Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах [Текст] : навчально-методичний посібник / С. П. Миронова
Вихідні дані: Тернопіль : Астон, 2020Опис: 176 с. : іл. ; 237 мм.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-308-801-3.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3:159.922(477)Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.922(477) / М63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-102-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.922(477) / М63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-102-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.922(477) / М63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-102-10 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.922(477) / М63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-102-11 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.922(477) / М64 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-102-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.922(477) / М64 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-102-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.922(477) / М64 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-102-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.922(477) / М64 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-102-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.922(477) / М64 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-102-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.922(477) / М64 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-102-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.922(477) / М64 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | м-102-7 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 13. 10. 2020 № 1/11-7036)
СПИСОК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ДЦП — дитячий церебральний параліч
ЗПР — затримка психічного розвитку
IH — інтелектуальні порушення
ІПР — індивідуальна програма розвитку
ІРЦ — інклюзивно-ресурсний центр
НРЦ — навчально-реабілітаційний центр
ООП — особливі освітні потреби
ПОРА — порушення опорно-рухового апарату
ПМПК — психолого-медико-педагогічна консультація
PCA — розлади спектра аутизму
ТПМ — тяжкі порушення мовлення
бібліогр. с. 132-138 (100 джерел)
ПЕРЕДМОВА 5
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК СКЛАДОВОЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ 6
1.1. Інклюзивна освіта як соціальна модель 6
1. Історичне підґрунтя інклюзивної освіти 6
2. Міжнародна політика і законодавча база інклюзивної освіти 8
3. Світовий досвід запровадження інклюзивної освіти 14
1.2. Сутність інклюзивної освіти 25
1. Ключові аспекти інтеграції та інклюзії 25
2. Основні поняття інклюзивної освіти 28
3. Принципи інклюзивної освіти 28
1.3. Організація інклюзивної освіти в Україні 29
1. Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти в Україні 29
2. Мета і завдання інклюзивної освіти 45
3. Переваги та перешкоди інклюзії 46
4. Умови ефективності інклюзивної освіти 51
5. Порядок організації інклюзивних закладів 52
РОЗДІЛ II. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТЕБАМИВ ІНКЛЮЗИВНОМУ ЗАКЛАДІ 58;
2.1. Командний підхід до забезпечення психолого-педагогічного супроводу 58
1. Партнерство в інклюзивній освіті як провідний принцип Нової української школи 58
2. Сутність і завдання психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами 63
3. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами 65
4. Роль учасників команди психолого-педагогічного супроводу 69
5. Сутність компетентності педагогів у галузі інклюзивної освіти та шляхи її формування 72
2.2. Партнерська взаємодія з батьками як членами команди інклюзивного закладу 76
1. Мета і завдання співпраці з батьками в інклюзивному закладі 77
2. Принципи побудови роботи з батьками 78
3. Зміст і методи вивчення готовності сім’ї до партнерської взаємодії 79
4. Участь батьків у роботі команди психолого-педагогічного супроводу 81
РОЗДІЛ IIІ ЗМІСТОВЕ ТА МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 87
3.1. Індивідуальний підхід до учнів у процесі інклюзивного навчання 87
1. Загальна характеристика психофізичних порушень у дітей 87
2. Психологічні особливості розвитку дітей з особливими освітніми потребами 92
3. Урахування індивідуальних особливостей учнів з особливими освітніми потребами в процесі навчання 102
3.2. Реалізація корекційно-розвиткового компоненту інклюзивного навчання 112
1. Сутність корекційно-розвиткового компонента освіти дітей з особливими освітніми потребами 112
2. Шляхи реалізації корекційно-розвиткового компонента 114
3.3. Сутність і завдання оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами 123
1. Функції контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів 124
2. Складові навчальних досягнень учнів 125
3. Роль педагогічної оцінки у стимулюванні учнів з особливими освітніми потребами до навчання 126
4. Портфоліо учня 130
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 132
ПРЕДМЕТНИЙ ПОКАЖЧИК 139
ІМЕННИЙ ПОКАЖЧИК 142
ДОДАТКИ 144
Навчально-методичний посібник розкриває підходи Нової української школи до організації освітнього процесу в інклюзивних класах. У посібнику висвітлено теоретичні засади інклюзивного навчання як складової Нової української школи; практичні аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі; питання змістового та методичного забезпечення інклюзивного навчання в початковій школі. Навчально-методичний посібник адресований слухачам курсів підвищення кваліфікації, педагогам і психологам інклюзивних закладів.
Немає коментарів для цієї одиниці.