Нова українська школа: діагностична та корекційно-розвивальна робота з молодшими школярами [Текст] : навчально-методичний посібник / С. Л. Коробко, О. І. Коробко

Автори: Коробко Світлана Луківна; Коробко Олександр ІвановичВихідні дані: Київ : Літера ЛТД, 2021Опис: 160 с. : іл. ; 236 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-945-314-3.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3:159.92
Загальні примітки:
Схвалено для використання в освітньому процесі [рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 7 жовтня 2021 року (протокол № 8)], № 2.0355-2021 У Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам
Наявність бібліографії/покажчика: бібліогр. с. 158-159.Ресурси он-лайн: http://www.e-litera.com.ua/psyhologia-korobko/
Примітки про зміст:
Вступ 4
Частина 1
Діагностична діяльність психолога з учнями початкової ланки НУШ
1.1. Діагностування психічного розвитку дітей, які починають навчатися 7
1.2. Психолого-педагогічне діагностування розвитку учнів 2-4-х класів 17
Вивчення педагогом процесу формування навчальної діяльності у школярів 17
Вивчення педагогом рівня узагальненості знань учнів 23
Вивчення педагогом особистісних якостей учня 25
1.3. Психологічне діагностування готовності школярів до переходу в середню ланку школи 26
Опис методик 28
1.4. Методи вивчення психічного розвитку молодших школярів 33
Опис методик 34
Дослідження морфогенетичних особливостей розвитку 34
Емоційний стан дитини 42
Довільна регуляція діяльності 50
Розвиток психічних процесів 53
Навчальна мотивація 73
Особистісні особливості молодшого школяра та його ставлення 74
Синтетичні тести 83
Малюнкові (проективні) тести 99
Частина 2
Корекційно-розвивальна діяльність психолога з молодшими школярами в НУШ
2.1. Особливості психологічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання Ill
2.2. Корекційно-розвивальні програми і комплекси вправ, які використовують у роботі з молодшими школярами 116
Програма 1. Адаптація до школи 116
Програма 2. Соціально-психологічний тренінг для роботи з дітьми починаючи з 3-го класу 131
Корекція розвитку дітей з вираженими ускладненнями: окремі випадки 146
1. Уповільнений темп діяльності учнів із флегматичним темпераментом 146
2. Сором’язливість 147
3. Гіперактивна дитина 148
4. Програма корекційно-розвивальних занять з протидії булінгу 150
Літератуpa 158
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Штрих-код
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:159.92 / К71 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-101-1
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:159.92 / К71 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-101-2
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:159.92 / К71 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-101-3
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:159.92 / К71 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-101-4
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:159.92 / К71 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-101-5
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:159.92 / К71 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-101-6
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:159.92 / К71 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-101-7
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:159.92 / К71 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-101-8
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:159.92 / К71 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-101-9
Методика навчання Методика навчання Школа № 7 373.3:159.92 / К71 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно м-101-10

Схвалено для використання в освітньому процесі [рішення експертної комісії з педагогіки та методики початкової освіти від 7 жовтня 2021 року (протокол № 8)], № 2.0355-2021 У Каталозі надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам

бібліогр. с. 158-159

Вступ 4
Частина 1
Діагностична діяльність психолога з учнями початкової ланки НУШ
1.1. Діагностування психічного розвитку дітей, які починають навчатися 7
1.2. Психолого-педагогічне діагностування розвитку учнів 2-4-х класів 17
Вивчення педагогом процесу формування навчальної діяльності у школярів 17
Вивчення педагогом рівня узагальненості знань учнів 23
Вивчення педагогом особистісних якостей учня 25
1.3. Психологічне діагностування готовності школярів до переходу в середню ланку школи 26
Опис методик 28
1.4. Методи вивчення психічного розвитку молодших школярів 33
Опис методик 34
Дослідження морфогенетичних особливостей розвитку 34
Емоційний стан дитини 42
Довільна регуляція діяльності 50
Розвиток психічних процесів 53
Навчальна мотивація 73
Особистісні особливості молодшого школяра та його ставлення 74
Синтетичні тести 83
Малюнкові (проективні) тести 99
Частина 2
Корекційно-розвивальна діяльність психолога з молодшими школярами в НУШ
2.1. Особливості психологічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами. Інклюзивне навчання Ill
2.2. Корекційно-розвивальні програми і комплекси вправ, які використовують у роботі з молодшими школярами 116
Програма 1. Адаптація до школи 116
Програма 2. Соціально-психологічний тренінг для роботи з дітьми починаючи з 3-го класу 131
Корекція розвитку дітей з вираженими ускладненнями: окремі випадки 146
1. Уповільнений темп діяльності учнів із флегматичним темпераментом 146
2. Сором’язливість 147
3. Гіперактивна дитина 148
4. Програма корекційно-розвивальних занять з протидії булінгу 150
Літератуpa 158

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки
Поділитися

Школа № 7

FaceBook

Instagram

Koha Ukraine