Нова українська школа: інноваційна система оцінювання результатів навчання учнів початкової школи [Текст] : навчально-методичний посібник / О. В. Онопрієнко

Автор: Онопрієнко Оксана ВолодимирівнаPublication: Харків : Видавництво "Ранок", 2021Description: 208 с. : Іл. ; 219 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-617-09-7618-5.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.091.26.02
Загальні примітки:
Схвалено для використання в освітньому процесі (Рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 07.10.2021 року (протокол №8). Зареєстровано у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за № 2.0346-2021)
Bibliography: бібліогр. по розділах.Анотація:
    У посібнику розкрито дидактико-методичні засади здійснення контролю й оцінювання результатів навчання молодших школярів у контексті реалізації новітніх функцій контрольно-оцінювальної діяльності. Визначено змістовий діапазон навчальних досягнень учнів початкової школи; описано методику створення інструментів вимірювання навчальних досягнень на різних етапах процесу навчання.
    Призначено для науковців, викладачів закладів вищої педагогічної освіти, учителів, здобувачів вищої освіти, авторів підручників і посібників для початкової школи.
Зміст:
Передмова 3
Розділ 1. Що розуміти під «результатами навчання» в початковій освіті
1.1. Про результати навчання з позицій дидактики та психології 4
1.2. Як цілі навчання пов’язані з результатами навчання молодших школярів 21
1.3. Що належить до кола результатів навчання в НУШ 28
1.4. Як відбиваються функції освітніх галузей на результатах компетентнісно орієнтованої освіти 44
Розділ 2. Що являють собою контроль і оцінювання в початковій школі
2.1. Які ідеї реалізуються в контрольно-оцінювальній діяльності 52
2.2. Що входить до складу контрольно-оцінювальної діяльності 61
2.3. Які функції виконує контрольно-оцінювальна діяльність у початковій освіті 64
2.4. Що важливо знати про критерії контролю й оцінювання 81
2.5. Які форми, методи та засоби забезпечують контроль і оцінювання навчальних досягнень молодших школярів 96
Про методи індивідуального контролю 98
Про тестові завдання 103
Про компетентнісно орієнтовані завдання 108
Про квести і навчальні проекти 113
Про тести навчальних досягнень 115
Про учнівські портфоліо 119
Про моніторинг навчальних досягнень 125
Розділ 3. Як розробити інструментарій вимірювання результатів навчання молодших школярів
3.1. Які вимоги до розроблення інструментарію оцінювання результатів навчання 132
3.2. Як розробити інструментарій формувального оцінювання навчальних досягнень учнів 143
3.3. Як розробити інструментарій для вхідного діагностування навчальності учнів 163
3.4. Як конструювати інструментарій підсумкового оцінювання навчальних досягнень 169
Словник основних понять 199
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26.02 / О-59 (Browse shelf(Opens below)) Available м-109-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26.02 / О-59 (Browse shelf(Opens below)) Available м-109-10
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26.02 / О-59 (Browse shelf(Opens below)) Available м-109-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26.02 / О-59 (Browse shelf(Opens below)) Available м-109-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26.02 / О-59 (Browse shelf(Opens below)) Available м-109-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26.02 / О-59 (Browse shelf(Opens below)) Available м-109-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26.02 / О-59 (Browse shelf(Opens below)) Available м-109-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26.02 / О-59 (Browse shelf(Opens below)) Available м-109-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26.02 / О-59 (Browse shelf(Opens below)) Available м-109-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26.02 / О-59 (Browse shelf(Opens below)) Available м-109-8

Схвалено для використання в освітньому процесі (Рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 07.10.2021 року (протокол №8). Зареєстровано у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам за № 2.0346-2021)

бібліогр. по розділах

Передмова 3
Розділ 1. Що розуміти під «результатами навчання» в початковій освіті
1.1. Про результати навчання з позицій дидактики та психології 4
1.2. Як цілі навчання пов’язані з результатами навчання молодших школярів 21
1.3. Що належить до кола результатів навчання в НУШ 28
1.4. Як відбиваються функції освітніх галузей на результатах компетентнісно орієнтованої освіти 44
Розділ 2. Що являють собою контроль і оцінювання в початковій школі
2.1. Які ідеї реалізуються в контрольно-оцінювальній діяльності 52
2.2. Що входить до складу контрольно-оцінювальної діяльності 61
2.3. Які функції виконує контрольно-оцінювальна діяльність у початковій освіті 64
2.4. Що важливо знати про критерії контролю й оцінювання 81
2.5. Які форми, методи та засоби забезпечують контроль і оцінювання навчальних досягнень молодших школярів 96
Про методи індивідуального контролю 98
Про тестові завдання 103
Про компетентнісно орієнтовані завдання 108
Про квести і навчальні проекти 113
Про тести навчальних досягнень 115
Про учнівські портфоліо 119
Про моніторинг навчальних досягнень 125
Розділ 3. Як розробити інструментарій вимірювання результатів навчання молодших школярів
3.1. Які вимоги до розроблення інструментарію оцінювання результатів навчання 132
3.2. Як розробити інструментарій формувального оцінювання навчальних досягнень учнів 143
3.3. Як розробити інструментарій для вхідного діагностування навчальності учнів 163
3.4. Як конструювати інструментарій підсумкового оцінювання навчальних досягнень 169
Словник основних понять 199

У посібнику розкрито дидактико-методичні засади здійснення контролю й оцінювання результатів навчання молодших школярів у контексті реалізації новітніх функцій контрольно-оцінювальної діяльності. Визначено змістовий діапазон навчальних досягнень учнів початкової школи; описано методику створення інструментів вимірювання навчальних досягнень на різних етапах процесу навчання.
Призначено для науковців, викладачів закладів вищої педагогічної освіти, учителів, здобувачів вищої освіти, авторів підручників і посібників для початкової школи.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine