Математика [Текст] : підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти / Джон Ендрю Біос
Publication: Київ : Видавництво "Лінгвіст", 2022Description: 288 с. : іл. ; 247 мм.Language: українська.Country: Україна.ISBN: 978-617-8002-82-4; 978-618-5305-44-4 (англ.).Розділ знань: Навчальне виданняУДК: 51*кл.5(075.3)Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 22/04/2026 | п-281-80 | |
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-85 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-83 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-78 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-79 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-281-84 | |
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-56 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 31/05/2025 | п-281-57 | |
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-58 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-59 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-60 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-61 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 22/04/2026 | п-281-62 | |
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-63 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-64 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-65 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-66 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-67 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-68 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-69 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-70 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-71 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-72 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-73 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-74 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-75 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-76 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-82 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-1 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-2 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-3 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 22/04/2026 | п-281-4 | |
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-5 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-6 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-7 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-8 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-9 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 22/04/2026 | п-281-10 | |
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-11 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-12 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-13 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-14 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-15 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-16 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-17 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-18 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-19 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-20 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-21 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-22 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-23 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-24 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-25 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-26 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 08/04/2026 | п-281-27 | |
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-28 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-29 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-30 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-31 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-32 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-33 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-34 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-35 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-36 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-37 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-38 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-39 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-40 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-41 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-42 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-43 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-44 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-45 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-46 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-47 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-48 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-49 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-50 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-51 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-52 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-53 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-54 | ||
![]() |
Школа № 7 | 51*кл.5(075.3)/Б65 (Browse shelf(Opens below)) | Available | п-281-55 |
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ MOH України від 08.02.2022 № 140)
Відповідає модельній навчальній програмі «Математика. 5-6 клас» для закладів загальної середньої освіти (авт. Василишин Μ. C., Миляник А. І., Працьовитий Μ. В., Простакова Ю. C., Школьний О. В.)
Науково-методичні консультанти:
Олександр Школьний, доктор педагогічних наук, професор кафедри математики і теорії та методики навчання математики Національного педагогічного університету ім. Μ. П. Драгоманова;
Юлія Простакова, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри математики Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди
1. Натуральні числа до 10 000 000
1.1 Рахуємо до 10 000 000 7
1.2 Запис числа 13
1.3 Розрядні доданки 19
1.4 Рахуємо сотнями тисяч 22
1.5 Рахуємо мільйонами 23
1.6 Координатний промінь 24
1.7 Порівняння чисел 27
1.8 Впорядкування чисел 30
1.9 Округлення чисел 32
2. Дії з натуральними числами
2.1 Додавання 36
2.2 Віднімання 38
2.3 Множення і ділення на 10, 100, 1000 41
2.4 Множення 43
2.5 Ділення 45
2.6 Квадрат і куб натурального числа 50
2.7 Виконання кількох дій 53
2.8 Числові та буквені вирази 55
2.9 Властивості додавання 58
2.10 Властивості множення 61
2.11 Розв’язування задач 65
3. Найпростіші геометричні фігури на площині
3.1 Ламана 66
3.2 Кути 68
3.3 Вимірювання кутів 70
3.4 Побудова кутів 74
3.5 *Суміжні кути 76
3.6 *Кути, що утворюють повний кут 77
3.7 *Вертикальні кути 78
Проект «Турбота про здоров’я» 79
Опційна тема «Рівняння» 79
Інтегрований модуль «Історія походження натуральних чисел та написання цифр» 79
4. Звичайні дроби
4.1 Поняття звичайного дробу 80
4.2 Основна властивість дробу 82
4.3 Скорочення дробів 84
4.4 Порівняння дробів з однаковими знаменниками 85
4.5 *Порівняння дробів з різними знаменниками 86
4.6 Впорядкування дробів з однаковими знаменниками 88
4.7 *Впорядкування дробів з різними знаменниками 89
4.8 Мішані дроби 91
4.9 Правильні й неправильні дроби 92
4.10 *Перетворення неправильного дробу в мішаний дріб 94
4.11 Перетворення мішаного дробу в неправильний дріб 95
4.12 *Впорядкування неправильних дробів та мішаних дробів 97
4.13 Додавання дробів з однаковими знаменниками 99
4.14 *Додавання дробів з різними знаменниками 100
4.15 Віднімання дробів з однаковими знаменниками 102
4.16 *Віднімання дробів з різними знаменниками 103
4.17 Знаходження дробу від числа 105
4.18 Розв’язування задач 107
Проект «Готуємо зі звичайними дробами» 108
5. Десяткові дроби
5.1 Поняття десяткового дробу. Десяті 109
5.2 Десяткові дроби. Соті 114
5.3 Розрядні доданки десяткових дробів 118
5.4 Перетворення звичайних дробів у десяткові 119
5.5 Перетворення десяткових дробів у звичайні 122
5.6 Порівняння десяткових дробів 126
5.7 Впорядкування десяткових дробів 127
5.8 Округлення десяткових дробів 130
5.9 Додавання десяткових дробів 133
5.10 Віднімання десяткових дробів 139
5.11 Множення десяткових дробів 146
5.12 Ділення десяткових дробів 150
5.13 Множення десяткових дробів на 10, 100 154
5.14 Ділення десяткових дробів на 10, 100 155
5.15 Розв’язування задач 157
Проект «Навіщо десяткові дроби в магазині?» 159
6. Вимірювання величин
6.1 Додавання і віднімання довжин 160
6.2 Перетворення одиниць довжини 162
6.3 Додавання і віднімання мас. Перетворення одиниць маси 164
6.4 Додавання і віднімання грошей. Перетворення грошових одиниць 166
6.5 Додавання і віднімання часу. Перетворення одиниць часу 168
Опційна тема «Рівняння» 170
Інтегрований модуль «Застосування математичних знань у побуті» 170
7. Дані та ймовірність
7.1 Дані. Способи отримання та представлення даних 171
7.2 Стовпчаста діаграма 175
7.3 Лінійна діаграма 177
7.4 *Уявлення про ймовірність події 181
8. Логічні та комбінаторні задачі
8.1 Комбінаторні задачі. Правила додавання і множення 185
8.2 Логічні задачі на закономірності та аналогії 189
8.3 Логічні задачі на послідовності дій та стратегії 191
8.4 Логічні задачі на правильність міркувань 193
9. Відсотки
9.1 Поняття відсотка 195
9.2 Перетворення звичайних дробів у відсотки 197
9.3 Перетворення десяткових дробів у відсотки 199
9.4 Розв’язування задач 201
9.5. Знаходження відсотка від числа 203
9.6 Знаходження числа за його відсотком 205
9.7 Відсоткове порівняння 207
9.8 Розв’язування комбінованих сюжетних задач 209
Проект «Світ професій у відсотках» 210
10. Многокутники
10.1 Многокутники 212
10.2 Види чотирикутників 214
10.3 Побудова квадрата 218
10.4 Побудова прямокутника 219
10.5 Периметр квадрата і прямокутника 221
10.6 Види трикутників 223
10.7 *Сума кутів трикутника 226
10.8 *Побудова трикутника 228
10.9 Периметр трикутника 229
10.10 Розв’язування задач 231
11. Площі многокутників
11.1 Площа квадрата і прямокутника 232
11.2 Площа прямокутного трикутника 236
11.3 *Площа довільного трикутника 238
11.4 Площа складених фігур 241
11.5 Розв’язування задач 242
Інтегрований модуль «Математика в творах мистецтва» 243
Інтегрований модуль «Розв’язування рівнянь за допомогою сучасних ІКТ» 243
12. Розділ 12. Уявлення про многогранники та їх об'єми
12.1 Просторові геометричні фігури 244
12.2 Об’єм куба і прямокутного паралелепіпеда 247
12.3 Об’єм рідини 250
12.4 Розв’язування задач 251
13. Розділ 13. Множини
13.1 Поняття множини. Способи задання множин 253
13.2 Діаграми Венна. Підмножини 257
13.3 Переріз, об’єднання, різниця множин 259
14. Розділ 14. Відношення
14.1 Відношення 263
14.2 Рівні відношення 266
14.3 Розв’язування задач 268
15. Розділ 15. Повторення і систематизація знань 270
Опційна тема «Рівняння» 287
Підручник призначений для вивчення математики в 5 класі, розроблений згідно з Державним стандартом базової середньої освіти. Видання містить цифровий контент, інтегровані модулі з проектною діяльністю та опційні теми для поглибленого вивчення матеріалу. Виклад навчального матеріалу представлено в доступній, чіткій та ілюстративній формі відповідно до вікових особливостей учнів.
There are no comments on this title.