Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання в 1-2 класах закладів загальної середньої освіти [Текст] : навчально-методичний посібник / О. Фідкевич, Н. Бакуліна

Автори: Фідкевич Олена Львівна; Бакуліна Наталія ВалеріївнаPublication: Київ : Генеза, 2019Description: 64 с. : Іл. ; 212 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-11-1063-1.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.091.26(072)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 № 1178)
Bibliography: бібліогр. с. 61-63 (32 джерела).Анотація:
    Основною метою посібника є розкриття принципів, істотних ознак та особливостей реалізації формувального оцінювання у І циклі початкової школи (1-2 класи); аналіз відмінностей між формувальним та поточним і підсумковим оцінюванням; характеристика основних етапів формувального оцінювання; презентування техніки такого оцінювання.
Зміст:
Вступ 4
Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання 7
Формувальне оцінювання в сучасній системі оцінювання навчальних досягнень учнів 7
Сутнісні ознаки формувального оцінювання 10
Основні принципи та умови реалізації формувального оцінювання 14
Цілепокладання та вироблення критеріїв у процесі формувального оцінювання 16
Постановка цілей уроку. Таксономія Б. Блума 16
Афективні та психомоторні цілі 18
Таксономія Л. Андерсона та Д. Кратвола. Конструктор навчальних цілей 21
Стратегії критичного мислення на етапі цілепокладання 25
Вироблення критеріїв оцінювання 29
Забезпечення активної участі учнів у процесі пізнання 31
Зворотний зв'язок 31
Самооцінювання та взаємооцінювання 35
Компетентнісно орієнтовані завдання в контексті формувального оцінювання 39
Самооцінювання та взаємооцінювання навчальної діяльності під час проведення «Щоденних 5» 43
Метод проектів. Особливості оцінювання учнівських проектів 47
Портфоліо як технологія формувального оцінювання 51
Корекція навчальної діяльності у процесі формувального оцінювання 55
Післямова 57
Додатки 59
Список використаних джерел 61
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) Available м-116-12
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) Available м-116-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) Available м-116-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) Available м-116-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) Available м-116-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) Available м-116-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) Available м-116-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) Available м-116-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) Available м-116-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) Available м-116-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) Available м-116-10
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) Available м-116-11

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 № 1178)

бібліогр. с. 61-63 (32 джерела)

Вступ 4
Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання 7
Формувальне оцінювання в сучасній системі оцінювання навчальних досягнень учнів 7
Сутнісні ознаки формувального оцінювання 10
Основні принципи та умови реалізації формувального оцінювання 14
Цілепокладання та вироблення критеріїв у процесі формувального оцінювання 16
Постановка цілей уроку. Таксономія Б. Блума 16
Афективні та психомоторні цілі 18
Таксономія Л. Андерсона та Д. Кратвола. Конструктор навчальних цілей 21
Стратегії критичного мислення на етапі цілепокладання 25
Вироблення критеріїв оцінювання 29
Забезпечення активної участі учнів у процесі пізнання 31
Зворотний зв'язок 31
Самооцінювання та взаємооцінювання 35
Компетентнісно орієнтовані завдання в контексті формувального оцінювання 39
Самооцінювання та взаємооцінювання навчальної діяльності під час проведення «Щоденних 5» 43
Метод проектів. Особливості оцінювання учнівських проектів 47
Портфоліо як технологія формувального оцінювання 51
Корекція навчальної діяльності у процесі формувального оцінювання 55
Післямова 57
Додатки 59
Список використаних джерел 61

Основною метою посібника є розкриття принципів, істотних ознак та особливостей реалізації формувального оцінювання у І циклі початкової школи (1-2 класи); аналіз відмінностей між формувальним та поточним і підсумковим оцінюванням; характеристика основних етапів формувального оцінювання; презентування техніки такого оцінювання.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine