки 84
3.9. Застосування ігрової технології «Хрестики-нулики» у процесі узагальнення і систематизації знань під час самопідготовки 91
3.10. Здоров'язбережувальні технології та їх застосування під час самопідготовки 93
3.11. Інтерактивне навчання під час самопідготовки - запорука ефективної організації пізнавальної діяльності учнів у другій половині дня 97
3.12. Застосування методики Валерія Едігея для інтелектуального розвитку вихованців 103
3.13. Метод «Шість Капелюхів Мислення» Едварда де Боно як засіб розвитку критичного мислення 104
4. АВТОРСЬКІ МОДЕЛІ ТА ПРАКТИКИ 107
Модель самопідготовки «Монітор» 107
Пізнавальний калейдоскоп (із використанням ігрової технології «Хрестики-нулики») 109
Скарби України (квест) 120
На гостини до пана Рататуя 128
А вже весна, а вже красна (із використанням методу Едварда де Боно «Шість Капелюхів Мислення») 134
До казкової Країни знань 137
Осінні турботи 140
5. ПРОФЕСІЙНА СКАРБНИЧКА ВИХОВАТЕЛЯ 145
ГЛОСАРІЙ 207
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 216
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.091 (477)(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-110-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.091 (477)(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-110-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 37.091 (477)(072) / Н75 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-110-2

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 № 1178)

За редакцією:
Г. І. Дмитрів - методиста лабораторії управління та організації освіти Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
Г. Д. Стрільник - координатора АТМП, завідувача лабораторії педагогічного досвіду, старшого викладача кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Рецензенти:
І. В. Стражнікова - доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»;
О. І. Климишин - доктор психологічних наук, професор кафедри педагогічної та вікової психології ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».

бібліогр. с. 216-223 (132 джерела)

ВІД АВТОРІВ 5
1. УМІННЯ ВЧИТИСЯ ЯК КЛЮЧОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ 7
1.1. Психолого-педагогічні умови формування в учнів ключової компетентності-уміння вчитися 7
1.2. Рекомендації педагогам і батькам щодо формування у дітей уміння вчитися 17
2. САМОСТІЙНА ДОМАШНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ 20
2.1. Домашня навчальна робота: теоретичний і практичний аспекти 20
2.2. Педагогічне керівництво самопідготовкою як основною формою освітнього процесу в другій половині дня 29
2.3. Методичні рекомендації щодо організації та проведення самопідготовки 37
3. ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І МЕТОДІВ ПІД ЧАС САМОПІДГОТОВКИ 53
3.1. Інтеракція під час організації навчальної діяльності у другій половині дня - один зі шляхів активізації самостійної роботи 53
3.2. Кооперативне навчання - засіб побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу 56
3.3. Використання методу проектів під час самопідготовки як інструменту компетентнісно зорієнтованої освіти в другій половині дня 62
3.4. Формування інформаційно-цифрової компетентності учня під час самопідготовки 63
3.5. Сторітелінг як метод формування комунікативної компетентності учнів під час домашньої навчальної діяльності 68
3.6. Використання технології «лепбук» для активізації пізнавальної діяльності учнів 72
3.7. Формування навичок раціонального використання часу у самостійній навчальній діяльності учнів засобами таймменеджменту 76
3.8. Ігрові технології як засіб активізації навчальної діяльності учнів під час самопідготовки 84
3.9. Застосування ігрової технології «Хрестики-нулики» у процесі узагальнення і систематизації знань під час самопідготовки 91
3.10. Здоров'язбережувальні технології та їх застосування під час самопідготовки 93
3.11. Інтерактивне навчання під час самопідготовки - запорука ефективної організації пізнавальної діяльності учнів у другій половині дня 97
3.12. Застосування методики Валерія Едігея для інтелектуального розвитку вихованців 103
3.13. Метод «Шість Капелюхів Мислення» Едварда де Боно як засіб розвитку критичного мислення 104
4. АВТОРСЬКІ МОДЕЛІ ТА ПРАКТИКИ 107
Модель самопідготовки «Монітор» 107
Пізнавальний калейдоскоп (із використанням ігрової технології «Хрестики-нулики») 109
Скарби України (квест) 120
На гостини до пана Рататуя 128
А вже весна, а вже красна (із використанням методу Едварда де Боно «Шість Капелюхів Мислення») 134
До казкової Країни знань 137
Осінні турботи 140
5. ПРОФЕСІЙНА СКАРБНИЧКА ВИХОВАТЕЛЯ 145
ГЛОСАРІЙ 207
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 216

Навчально-методичний посібник має на меті зорієнтувати користувачів на педагогічне керівництво самопідготовкою здобувана освіти в другій половині дня. Запропоновано модель педагогічного керівництва, структуру, конструктор, алгоритм і методичні рекомендації щодо проведення самопідготовки, ігротеку, інтерактивні та здоров'язбережувальні вправи, ментальні карти, кращі практики й авторські моделі занять самопідготовки.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine