Нова українська школа: діагностична та корекційно-розвивальна робота з молодшими школярами [Текст] : навчально-методичний посібник / С. Л. Коробко, О. І. Коробко
Publication: Київ : Літера ЛТД, 2021Description: 160 с. : іл. ; 236 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-945-314-3.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3:159.92Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.92 / К71 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-101-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.92 / К71 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-101-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.92 / К71 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-101-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.92 / К71 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-101-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.92 / К71 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-101-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.92 / К71 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-101-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.92 / К71 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-101-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.92 / К71 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-101-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.92 / К71 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-101-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.92 / К71 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-101-10 |
Схвалено для використання в освітньому процесі [рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 7 жовтня 2021 року (протокол № 8)], № 2.0355-2021 У Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам
бібліогр. с. 158-159
Вступ 4
Частина 1
Діагностична діяльність психолога з учнями початкової ланки НУШ
1.1. Діагностування психічного розвитку дітей, які починають навчатися 7
1.2. Психолого-педагогічне діагностування розвитку учнів 2-4-х класів 17
Вивчення педагогом процесу формування навчальної діяльності у школярів 17
Вивчення педагогом рівня узагальненості знань учнів 23
Вивчення педагогом особистісних якостей учня 25
1.3. Психологічне діагностування готовності школярів до переходу в середню ланку школи 26
Опис методик 28
1.4. Методи вивчення психічного розвитку молодших школярів 33
Опис методик 34
Дослідження морфогенетичних особливостей розвитку 34
Емоційний стан дитини 42
Довільна регуляція діяльності 50
Розвиток психічних процесів 53
Навчальна мотивація 73
Особистісні особливості молодшого школяра та його ставлення 74
Синтетичні тести 83
Малюнкові (проективні) тести 99
Частина 2
Корекційно-розвивальна діяльність психолога з молодшими школярами в НУШ
2.1. Особливості психологічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання Ill
2.2. Корекційно-розвивальні програми і комплекси вправ, які використовують у роботі з молодшими школярами 116
Програма 1. Адаптація до школи 116
Програма 2. Соціально-психологічний тренінг для роботи з дітьми починаючи з 3-го класу 131
Корекція розвитку дітей з вираженими ускладненнями: окремі випадки 146
1. Уповільнений темп діяльності учнів із флегматичним темпераментом 146
2. Сором’язливість 147
3. Гіперактивна дитина 148
4. Програма корекційно-розвивальних занять з протидії булінгу 150
Літератуpa 158
There are no comments on this title.