Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти [Текст] : навчально-методичний посібник для педагогічних працівників / О. Фідкевич, Н. Богданець-Білоскаленко
Publication: Київ : Генеза, 2020Description: 96 с. : Іл. ; 238 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-11-1151-5.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.091.26(072)Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-113-11 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-113-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-113-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-113-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-113-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-113-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-113-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-113-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-113-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-113-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.091.26(072) / Ф50 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-113-10 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 13.10.2020 № 1/11-7029)
бібліогр. с. 92-94 (8+29 джерел)
Вступ 4
І. ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ЧИННИК МОДЕРНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
1.1. Роль формувального оцінювання у процесі трансформації системи оцінювання навчальних результатів учнів початкової школи. Особливості оцінювання результатів навчання в 3-4 класах початкової школи 6
1.2. Основні принципи та умови реалізації формувального оцінювання. Переваги й ризики у процесі його запровадження 11
II. ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК «ОЦІНЮВАННЯ ДЛЯ НАВЧАННЯ»
2.1. Модель формувального оцінювання. Стратегії оцінювання. Особливості реалізації етапів формувального оцінювання в 3-4 класах початкової школи 17
2.2. Етап цілепокладання. Таксономія Б. Блума і таксономія Л. Андерсона і Д. Кратвола, їх відображення в модельних програмах 3-4 класів 22
2.3. Розвиток критичного мислення у процесі формувального оцінювання учнів 3-4 класів. Стратегії критичного мислення на етапі цілепокладання 34
2.4. Вироблення критеріїв оцінювання на етапі цілепокладання 42
III. ПРИНЦИПИ ТА ПРИЙОМИ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ
3.1. Особливості зворотного зв’язку в 3—4 класах 45
3.2. Принципи і форми самооцінювання та взаємооцінювання 50
3.3. Портфоліо як технологія формувального оцінювання. Портфоліо учнів 3-4 класів 53
3.4. Корекція навчальної діяльності у процесі формувального оцінювання 58
IV. ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ
4.1. Розвиток умінь самооцінювання та взаємооцінювання навчальної діяльності під час проведення «Щоденних 5». Особливості застосування «Щоденних 5» у 3—4 класах 61
4.2. Метод проектів і формувальне оцінювання. Особливості оцінювання учнівських проектів у 3-4 класах 66
4.3. Формувальне оцінювання в моделі багатомовної освіти для закладів загальної середньої освіти з навчанням мов національних меншин. Мовне портфоліо 73
4.4. Формувальне оцінювання в умовах дистанційного навчання 83
Післямова 86
Додаток 1. Опитувальники для вчителів щодо здійснення самоаналізу 88
Додаток 2. Глосарій основних понять 90
Бібліографія 92
Запропонований навчально-методичний посібник покликаний допомогти вчителям опанувати теорію і практику формувального оцінювання, розкрити його роль у навчанні учнів 3-4 класів в умовах Нової української школи.
Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.
There are no comments on this title.