Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу [Текст] : навчально-методичний посібник для педагогічних працівників / Т. Пльберг, С. Тарнавська, З. Хитра, Н. Павич
Publication: Київ : Генеза, 2020Description: 240 с. : іл. ; 239 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-11-1153-9.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3.016(07)Для вчителів початкової школи, які реалізують освітній інтегрований курс «Я досліджую світ», студентів педагогічних навчальних закладів усіх типів та тих, хто цікавиться питаннями методики викладання інтегрованого курсу.
Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(07) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-103-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(07) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-103-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(07) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-103-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(07) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-103-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(07) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-103-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(07) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-103-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(07) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-103-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(07) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-103-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(07) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-103-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(07) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-103-10 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3.016(07) / Н75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-103-11 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 13.10.2020 № 1/11-7030)
бібліогр. с. 239 (2 джерела)
ПЕРЕДМОВА 4
Розділ 1. Формування цілісного уявлення про навколишній світ і основ екологічної грамотності
1.1. Цілісна картина світу молодшого школяра 6
1.2. Формування цілісної картини світу у молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» 13
1.3. Формування екологічних понять у молодших школярів у процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 21
Розділ 2. Формування емоційно-ціннісного ставлення до навколишнього світу
2.1. Формування етичної культури учнів засобами курсу «Я досліджую світ» 31
2.2. Виховна робота з курсу «Я досліджую світ» у структурі позаурочної діяльності 45
2.3. Застосування фольклору та художніх засобів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 50
Розділ 3. Формування громадянської та історичної компетентностей учнів початкової школи
3.1. Формування громадянськості та патріотизму в контексті громадянської та історичної освітніх галузей 56
3.2. Реалізація історичного підходу у вивченні інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 72
Розділ 4. Формування установки на здоровий і безпечний спосіб життя та розвиток підприємницької компетентності
4.1. Формування установки на здоровий і безпечний спосіб життя при вивченні інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 79
4.2. Методика навчання школярів правил дорожнього руху 93
4.3. Формування правил безпечної поведінки в природному і соціальному середовищі 99
4.4. Формування підприємницької компетентності в курсі «Я досліджую світ» 109
Розділ 5. Сучасні методи навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
5.1. Дидактична суть методів навчання 118
5.2. Характеристика словесних методів навчання 125
5.3. Характеристика наочних методів навчання 133
5.4. Характеристика практичних методів навчання 143
5.5. Інтерактивне навчання в інтегрованому курсі 152
5.6. Сучасний підручник як засіб побудови процесу навчання 156
Розділ 6. Оцінювання освітніх результатів молодших школярів
6.1. Реалізація права вчителя початкових класів на академічну свободу 166
6.2. Загальні питання оцінювання освітніх результатів молодших школярів ІІ циклу навчання 172
6.3. Домашнє завдання як форма самостійної роботи учнів 179
Розділ 7. Підготовка вчителя до планування освітньої діяльності
7.1. Освітня програма закладу загальної середньої освіти: алгоритм та методика розроблення 194
7.2. Як скласти авторську програму 205
ДОДАТКИ 225
Основною метою посібника є формування відповідних методичних компетенцій учителів-практиків та майбутніх учителів початкової школи щодо викладання інтегрованого курсу. Ураховуючи вікові та фізіологічні особливості дітей «цифрового» покоління, запропоновано методику вивчення програмових питань інтегрованого курсу «Я досліджую світ».
Для вчителів початкової школи, які реалізують освітній інтегрований курс «Я досліджую світ», студентів педагогічних навчальних закладів усіх типів та тих, хто цікавиться питаннями методики викладання інтегрованого курсу.
There are no comments on this title.