Нова українська школа: методика навчання інформатики в 4 класі осіб з порушенням зору на засадах компетентнісного підходу [Текст] : навчально-методичний посібник : для педагогічних працівників, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами / Т. Костенко, О. Бабяк

Автори: Костенко Тетяна Миколаївна; Бабяк Ольга ОлексіївнаPublication: Київ : Генеза, 2021Description: 144 с. : іл. ; 237 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-11-1291-8.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3:004 + 056.262
Загальні примітки:
Схвалено для використання в освітньому процесі (Протокол № 8 засідання експертної комісії зі спеціальної педагогіки від 06.10.2021 № 6.0015-2021 у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам)
Bibliography: бібліогр. с. 140-143 (50 джерел).Анотація:
    Видання створено на допомогу педагогам у спеціальній освіті дітей з порушенням зору у початкових класах на етапі переходу до інноваційних моделей навчання з акцентом на компетентнісний підхід. Подано теоретичні, методичні й тифлопедагогічні засади інклюзивного навчання інформатики, методику вивчення системи тем, методику оцінювання результатів навчання. Уміщено матеріал про засоби організації вивчення предмету, правила техніки безпеки, профілактику комп'ютерної залежності тощо.
    Для тифлопедагогів, учителів інклюзивних класів, методистів, учнів та студентів педагогічних навчальних закладів усіх типів.
Зміст:
Вступ 4
РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методичні засади компетентнісного підходу в НУШ
1.1. Оновлення змісту вивчення предмета «Інформатика» 5
1.2. Компетентнісний підхід у початковій освіті дітей з порушенням зору 9
1.3. ІКТ-компетентності вчителя початкових класів учнів з порушенням зору 18
1.4. Урок інформатики як засіб формування ключових компетенцій учнів з порушенням зору 25
1.5. Структура уроку інформатики 29
1.6. Модель проектного уроку інформатики в 4 класі 31
1.7. Хвилинки-розвантаження на уроках інформатики 32
РОЗДІЛ 2. Тифлопедагогічні засади навчання інформатики учнів з порушенням зору
2.1. Особливості навчання учнів з порушенням зору в початкових класах 36
2.2. Організаційно-технічні засади вивчення інформатики для дітей з порушенням зору 40
2.3. Програмне забезпечення для незрячих користувачів та з порушенням зору 44
2.4. Індивідуальне середовище для дитини з порушенням зору 45
2.5. Реальні небезпеки від комп’ютера, або «руйнуємо міфи» 50
2.6. Методологічний підхід у навчанні інформатики та комп’ютерних технологій дітей з порушенням зору 55
РОЗДІЛ 3. Методична система навчання інформатики
3.1. Структура, зміст, засоби та методи навчання інформатики в 4 класі для дітей з порушенням зору 56
3.2. Форми організації навчання інформатики 66
3.3. Методика ознайомлення учнів з роботою редактора текстів 75
3.4. Методика вивчення теми «Інформація» 80
3.5. Методика вивчення теми «Алгоритм» 89
3.6. Методика вивчення теми «Інтернет» 100
3.7. Методика ознайомлення учнів з правилами пошуку потрібної інформації 105
3.8. Методика вивчення теми «Графіка» 111
3.9. Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень з інформатики 114
РОЗДІЛ 4. Скарбничка вчителя інформатики для уроків з дітьми з порушенням зору
4.1. Завдання для розвитку пізнавальних процесів дітей з порушенням зору на уроках інформатики 116
4.2. Профілактичні заходи від комп’ютерної залежності 118
4.3. Правила поведінки та техніки безпеки в комп’ютерному класі 121
4.4. Психологічні аспекти використання ПК 123
4.5. Використання комп’ютерних ігор для навчання інформатики дітей з порушенням зору 126
Використана література 140
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Barcode
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:004 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-114-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:004 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-114-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:004 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-114-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:004 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-114-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:004 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-114-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:004 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-114-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:004 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-114-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:004 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-114-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:004 / К75 (Browse shelf(Opens below)) Available м-114-9

Схвалено для використання в освітньому процесі (Протокол № 8 засідання експертної комісії зі спеціальної педагогіки від 06.10.2021 № 6.0015-2021 у Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам)

бібліогр. с. 140-143 (50 джерел)

Вступ 4
РОЗДІЛ 1. Теоретичні та методичні засади компетентнісного підходу в НУШ
1.1. Оновлення змісту вивчення предмета «Інформатика» 5
1.2. Компетентнісний підхід у початковій освіті дітей з порушенням зору 9
1.3. ІКТ-компетентності вчителя початкових класів учнів з порушенням зору 18
1.4. Урок інформатики як засіб формування ключових компетенцій учнів з порушенням зору 25
1.5. Структура уроку інформатики 29
1.6. Модель проектного уроку інформатики в 4 класі 31
1.7. Хвилинки-розвантаження на уроках інформатики 32
РОЗДІЛ 2. Тифлопедагогічні засади навчання інформатики учнів з порушенням зору
2.1. Особливості навчання учнів з порушенням зору в початкових класах 36
2.2. Організаційно-технічні засади вивчення інформатики для дітей з порушенням зору 40
2.3. Програмне забезпечення для незрячих користувачів та з порушенням зору 44
2.4. Індивідуальне середовище для дитини з порушенням зору 45
2.5. Реальні небезпеки від комп’ютера, або «руйнуємо міфи» 50
2.6. Методологічний підхід у навчанні інформатики та комп’ютерних технологій дітей з порушенням зору 55
РОЗДІЛ 3. Методична система навчання інформатики
3.1. Структура, зміст, засоби та методи навчання інформатики в 4 класі для дітей з порушенням зору 56
3.2. Форми організації навчання інформатики 66
3.3. Методика ознайомлення учнів з роботою редактора текстів 75
3.4. Методика вивчення теми «Інформація» 80
3.5. Методика вивчення теми «Алгоритм» 89
3.6. Методика вивчення теми «Інтернет» 100
3.7. Методика ознайомлення учнів з правилами пошуку потрібної інформації 105
3.8. Методика вивчення теми «Графіка» 111
3.9. Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень з інформатики 114
РОЗДІЛ 4. Скарбничка вчителя інформатики для уроків з дітьми з порушенням зору
4.1. Завдання для розвитку пізнавальних процесів дітей з порушенням зору на уроках інформатики 116
4.2. Профілактичні заходи від комп’ютерної залежності 118
4.3. Правила поведінки та техніки безпеки в комп’ютерному класі 121
4.4. Психологічні аспекти використання ПК 123
4.5. Використання комп’ютерних ігор для навчання інформатики дітей з порушенням зору 126
Використана література 140

Видання створено на допомогу педагогам у спеціальній освіті дітей з порушенням зору у початкових класах на етапі переходу до інноваційних моделей навчання з акцентом на компетентнісний підхід. Подано теоретичні, методичні й тифлопедагогічні засади інклюзивного навчання інформатики, методику вивчення системи тем, методику оцінювання результатів навчання. Уміщено матеріал про засоби організації вивчення предмету, правила техніки безпеки, профілактику комп'ютерної залежності тощо.
Для тифлопедагогів, учителів інклюзивних класів, методистів, учнів та студентів педагогічних навчальних закладів усіх типів.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image
Share

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine