Зарубіжна література 10 [Текст] : рівень стандарту : підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти / О. О. Ісаєва, Ж. В. Клименко, А. О. Мельник
Publication: Київ : Оріон, 2018Description: 240 с.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-617-7485-69-7.УДК: 821(1-87).09*кл10(075.3)О. О. Ісаєва, доктор педагогічних наук, професор: «До читача XXI століття, або Замість вступу»; «Про школу “чистого мистецтва” в російській поезії XIX століття (Федір Тютчев)»; «Дзеркало, з яким ідеш по великій дорозі», або Про роман у літературі XIX століття»; «Фредерік Стендаль»; «Гюстав Флобер»; «Федір Достоєвський»; «Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX - початку XX ст.»; «Шарль П’єр Бодлер»; «Поезія французького символізму: витоки і відкриття»; «Поль Верлен»; «Артюр Рембо»; «Книжки, що нас обирають, або Замість підсумків»;
Ж. В. Клименко, доктор педагогічних наук, професор: «Етапи та шедеври Античності»; «Великі поеми Античності»; «Театру Давній Греції»; «Гомер»; «Ренесанс у Англії»; «Вільям Шекспір»; «Специфіка переходу від романтизму до реалізму»; «Романтизм у Німеччині»; «Ернст Теодор Амадей Гофман»; «Розвиток романтизму в CUJA»; «Волт Вітмен»; «Мо Янь»;
А. О. Мельник, кандидат педагогічних наук, доцент: «Відродження в Італії», «Дайте Аліґ’єрі»; «Про школу “чистого мистецтва” в російській поезії XIX століття (Афанасій Фет)»; «Оскар Вайльд»; «Про зміни в драматургії кінця XIX-початку XX століття»; «Моріс Метерлінк»; «Пауло Коельйо».
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-39 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-17 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-18 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-19 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-20 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-21 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-22 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-23 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-24 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-25 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-26 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-27 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-28 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-29 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-140-30 | |
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-31 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-32 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-33 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-34 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-35 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-36 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-37 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-38 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-14 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-15 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-140-16 | |
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-1 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-2 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-3 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-4 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-5 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-6 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-7 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-8 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-9 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-10 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-11 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-12 | ||
![]() |
Школа № 7 | 821(1-87).09*кл10(075.3)/І-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-140-13 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 31.05. 2018 №551)
До читача ХХІ століття, або замість вступу З
Про діалог автора і читача у творі 6
Про роль художнього перекладу 7
Відмінності художнього перекладу від оригіналу 8
МАНДРУЮЧИ СТОРІНКАМИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ
Етапи й шедеври Античності 11
Про героїчний епос, епічну поему 13
Великі поеми Античності 13
Про давньогрецьку лірику 14
Театр у Давній Греції 15
ГОМЕР: Легендарний пророк Еллади 18
До вивчення поеми «Одіссея» 20
Відродження в Італії 31
Дайте АЛІҐ’ЄРІ: Великий флорентієць 34
До вивчення поеми «Божественна комедія» 37
Ренесанс в Англії 54
Вільям ШЕКСПІР: Загадковий геній драматургії і поезії 56
До вивчення трагедії «Гамлет» 60
Про розвиток трагедії на межі XVI-XVIІ століть 69
Гамлет — вічний образ 70
ВІД РОМАНТИЗМУ ДО РЕАЛІЗМУ
Специфіка переходу від романтизму до реалізму 77
Романтизм у Німеччині 78
Ернст Теодор Амадей ГОФМАН: На роздоріжжі двох світів 80
До вивчення повісті-казки
«Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер» 84
Поняття про гротеск і соціальну сатиру 86
«Мистецтво нам надано, щоб не вмерти від істини...» (ФрідріхНіцше):
Про школу «чистого мистецтва» в російській поезіїХІХ століття 93
Розвиток романтизму в США 98
ВолтВІТМЕН: Чужий серед своїх чи дзеркало Америки? 102
До вивчення уривків зі збірки «Листя трави» 105
Про верлібр 114
«ЗОЛОТЕ СТОЛІТТЯ» РОМАНУ
«Дзеркало, з яким ідеш по великій дорозі», або Про роман у літературі XIX століття 119
Поняття про індивідуальний стиль письменника 123
Фредерік СТЕНДАЛЬ:
«Спостерігач за людськими характерами» 124
До вивчення роману «Червоне і чорне» 127
Гюстав Флобер: «Я-людина-перо...»
До вивчення роману «Пані Боварі» 135
Федір Михайлович ДОСТОЄВСЬКИЙ: Pro et contra 142
До вивчення роману «Злочин і кара» 146
Поняття про поліфонічний роман 148
Оскар ВАЙЛЬД: Король естетизму 151
До вивчення роману «Портрет Доріана Ґрея» 156
ПОЧАТОК ЕПОХИ «-ізмів» у ЛІТЕРАТУРІ (Про перехід до модернізму і його художні відкриття)
Модернізм як літературно-мистецький напрям
кінця XIX - початку XX ст 166
Про «модерн» і «модернізм» 167
ШарльП’єр БОДЛЕР: Будівничий «краси зі зла» 172
Поняття про сугестію 180
Поезія французького символізму: витоки і відкриття 183
Поль Марі ВЕРЛЕН: Геній смутку й безнадії 187
Жан Ніколя Артюр РЕМБО: «Ангел і демон» 197
НОВЕ СЛОВО У ДРАМАТУРГІЇ кінця XIX - початку XX століття
Про зміни в драматургії кінця XIX - початку XX століття 207
Моріс МЕТЕРЛІНК: Бельгійський Шекспір 210
До вивчення п’єси «Блакитний птах» 215
Поняття про драму-феєрію 218
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ
Пауло (Паоло) КОЕЛЬЙО: Маг, пілігрим і письменник 222
До вивчення роману «Алхімік» 226
Мо ЯНЬ: Той, хто не зміг мовчати 230
До вивчення оповідання «Геній» 233
КНИЖКИ, ЩО НАС ОБИРАЮТЬ, або ЗАМІСТЬ ПІДСУМКІВ 240
Ваш порадник перший форзац
Словничок літературознавчих понять другий форзац
Електронний додаток до підручника ви знайдете у рубриці «Методична підтримка» на сайті Українського освітянського видавничого центру «ОРІОН» за адресою: www.orioncentr.com.ua
АВТОРСЬКИЙ КОЛЕКТИВ:
О. О. Ісаєва, доктор педагогічних наук, професор: «До читача XXI століття, або Замість вступу»; «Про школу “чистого мистецтва” в російській поезії XIX століття (Федір Тютчев)»; «Дзеркало, з яким ідеш по великій дорозі», або Про роман у літературі XIX століття»; «Фредерік Стендаль»; «Гюстав Флобер»; «Федір Достоєвський»; «Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX - початку XX ст.»; «Шарль П’єр Бодлер»; «Поезія французького символізму: витоки і відкриття»; «Поль Верлен»; «Артюр Рембо»; «Книжки, що нас обирають, або Замість підсумків»;
Ж. В. Клименко, доктор педагогічних наук, професор: «Етапи та шедеври Античності»; «Великі поеми Античності»; «Театру Давній Греції»; «Гомер»; «Ренесанс у Англії»; «Вільям Шекспір»; «Специфіка переходу від романтизму до реалізму»; «Романтизм у Німеччині»; «Ернст Теодор Амадей Гофман»; «Розвиток романтизму в CUJA»; «Волт Вітмен»; «Мо Янь»;
А. О. Мельник, кандидат педагогічних наук, доцент: «Відродження в Італії», «Дайте Аліґ’єрі»; «Про школу “чистого мистецтва” в російській поезії XIX століття (Афанасій Фет)»; «Оскар Вайльд»; «Про зміни в драматургії кінця XIX-початку XX століття»; «Моріс Метерлінк»; «Пауло Коельйо».
There are no comments on this title.