Нова українська школа: теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи [Текст] : навчально-методичний посібник / Т. Μ. Котик
Publication: Тернопіль : Астон, 2020Description: 192 с. : іл. ; 238 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-308-758-0.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 373.3:159.942Item type | Current library | Call number | Status | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.942 / К76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-104-1 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.942 / К76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-104-2 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.942 / К76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-104-3 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.942 / К76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-104-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.942 / К76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-104-5 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.942 / К76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-104-6 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.942 / К76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-104-7 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.942 / К76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-104-8 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.942 / К76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-104-9 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.942 / К76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-104-10 | |
![]() |
Школа № 7 | 373.3:159.942 / К76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | м-104-11 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист Міністерства освіти і науки України від 13. 10. 2020 № 1/11-7035)
бібліогр. с. 187-191 (100 джерел)
Переднє слово 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
1.1. Історія дослідження емоційного інтелекту 7
1.2. Сутність емоційного інтелекту та його значення для розвитку та життя дитини 13
1.3. Емоції та почуття. їх види та призначення. 25
1.4. Діагностичні методики як засіб виявлення стану розвитку емоційного інтелекту молодших школярів 31
Практичні завдання для самостійного опрацювання 40
РОЗДІЛ 2. ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ТА ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Природничі засади становлення й розвитку емоційного інтелекту 44
2.2. Вікові особливості емоційно-вольового розвитку молодших школярів 49
2.3. Взаємозв’язок між розвитком емоційного інтелекту та поведінкою молодших школярів 57
2.4. Провідні умови успішного розвитку емоційного інтелекту молодших школярів 62
Практичні завдання для самостійного опрацювання 68
РОЗДІЛ 3. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ ЩОДО РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
3.1. Сучасні підходи до оновлення змісту початкової освіти та напрями їх реалізації для розвитку емоційного інтелекту 71
3.2. Програмове забезпечення розвитку емоційного інтелекту молодших школярів 78
3.3. Драматизація як провідний метод розвитку емоційного інтелекту молодших школярів 88
3.4. Дослідницький підхід як засіб розвитку емоційного інтелекту молодших школярів 102
Практичні завдання для самостійного опрацювання 112
РОЗДІЛ 4. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УРОКАХ ТА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
4.1. Етапи та напрями розвитку емоційного інтелекту молодших школярів 114
4.2. Форми розвитку міжособистісного та внутрішньо особистісного компонентів емоційного інтелекту молодших школярів 121
4.3. Методи і прийоми розвитку емоційного інтелекту молодших школярів 135
4.4. Інтерактивні форми та методи як чинники впливу на розвиток емоційного інтелекту молодших школярів 150
Практичні завдання для самостійного опрацювання 159
РОЗДІЛ 5. ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
5.1. Емоційний інтелект учителів початкової школи 161
5.2. Розвиток емоційного інтелекту вчителів початкової школи 166
5.3. Запобігання емоційному вигоранню вчителів початкової школи 173
Практичні завдання для самостійного опрацювання 178
Словник емоцій та почуттів 180
Список використаних джерел 187
Ця книга-методика адресована вчителям-практикам, які наполегливо займаються самоосвітою й прагнуть удосконалення професійної майстерності. Вона містить апробовані методики розвитку в молодших школярів емоційного інтелекту, що ґрунтуються на міцних психолого-педагогічних засадах та містять традиційні й нетрадиційні форми організації роботи на уроках і в позаурочний час, методи та прийоми для формування уявлення про емоції й почуття, упевненості та позитивного самооцінювання, готовності до співпраці з іншими, навчання адекватного вираження почуттів та способів саморегуляції, виходу із складних ситуацій та зняття емоційної напруги. Крім того, у посібнику висвітлено техніки убезпечення вчителів від емоційного вигорання.
There are no comments on this title.