Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання в 1-2 класах закладів загальної середньої освіти [Текст] : навчально-методичний посібник / О. Фідкевич, Н. Бакуліна
Вихідні дані: Київ : Генеза, 2019Опис: 64 с. : Іл. ; 212 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-11-1063-1.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.091.26(072)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-116-12 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-116-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-116-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-116-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-116-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-116-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-116-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-116-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-116-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-116-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-116-10 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-116-11 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 № 1178)
бібліогр. с. 61-63 (32 джерела)
Вступ 4
Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання 7
Формувальне оцінювання в сучасній системі оцінювання навчальних досягнень учнів 7
Сутнісні ознаки формувального оцінювання 10
Основні принципи та умови реалізації формувального оцінювання 14
Цілепокладання та вироблення критеріїв у процесі формувального оцінювання 16
Постановка цілей уроку. Таксономія Б. Блума 16
Афективні та психомоторні цілі 18
Таксономія Л. Андерсона та Д. Кратвола. Конструктор навчальних цілей 21
Стратегії критичного мислення на етапі цілепокладання 25
Вироблення критеріїв оцінювання 29
Забезпечення активної участі учнів у процесі пізнання 31
Зворотний зв'язок 31
Самооцінювання та взаємооцінювання 35
Компетентнісно орієнтовані завдання в контексті формувального оцінювання 39
Самооцінювання та взаємооцінювання навчальної діяльності під час проведення «Щоденних 5» 43
Метод проектів. Особливості оцінювання учнівських проектів 47
Портфоліо як технологія формувального оцінювання 51
Корекція навчальної діяльності у процесі формувального оцінювання 55
Післямова 57
Додатки 59
Список використаних джерел 61
Основною метою посібника є розкриття принципів, істотних ознак та особливостей реалізації формувального оцінювання у І циклі початкової школи (1-2 класи); аналіз відмінностей між формувальним та поточним і підсумковим оцінюванням; характеристика основних етапів формувального оцінювання; презентування техніки такого оцінювання.
Немає коментарів для цієї одиниці.