Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти [Текст] : навчально-методичний посібник для педагогічних працівників / О. Фідкевич, Н. Богданець-Білоскаленко

Автори: Фідкевич Олена Львівна; Богданець-Білоскаленко Наталія ІванівнаВихідні дані: Київ : Генеза, 2020Опис: 96 с. : Іл. ; 238 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-11-1151-5.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.091.26(072)
Загальні примітки:
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 13.10.2020 № 1/11-7029)
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 92-94 (8+29 джерел).Анотація:
    Запропонований навчально-методичний посібник покликаний допомогти вчителям опанувати теорію і практику формувального оцінювання, розкрити його роль у навчанні учнів 3-4 класів в умовах Нової української школи.
    Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.
Примітки про зміст:
Вступ 4
І. ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ЧИННИК МОДЕРНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
1.1. Роль формувального оцінювання у процесі трансформації системи оцінювання навчальних результатів учнів початкової школи. Особливості оцінювання результатів навчання в 3-4 класах початкової школи 6
1.2. Основні принципи та умови реалізації формувального оцінювання. Переваги й ризики у процесі його запровадження 11
II. ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК «ОЦІНЮВАННЯ ДЛЯ НАВЧАННЯ»
2.1. Модель формувального оцінювання. Стратегії оцінювання. Особливості реалізації етапів формувального оцінювання в 3-4 класах початкової школи 17
2.2. Етап цілепокладання. Таксономія Б. Блума і таксономія Л. Андерсона і Д. Кратвола, їх відображення в модельних програмах 3-4 класів 22
2.3. Розвиток критичного мислення у процесі формувального оцінювання учнів 3-4 класів. Стратегії критичного мислення на етапі цілепокладання 34
2.4. Вироблення критеріїв оцінювання на етапі цілепокладання 42
III. ПРИНЦИПИ ТА ПРИЙОМИ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ
3.1. Особливості зворотного зв’язку в 3—4 класах 45
3.2. Принципи і форми самооцінювання та взаємооцінювання 50
3.3. Портфоліо як технологія формувального оцінювання. Портфоліо учнів 3-4 класів 53
3.4. Корекція навчальної діяльності у процесі формувального оцінювання 58
IV. ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ
4.1. Розвиток умінь самооцінювання та взаємооцінювання навчальної діяльності під час проведення «Щоденних 5». Особливості застосування «Щоденних 5» у 3—4 класах 61
4.2. Метод проектів і формувальне оцінювання. Особливості оцінювання учнівських проектів у 3-4 класах 66
4.3. Формувальне оцінювання в моделі багатомовної освіти для закладів загальної середньої освіти з навчанням мов національних меншин. Мовне портфоліо 73
4.4. Формувальне оцінювання в умовах дистанційного навчання 83
Післямова 86
Додаток 1. Опитувальники для вчителів щодо здійснення самоаналізу 88
Додаток 2. Глосарій основних понять 90
Бібліографія 92
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-113-11
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-113-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-113-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-113-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-113-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-113-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-113-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-113-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-113-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-113-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3.091.26(072) / Ф50 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-113-10

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 13.10.2020 № 1/11-7029)

бібліогр. с. 92-94 (8+29 джерел)

Вступ 4
І. ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ЧИННИК МОДЕРНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
1.1. Роль формувального оцінювання у процесі трансформації системи оцінювання навчальних результатів учнів початкової школи. Особливості оцінювання результатів навчання в 3-4 класах початкової школи 6
1.2. Основні принципи та умови реалізації формувального оцінювання. Переваги й ризики у процесі його запровадження 11
II. ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК «ОЦІНЮВАННЯ ДЛЯ НАВЧАННЯ»
2.1. Модель формувального оцінювання. Стратегії оцінювання. Особливості реалізації етапів формувального оцінювання в 3-4 класах початкової школи 17
2.2. Етап цілепокладання. Таксономія Б. Блума і таксономія Л. Андерсона і Д. Кратвола, їх відображення в модельних програмах 3-4 класів 22
2.3. Розвиток критичного мислення у процесі формувального оцінювання учнів 3-4 класів. Стратегії критичного мислення на етапі цілепокладання 34
2.4. Вироблення критеріїв оцінювання на етапі цілепокладання 42
III. ПРИНЦИПИ ТА ПРИЙОМИ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ
3.1. Особливості зворотного зв’язку в 3—4 класах 45
3.2. Принципи і форми самооцінювання та взаємооцінювання 50
3.3. Портфоліо як технологія формувального оцінювання. Портфоліо учнів 3-4 класів 53
3.4. Корекція навчальної діяльності у процесі формувального оцінювання 58
IV. ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ
4.1. Розвиток умінь самооцінювання та взаємооцінювання навчальної діяльності під час проведення «Щоденних 5». Особливості застосування «Щоденних 5» у 3—4 класах 61
4.2. Метод проектів і формувальне оцінювання. Особливості оцінювання учнівських проектів у 3-4 класах 66
4.3. Формувальне оцінювання в моделі багатомовної освіти для закладів загальної середньої освіти з навчанням мов національних меншин. Мовне портфоліо 73
4.4. Формувальне оцінювання в умовах дистанційного навчання 83
Післямова 86
Додаток 1. Опитувальники для вчителів щодо здійснення самоаналізу 88
Додаток 2. Глосарій основних понять 90
Бібліографія 92

Запропонований навчально-методичний посібник покликаний допомогти вчителям опанувати теорію і практику формувального оцінювання, розкрити його роль у навчанні учнів 3-4 класів в умовах Нової української школи.
Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine