Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання в 1-2 класах закладів загальної середньої освіти [Текст] : навчально-методичний посібник / О. Фідкевич, Н. Бакуліна

Автори: Фідкевич Олена Львівна; Бакуліна Наталія ВалеріївнаВихідні дані: Київ : Генеза, 2019Опис: 64 с. : Іл. ; 212 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-11-1063-1.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.091.26(072)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 № 1178)
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 61-63 (32 джерела).Анотація:
    Основною метою посібника є розкриття принципів, істотних ознак та особливостей реалізації формувального оцінювання у І циклі початкової школи (1-2 класи); аналіз відмінностей між формувальним та поточним і підсумковим оцінюванням; характеристика основних етапів формувального оцінювання; презентування техніки такого оцінювання.
Зміст:
Вступ 4
Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання 7
Формувальне оцінювання в сучасній системі оцінювання навчальних досягнень учнів 7
Сутнісні ознаки формувального оцінювання 10
Основні принципи та умови реалізації формувального оцінювання 14
Цілепокладання та вироблення критеріїв у процесі формувального оцінювання 16
Постановка цілей уроку. Таксономія Б. Блума 16
Афективні та психомоторні цілі 18
Таксономія Л. Андерсона та Д. Кратвола. Конструктор навчальних цілей 21
Стратегії критичного мислення на етапі цілепокладання 25
Вироблення критеріїв оцінювання 29
Забезпечення активної участі учнів у процесі пізнання 31
Зворотний зв'язок 31
Самооцінювання та взаємооцінювання 35
Компетентнісно орієнтовані завдання в контексті формувального оцінювання 39
Самооцінювання та взаємооцінювання навчальної діяльності під час проведення «Щоденних 5» 43
Метод проектів. Особливості оцінювання учнівських проектів 47
Портфоліо як технологія формувального оцінювання 51
Корекція навчальної діяльності у процесі формувального оцінювання 55
Післямова 57
Додатки 59
Список використаних джерел 61
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-116-12
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-116-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-116-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-116-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-116-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-116-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-116-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-116-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-116-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-116-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-116-10
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-116-11

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 04.09.2019 № 1178)

бібліогр. с. 61-63 (32 джерела)

Вступ 4
Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання 7
Формувальне оцінювання в сучасній системі оцінювання навчальних досягнень учнів 7
Сутнісні ознаки формувального оцінювання 10
Основні принципи та умови реалізації формувального оцінювання 14
Цілепокладання та вироблення критеріїв у процесі формувального оцінювання 16
Постановка цілей уроку. Таксономія Б. Блума 16
Афективні та психомоторні цілі 18
Таксономія Л. Андерсона та Д. Кратвола. Конструктор навчальних цілей 21
Стратегії критичного мислення на етапі цілепокладання 25
Вироблення критеріїв оцінювання 29
Забезпечення активної участі учнів у процесі пізнання 31
Зворотний зв'язок 31
Самооцінювання та взаємооцінювання 35
Компетентнісно орієнтовані завдання в контексті формувального оцінювання 39
Самооцінювання та взаємооцінювання навчальної діяльності під час проведення «Щоденних 5» 43
Метод проектів. Особливості оцінювання учнівських проектів 47
Портфоліо як технологія формувального оцінювання 51
Корекція навчальної діяльності у процесі формувального оцінювання 55
Післямова 57
Додатки 59
Список використаних джерел 61

Основною метою посібника є розкриття принципів, істотних ознак та особливостей реалізації формувального оцінювання у І циклі початкової школи (1-2 класи); аналіз відмінностей між формувальним та поточним і підсумковим оцінюванням; характеристика основних етапів формувального оцінювання; презентування техніки такого оцінювання.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine