Геометрія [Текст] : 8 : дворівневий підручник для загальноосвітніх навчальних закладів / Г. В. Апостолова
Publication: Київ : Генеза, 2008Description: 272 с. : іл. ; 248 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-966-504-798-8.Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 514*кл.8(075.3)Надає можливість учням поглибити і розширити знання предмета за допомогою вчителя або самостійно.
Учителю дає змогу природно продовжити навчання геометрії на позакласних заняттях, реалізувати особистісно диференційований підхід у навчанні геометрії учнів з урахуванням їхніх вікових особливостей розвитку.
Може бути використаний для навчання геометрії учнів як в загальноосвітніх класах, так і в класах з поглибленим вивченням математики.
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-2 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-3 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-4 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-5 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-6 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-7 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-8 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-9 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-10 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-321-11 | |
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-12 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-13 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-14 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-15 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-16 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-17 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-18 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-19 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-20 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-21 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-22 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-23 | ||
![]() |
Школа № 7 | 514*кл.8(075.3) / А76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-321-1 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист MOH України №1.4/18-679 від 27.03.08р.)
Рецензенти :
Ясінський В. В. — директор Інституту доуніверситетської підготовки і професійної орієнтації НТУУ «КПІ», докт. фіз.-мат. наук, професор, заслужений працівник народної освіти України;
Грищенко В. О. - старший науковий співробітник Інституту математики HAH України, канд. фіз.-мат. наук;
Баришнікова О. І. - учитель-методист ліцею «Поділ» м. Києва;
Упорядкування завдань:
Вашуленко О. H., Карликової О. А.
Шановний учню! 3
Інформація для учнів 4
Інформація для вчителів і батьків 5
Вступ 6
Розділ І. ВИМІРЮВАННЯ КУТІВ, ПОВ’ЯЗАНИХ З КОЛОМ
§ 1. Розширення поняття про кут 13
Практична робота 1 14
Завдання 1 15
§ 2. Центральний кут. Градусна міра дуги кола 17
Практична робота 2 18
Завдання 2 19
§ 3. Вписаний кут 21
Практична робота 3 24
Завдання 3 25
§ 4. Вимірювання кутів, утворених хордами, січними і дотичними 29
Практична робота 4 31
Завдання 4 31
§ 5. Сегмент, що містить заданий кут 33
Завдання 5 35
§ 6. Властивості точки перетину продовження бісектриси трикутника з описаним навколо трикутника колом 36
Завдання 6 37
Завдання для повторення розділу І 38
Готуємося до тематичного оцінювання № 1 40
Розділ II. БАГАТОКУТНИКИ. ПЛОЩА ПЛОСКОЇ ФІГУРИ. ЧОТИРИКУТНИКИ
§ 7. Багатокутники та їх властивості 41
Практична робота 5 44
Практична робота 6 44
Практична робота 7 45
Практична робота 8* 45
Завдання 7 46
§ 8. Поняття площі та її основні властивості 47
Практична робота 9 47
Завдання 8 48
§ 9. Площа прямокутника 49
Практична робота 10 52
Завдання 9 53
§ 10. Загальні відомості про чотирикутники 55
Практична робота 11 58
Завдання 10 58
§ 11. Вписані й описані чотирикутники 61
Практична робота 12 64
Практична робота 13 64
Завдання 11 64
§ 12. Паралелограм 67
§ 13. Про деякі властивості площ трикутника і паралелограма та опорні факти, що з них випливають 71
Практична робота 14 73
Практична робота 15 73
Практична робота 16 74
Завдання 12 74
§ 14. Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника 79
Практична робота 17 84
Практична робота 18 84
Практична робота 19 84
Завдання 13 85
§ 15. Окремі види паралелограмів - прямокутник, ромб, квадрат 88
Практична робота 20 91
Практична робота 21 91
Практична робота 22 91
Завдання 14 92
§ 16. Трапеція 97
Практична робота 23 101
Завдання 15 101
Завдання для повторення розділу II 104
Готуємося до тематичного оцінювання № 2 108
Розділ III. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ
§ 17. Пропорційні відрізки 109
Практична робота 24 114
Завдання 16 114
§ 18. Подібність трикутників 116
Практична робота 25 117
Завдання 17 118
§ 19. Ознаки подібності трикутників 120
Практична робота 26 122
Завдання 18 (Перша ознака подібності трикутників) 122
Практична робота 27 124
Завдання 19 (Друга ознака подібності трикутників) 125
Практична робота 28 126
Завдання 20 (Третя ознака подібності трикутників) 126
§ 20. Ознаки подібності прямокутних трикутників 128
Практична робота 29 129
Завдання 21 129
§ 21. Властивості подібних трикутників 132
Практична робота 30 133
Практична робота 31 133
Практична робота 32 134
Завдання 22 134
§ 22. Практичні задачі на застосування подібності 136
§ 23. Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику.
Теорема Піфагора 139
Завдання 23 143
§ 24. Метод подібності і метричні співвідношення в колі.
Властивості бісектриси трикутника 145
Завдання 24 149
§ 25. Метод подібності в опорних задачах трапеції 152
Завдання 25 155
Завдання для повторення розділу III 156
Готуємося до тематичного оцінювання № 3 159
Розділ IV. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ ГОСТРОГО КУТА. ОБЧИСЛЕННЯ ПРЯМОКУТНОГО ТРИКУТНИКА
§ 26. Відповідність між відношеннями сторін і мірою гострих кутів
у прямокутному трикутнику 161
Практична робота 33 163
Завдання 26 164
§ 27. Побудова кута за його тригонометричними функціями.
Зміна значень тригонометричних функцій на інтервалі [0o; 90°] 165
Практична робота 34 166
Практична робота 35 167
Практична робота 36* 167
Завдання 27 167
§ 28. Тригонометричні функції доповняльних кутів 168
Завдання 28 168
§ 29. Співвідношення між тригонометричними функціями одного і того самого кута 169
Завдання 29 170
§ 30. Значення тригонометричних функцій деяких кутів 171
Завдання 30 173
§ 31. Розв’язування прямокутних трикутників 174
Завдання 31 178
§ 32. Практичні задачі із застосуванням тригонометрії 180
Завдання 32 181
Завдання для повторення розділу IV 183
Готуємося до тематичного оцінювання №4 184
Розділ V. ВЕКТОР ЯК НАПРЯМЛЕНИЙ ВІДРІЗОК
§ 33. Поняття вектора 185
Практична робота 37 188
Практична робота 38 188
Практична робота 39 188
§ 34. Дії над векторами 189
Практична робота 40 192
Практична робота 41 192
Практична робота 42 192
§ 35. Розкладання вектора за двома неколінеарними векторами 193
Практична робота 43 194
Завдання для повторення розділу V 194
Розділ VI. ЦІКАВІ ДОДАТКИ
Додаток 1. Точки і коло Ейлера, пряма Ейлера 195
Додаток 2. Про деякі види трикутників 200
Додаток 3. Паралельні відрізки в трапеції. Співвідношення між середніми величинами 207
Додаток 4. Визначні теореми давнини 211
Додаток 5. Доводимо геометричні нерівності 224
Додаток 6. Зовнівписане коло 230
Додаток 7. Кролі, клітки і принцип Діріхле в геометрії 233
Перевір себе. Вправи для повторення в тестовій формі 237
СЛОВНИЧОК 246
Опорні задачі на побудову (7 клас) 250
Опорні задачі на побудову (8 клас) 251
Чудові точки трикутника 252
Опорні факти про коло 253
Опорні задачі кола 254
Опорні факти про трапецію 255
ВІДПОВІДІ І ПОРАДИ 257
Пропонований дворівневий підручник для 8-го класу відрізняється від чинних підручників практичною спрямованістю, залученням історичних фактів, об’ємним дидактичним матеріалом (практичні роботи та завдання чотирьох рівнів складності), наявністю додаткового навчального матеріалу (рубрика «Для допитливих» і розділ «Цікаві додатки»).
Надає можливість учням поглибити і розширити знання предмета за допомогою вчителя або самостійно.
Учителю дає змогу природно продовжити навчання геометрії на позакласних заняттях, реалізувати особистісно диференційований підхід у навчанні геометрії учнів з урахуванням їхніх вікових особливостей розвитку.
Може бути використаний для навчання геометрії учнів як в загальноосвітніх класах, так і в класах з поглибленим вивченням математики.
There are no comments on this title.